معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر از تمهیدات لازم برای عملیات سلامت در اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دستاورد‌های مرتبط با امنیت و منافع ملی را نباید به تحلیل‌های جناحی تقلیل داد، اظهار داشت: موضوع مهم درباره منابع آزاده شده، نحوه هزینه کرد آنهاست که دولت عطف به تاکید رهبر معظم انقلاب، تلاش خواهد کرد همه این منابع در راستای پشتیبانی از تولید هزینه شود.
رئیس جمهور گفت: موضوع مهم درباره منابع آزاده شده، نحوه هزینه‌کرد آنهاست که دولت عطف به تاکید رهبر معظم انقلاب، تلاش خواهد کرد همه این منابع در راستای پشتیبانی از تولید هزینه شود.
کارشناس حوزه علم و فناوری گفت: هدف از اصلاحات حوزه نظام ارزیابی و همچنین تغییر نظام حمایتی مبتنی بر قانون جدید جهش تولید دانش‌بنیان، ایجاد پویایی بیشتر در نظام پشتیبانی شرکت های دانش بنیان برای توسعه و آماده سازی آنها برای تبدیل شدن به بازوی اصلی تحقیق و توسعه و و توسعه فناوری در صنعت است.
معاون بهداشت، درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر در دوسوی مرزهای ایران و عراق آماده پشتیبانی از سوانح پیش‌بینی نشده در اربعین هستند.
ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان اعلام کردند که آماده تمدید توافق آتش‌بس جده هستند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ویژگی های موشک بالستیک خرمشهر ۴ گفت: این موشک می‌تواند به سرعت آماده عملیات شود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ویژگی های موشک بالستیک خرمشهر ۴ گفت: این موشک می‌تواند به سرعت آماده عملیات شود.
براثر انفجار در یکی از مراکز آماد و پشتیبانی سپاه دامغان ۲ نفر از کارکنان این مرکز شهید و سه نفر مجروح شدند.
روابط عمومی سپاه دامغان در اطلاعیه ای اعلام کرد: عصر امروز در حین جابجایی مهمات در یکی از مراکز آماد و پشتیبانی سپاه در حومه شهر دامغان به علت بروز حادثه، انفجاری رخ داد.
قزوین- تاریخ سازی و صعود تیم فوتبال شمس آذر به لیگ برتر فوتبال کشور موجی از شادی و همدلی را در بین مردم و مسئولان استان قزوین ایجاد کرده است.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در سراسر استان اصفهان از امروز آمادگی پذیرش میهمانان را دارند.
ر اطلاعیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران آمده است:با همکاری تنگاتنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مساعدت حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.
با حضور امیر واحدی، دو مجتمع تعمیر و بازآماد «ملخ هواپیما» و «شاسی هواپیماهای پهن پیکر» در فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی افتتاح شد.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه آمادگی دارد توان و امکانات امدادی و پشتیبانی و آمادگی خود را در اختیار مردم که در زلزله اخیر در ترکیه و سوریه مورد آسیب واقع شده اند، قرار دهد.
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش سه طرح عمرانی در فرماندهی آماد و پشتیبانی شهید یداللهی منطقه ۳ نیروی زمینی افتتاح شد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: تجربیات ارزنده آماد و پشتیبانی در دوران دفاع مقدس باید امروز چراغ راه برنامه‌ها و اقدامات معاونت آماد و پشتیبانی ارتش باشد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: تجربیات ارزنده آماد و پشتیبانی در دوران دفاع مقدس باید امروز چراغ راه برنامه‌ها و اقدامات معاونت آماد و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران باشد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری از آماده باش تمام گرم‌خانه‌های شهرداری تهران برای پذیرش بی‌خانمان‌ها خبر داد.
فرمانده آماد و پشتیبانی نداجا، گفت: نخبگانی که می‌خواهند خدمت سربازی را آغاز کنند، در دانشگاه‌های معتبر کشور شناسایی و دعوت به کار می‌شوند.
در اطلاعیه روابط عمومی وزارت اطلاعات آمده است: در عملیاتی پیچیده و با همکاری مردم هوشیار و بابصیرت ایران اسلامی، عنصر دوم عملیاتی و ۶ نفر از عوامل پشتیبانی تیم جنایتکار تروریستی آن حرم مطهر شناسایی و بازداشت شدند.
پس از بررسی‌های به عمل آمده و مسلم شدن خطای آمریکایی‌ها و اطمینان از عدم هرگونه تهدید نسبت به امنیت و منافع ملی ایران اسلامی، هشدار‌های لازم به نیروی دریایی امریکا مبنی بر عدم تکرار این گونه وضعیت‌ها و رفتار‌های غیرقانونی داده شد و شناور مذکور با تصمیم فرمانده شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه رها گردید.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای به مناسبت هفته دولت اعلام کرد که این نیرو پشتیبان دولت بوده و در هر زمان و مکان که لازم باشد همچنان که اثبات کرده، آماده خدمت و ایثار است.
ارتش در بیانیه‌ای با گرامیداشت هفته دولت تأکید کرد که با تأسی به آرمان شهدا به‌ویژه دو اسوه خدمت خالصانه، شهیدان رجایی و باهنر، پشتیبان دولت بوده و آماده خدمت و ایثار است.
جزییات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ