با وجود موضع گیری صریح معاونت حقوقی ریاست جمهوری و دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره اینکه وی او دی‌ها به نفع تفسیر صداوسیما درباره کنترل پلتفرم‌های آنلاین پخش فیلم و سریال، همزمان اقدامات متولیان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حکایت از عدم تسلیم شدن دارد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع سوری اعلام کردند که نیروهای ارتش سوریه ، کاروان ارتش تروریست آمریکا را در جنوب قامشلی به عقب راند.
تنیسورهای شماره یک و 2 جهان به فینال مسترز سینسیناتی (آمریکا) راه یافتند.
قرعه سخت تراکتور با برگزاری دو مسابقه با سپاهان و تراکتور به پایان نرسیده، آنها برای عبور از این برهه دشوار باید الشارجه امارات و مس رفسنجان را پشت سر بگذارند.
یکی از بازیکنان سابق تیم ملی آمریکا دوست دارد که دوئلی دیگر میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برگزار شود و منتخب ستارگان لیگ آمریکا به عنوان مدعو در دوره بعدی رویارویی با تیم منتخب لیگ آمریکا در تابستان اینده حضور پیدا کند.
اولین میزبانی شمس آذر قزوین در لیگ برتر در شرایطی خاص انجام می‌شود.
هوادار و مس رفسنجان درحالی در چارچوب هفته نخست لیگ برتر مقابل هم قرار خواهند گرفت که این بازی تقابل گلرهای سابق پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی خواهد بود.
دکلان رایس، هافبک انگلیسی آرسنال، در دو بازی رسمی باشگاهی آخر خود، دو جام قهرمانی را بالای سر برده است.
مدیران کنونی باشگاه استقلال رویایی در سر دارند که خاطرات مدیران اسبق است؛ حضور پرتعداد بازیکنان جوان با استعداد در ترکیب آبی‌پوشان.
کریستیانو رونالدو که به همراه النصر برای یک تور تابستانی در ژاپن به سر می‌برد با کودکان ژاپنی فوتبال بازی کرد.
شرکت هواپیماسازی برزیلی امبرائر قصد تاسیس کارخانه جدیدی برای تولید تاکسی‌های برقی پرنده دارد. برزیلی‌ها امیدوار هستند از سال ۲۰۲۶ این تاکسی‌های هوایی روانه آسمان شوند. این یعنی تحقق رویایی که سال‌هاست انسان در سر می‌پروراند.
آمریکا و لهستان برگزار کننده دیدار نهایی فصل ۲۰۲۳ لیگ ملتهای والیبال خواهند بود.
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه توانمندی دفاعی ما به مرحله شکست ناپذیری رسیده است، گفت:هر اقدامی برای رویارویی با قدرت دفاعی ما یک انتحار و به مثابه سر به صخره کوبیدن است‌.
تیم زنان بارسلونا با نتیجه 3-2 وولفسبورگ را از پیش رو برداشت و جام لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد.
عرفان جلالی نژاد، والیبالیست جوان، رویای لژیونر شدن را در سر دارد.
سرمربی محبوب هواداران استقلال نیم فصل دوم رویایی ای را پشت سر می گذارد.
یک اتفاق تلخ در فوتبال پایه تهران، علی نوبخت بازیکن تیم نوجوانان احسان ری که در هفته بیست و هشتم لیگ برتر نوجوانان تهران با بازیکن حریف سر به سر شده بود، دار فانی را وداع گفت.
به نظر می‌رسد Plan B امریکا یا آنچه من از آن با عنوان «پشت سر گذاشتن برجام» یاد می‌کنم، به سرعت در حال عملیاتی شدن است. به نظر می‌رسد که ما هنوز به این مرحله نرسیدیم؛ یعنی از مرحله احیای برجام عبور کرده‌ایم، اما از سوی دیگر وارد فاز تقابل نظامی نشده‌ایم.
مانوئل فرناندز با پشت سر گذاشتن مصدومیت در مصاف با استقلال به نظر می‌رسد سرانجام فرصت بازی پیدا خواهد کرد.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل با انتقاد از سیاست‌های یکجانبه آمریکا با تاکید بر اینکه فشار، ارعاب و رویارویی راه حل نیست و به جایی نمی‌رسد، خطاب به آمریکا گفت: فریب را متوقف کنید.
شیمون مارسینیاک از سوی فیفا به عنوان داور دیدار فینال جام جهانی 2022 بین آرژانتین و فرانسه انتخاب شده است. ولی این داور لهستانی کیست؟
ریابکوف: رویارویی آشکار با آمریکا و ناتو به نفع روسیه نیست و مسکو امیدوار است که دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا خطرات تشدید تنش بر سر اوکراین را درک کند.
با خروج کاسمیرو از رئال مادرید و انتقال این هافبک برزیلی به منچستریونایتد، از تیم رویایی رئال مادرید که سه بار پشت سر هم فاتح اروپا شد، فقط همین چهار بازیکن باقی مانده اند؛ کریم بنزما، لوکا مودریچ، دنی کارواخال و تونی کروس.
زن جوان گفت: فردی که مدعی بود مشاور خانواده و ازدواج است از امید به آینده و یک زندگی رویایی برایم سخن می‌گفت به طوری که شیفته حرف هایش شدم. مدتی بعد اصرار کرد تا به دیدارش بروم و از نزدیک با من صحبت کند، ولی زمانی که سر قرار رفتم او مرا به خانه یکی از دوستانش برد و هدف آزار قرار داد.
هند واردکننده بنزین و دیزل شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ