«کشور افغانستان، دولت بزرگ با هزینه‌های فزاینده ندارد، در ضمن، وام بانکی افغانستان مثل ایران نیست و مانند نظام بانکی ایران درگیر ناترازی فزاینده بانکی نشده است. متاسفانه ساختار نظام بانکی ما که درگیر بنگاه داری هم شده است، موجبات انجماد منابع را ایجاد می‌کند و هرچه انجماد منابع بانکی بالاتر می‌رود، اضافه برداشت بانک‌ها از بانک مرکزی نیز بیشتر می‌شود و خود تبدیل به ابزار تشدید ناترازی بانک‌ها و رشد نقدینگی را فراهم می‌کند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مذاکراتی که به دنبال اغتشاشات و توهمات ناشی از آن متوقف شده بود، حال در ایام یکسالگی آن و بدنبال شکسته نشدن ظرف اقتدار ایران و مدیریت روزهای پرتنش، طرف های غربی را به میز مذاکره کشانده است.
توماس توخل اعتراف کرد که در تابستان امسال به دنبال جذب یک مهاجم جدید است.
مشاور وزیر راه و شهرسازی، از بازگشت آرامش به بازار مسکن و کاهش تورم تقریبی ۳/۸ درصدی قیمت مسکن در روزهای پایانی تیرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته در شهر تهران خبر داد.
یکی از بازیکنان سابق منچسترسیتی درباره روش‌های ویژه پپ گواردیولا در تمرین‌ها صحبت کرده و می‌گوید تمرین‌های تیم‌های پپ سخت‌ترین و پرفشارترین تمرین‌های تاریخ فوتبال هستند.
خداداد عزیزی در کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» از فراز و فرودهای زندگی خود و دلایل ترک زودهنگام تیم ملی پرده برداشته است.
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر با بیان اینکه راه امام، اندیشه‌ها و آرمان‌های ایشان برگرفته از قرآن بود، گفت: متأسفانه بسیاری از متولیان امور و متصدیان امر شناختی از امام ندارند.
بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با فراز و فرودهای فنی و غیر فنی بسیار به پایان رسید.
آلیو سیسه، مربی سنگال، از اینکه درگیری سادیو مانه با سانه در رختکن بایرن به بیرون درز کرده، ابراز تاسف کرد.
از آنجایی که سکسکه می‌تواند بی ضرر به نظر برسد، مرموز باقی می‌ماند و به طور شگفت انگیزی مورد مطالعه قرار نمی‌گیرد.
یک کارشناس بازارسرمایه با اشاره به اینکه متفیرهای اقتصادی از جمله دلار، تورم و تورم انتظاری کاملا از بازارسرمایه حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: باتوجه به مورد ذکر شده در روزهای آتی شاهد سقف‌شکنی شاخص کل خواهیم بود اما سناریو سال ۹۹ تکرار نخواهد شد و دلیل آن هم این است که شرایط کنونی با سال ۹۹ بسیار متفاوت است و این روزها آگاهی فعالین بورسی بیشتر شده و عمق بازار نیز افزایش یافته است.
بارسلونا با پیروزی مقابل رئال مادرید، فاصله‌ با این تیم در صدر جدول لالیگا را به ۱۲ امتیاز افزایش داد.
امیلیانو مارتینز سه سال قبل وعده دریافت دستکش طلایی فوتبال جهان را به خود داده بود و سرانجام توانست این هدف را محقق کند.
یک کارشناس روش‌های افزایش طول عمر افراد را توضیح داد. سن هر فردی وابسته به متغیرهای زیادی است که می‌تواند بر آن تاثیر بگذارد. در ویدئوی زیر یک کارشناس طب سنتی راهکارهایی را که می‌تواند به افزایش طول عمر افراد منجر شود، بیان کرده است.
وحید امیری در پرسپولیس به همان پستی بازگشته که در فوتبال ایران با آن شناخته شد؛ یک مهاجم کاذب که متمایل به چپ بازی می‌کند.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: کانال‌های فردایی در روزهای تعطیل و ساعات شب، قیمت را بالا و پایین می کردند. همچنان که فعالان بازار ارزی می‌دانند، کانالی که در خارج از کشور است و آقایی که در استانبول آن را می‌گرداند، مشخص می‌کند ما در یک جنگ شناختی ویژه قرار داریم.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان ادامه فعالیت سامانه بارشی، بارش باران توأم با برف و وزش باد و همچنین کاهش دما بین ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
سازه‌های عظیم باستانی در مناطق دورافتاده مثل قطب جنوب، همیشه محل تئوری‌های مختلف بوده‌اند. اهرام مصر یکی از این سازه‌های کم‌نظیر است، ولی باید به این نکته توجه داشت که هنگام ساخت آن‌ها در بیش از ۴ هزار سال قبل مصر غنی‌ترین تمدن کل کره زمین تلقی می‌شد.
به دلیل تورم و افزایش قیمت حامل‌های انرژی از نظر اقتصادی شهروندان پاریسی روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد ؛ و برای گرفتن غذای رایگان ساعت‌ها در صف می‌ایستند.
یک کارشناس اقتصادی، پیش‌بینی‌پذیر کردن نرخ ارز، حرکت آن متناسب با نرخ تورم و جلوگیری از رفتار هیجانی را راهکاری ثبات نرخ ارز دانست.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی در توضیحات صالح آبادی در مورد افزایش قیمت ارز گفت: اقدامات روانی، دلالی و بازارسازی برخی از واسطه ها در بازار در فضای مجازی که بعضا از خارج کشور مدیریت می شود و همچنین تاثیرات تورم داخلی از علل اصلی افزایش قیمت ارز در روزهای اخیر است.
پوستر جام جهانی توسط یک هنرمند زن طراحی شده است. "بوثینه المفتاح"، هنرمند زن قطری از پوسترهای جام جهانی که نماد جشن و هواداری فوتبال در سراسر قطر و جهان عرب است رونمایی کرده است.
هادر در ادامه به این نکته اشاره کرد که از اینکه مهندسان باهوش در دوران پادشاهی آن دوره که می‌توانستند کاملا محیط اطراف خود و دینامیک رود نیل را برای تبدیل غیرممکن‌ها به واقعیت مهار کنند، حیرت زده و متعجب شده است.
وان پلاس Ace پرو با آخرین پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 3.1 ارائه خواهد شد.
بنابر اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ تا پایان اسفندماه سال جاری پرداخت خواهد شد، اما به نظر می رسد که هنوز هم تکلیف سود سهام عدالت متوفیان مشخص نیست. از همین رو بسیاری از وراث متوفیانی که مشمول دریافت سود سهام عدالت بوده‌اند در پی یافتن راهی جهت نقد کردن این سود هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ