رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی سواری که با همکاری همدستش تحت پوشش مسافرکشی بین شهری، مواد مخدر به شهر تهران منتقل می‌کردند، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی خواستار تشدید مجازات حمل سلاح و دارندگان سلاح غیرمجاز شد.
وزیر کشور گفت: در حوزه حمل و نقل ساماندهی روشنی برای مرزها وجود دارد و آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند.
میدان خراسان تا همین ۵۰ سال پیش پاتوق درشکه‌چی‌ها بود. در این میدان حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ درشکه ایستگاه داشتند که بیشتر مسافران آن را ساکنان مسگرآباد و زائران حرم شاه‌عبدالعظیم تشکیل می‌دادند و برای هر رفت‌وآمد ۱۵ تا ۲۰ ریال کرایه می‌پرداختند.
یک روحانی در شبکه سه سیما از سفر زیارتی یک معتاد به کربلا و اتفاقات عجیب حین این سفر، پرده برداشت.
حدود ١١ هزار دونده، در حمل مشعل بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس مشارکت دارند.
مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، از الزام دریافت بارنامه برای تردد وانت بارها در جاده‌های کشور خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت:حمل و نقل عمومی اولین مشکل شهر تهران است و ترافیک و آلودگی هوا هم از این مساله ناشی می‌شود.
حمل پرچم توسط وزنه‌برداران ممنوع شد!
۲ قاچاقچی که محموله سنگین تریاک را حمل می کردند در یک تعقیب و گریز با شلیک به موقع ماموران دستگیر شدند. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
رئیس شورای شهر تهران گفت: متأسفانه حمل و نقل ایمنی در کشور وجود ندارد و در تعطیلات عید حدود هزار نفر جان خود را از دست دادند.
جا مورانت، بازیکن ممفیس، به‌دلیل یک ویدیو زنده اینستاگرامی که در آن اسلحه‌ای به دست دارد، از همراهی تیمش محروم شده است
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون در میدان میوه و تره بار تهران خبر داد و گفت: در این رابطه سه متهم دستگیر شد.
لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورا مورد بررسی اعضا قرار گرفت و شهردار تهران توضیحاتی را در این باره ارائه داد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: صنعت حمل و نقل را نمی توان سنتی اداره کرد و باید به فناوری متصل شویم تا مشکلات برطرف شود.
مشهد ـ رئیس شورای شهر مشهد گفت: حمل‌ونقل عمومی یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه و یکی از معیارهای سنجش کیفیت خدمات شهری است.
حمل و نقل هوایی ایران بر اساس بولتن سال ۲۰۲۰ گروه تحلیل‌گران اطلاعات هوانوردی فرانسه (ENAC) رتبه‌بندی شد و در شاخص اعزام و پذیرش مسافر، در جایگاه سوم منطقه قرار گرفت.
حمل و نقل هوایی ایران بر اساس بولتن سال ۲۰۲۰ گروه تحلیل‌گران اطلاعات هوانوردی فرانسه (ENAC) رتبه‌بندی شد و در شاخص اعزام و پذیرش مسافر، در جایگاه سوم منطقه قرار گرفت.
معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در حال حاضر وضعیت ورود و خروج ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برای جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام خمینی بالاتر از متوسط سالانه است.
رییس مرکز پژوهش های مجلس، مدیریت هوشمند پیمایش خودروها را راهکاری جذاب و درآمد زا برای مردم در جهت بهبود ترافیک و کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا و زمینه ساز حمل و نقل عمومی رایگان دانست.
شرکت سایپالجستیک به عنوان متولی حمل و نقل و لجستیک گروه خودروسازی سایپا، برای نخستین بار محصولات سایپا و ایران‌خودرو را به صورت مشترک از تهران به نمایندگی‌های مختلف سراسر کشور، حمل خواهد کرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۰ هزار قلم کالای قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران درباره نحوه اعزام زائران اربعین به عراق توضیحاتی داد.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: از اول خرداد تا اول مرداد ۱۴۰۱ بیش از ۳ هزار تن کالا و ۱۱۴ TEU کانتینر از سوی ناوگان ملی کشتیرانی در مسیر کریدور شمال-جنوب جابه‌جا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ