معاون بهداشت، درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر در دوسوی مرزهای ایران و عراق آماده پشتیبانی از سوانح پیش‌بینی نشده در اربعین هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: کلیدی‌ترین عنصر پشتیبانی عملیات تروریستی اخیر و مرتبط مستقیم با سرکردگان داعش دستگیر شد.
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر از تمهیدات لازم برای عملیات سلامت در اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.
بوشهر- فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از پشتیبانی نظامی آمریکا از قاچاق‌های سازمان‌یافته سوخت در خلیج فارس خبر داد و گفت: یک میلیون لیتر سوخت قاچاق توقیف شد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به پشتیبانی امدادی هلال‌احمر از حجاج در صحرای عرفات از ویزیت، بستری و ترخیص۱۴۰۰ زائر ایرانی در روز عرفه خبر داد.
محمد حمدان دقلو (حمیدتی) فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان در مصاحبه‌ای اعلام کرد که میانجی‌گری عربستان و آمریکا می‌تواند راه‌ صلح دائم را در سودان هموار کند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت موظف است جمعیت هلال احمر را پیش از وقوع حوادث و با رویکرد دانش پژوهی و آینده نگری تقویت کند و تجهیزات و پشتیبانی لازم را در اختیار این سازمان خدوم قرار دهد.
حزب کمونیست سودان مدعی شد که شبه‌نظامیان پشتیبانی سریع این کشور، ۵۵ نفر را در شمال سودان کشته اند.
فرمانده رده دوم نیروهای پشتیبانی سریع به آخرین وضعیت حمیدتی فرمانده این نیروها اشاره کرد.
در حکمی از سوی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، صدراله دولت به عنوان سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام کشور منصوب شد.
معاون فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع مدعی شد که این نیروها همچنان بر تاسیسات و اماکن حیاتی در خارطوم سیطره دارند.
ارتش سودان با صدور بیانیه‌ای، نیروهای پشتیبانی سریع را به اتخاذ سیاست «زمین سوخته» و غارت محله‌های تجاری متهم کرد.
وزیر خارجه سودان گفت: ارتش سودان در حال بازپس‌گیری کنترل خود بر مناطقی است که نمایندگی‌های دیپلماتیک خارجی در آن مستقر هستند.
مشاور سیاسی نیروهای پشتیبانی سریع سودان اعلام کرد هدف این نیروها نابودی بقایای رژیم سابق است.
معاون فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع مدعی شد که در شرایط کنونی ۹۰ درصد از پایتخت سودان به دست این نیروها افتاده است.
کاخ سفید از لایحه ای که به رییس جمهور آمریکا اختیارات تازه ای اعطای می کند تا اپ چینی تیک تاک و فناوری های خارجی که تهدیدهای امنیت ملی به حساب می آیند را ممنوع کند، پشتیبانی کرد.
دفتر اقتصاد و فناوری اطلاعات پکن از پشتیبانی پایتخت چین از شرکت های بزرگ برای ساخت مدل های هوش مصنوعی که Chat GPT را به چالش بکشند، خبر داد.
وزیر خارجه آمریکا در گفتگو با روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گفت: حجم پشتیبانی تسلیحاتی آلمان از اوکراین قابل پیش‌ بینی نبود.
مایکروسافت اعلام کرد ویندوز ۷ ملزومات سخت‌افزاری آپدیت شدن به ویندوز ۱۱ را ندارد، اما می‌توان آن را تا ویندوز ۱۰ آپدیت کرد.
وزارت اطلاعات اعلام کرد ۲۳ نفر از عناصر عملیاتی و پشتیبانی تیم‌های جاسوسی_تروریستی وابسته به موساد شناسایی و دستگیر شدند.
به گفته گائو شوکینگ مدیر بانک خلق چین این سازمان پشتیبانی های خود از شرکت های خصوصی را افزایش می دهد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت آمادگی دارد از طرح‌های تحقیقاتی محصول محور تا ۴۰۰ میلیارد تومان پشتیبانی کند.
بنیاد ملی نخبگان در راستای پشتیبانی از دانش‌آموختگان برتر برای ایجاد کسب‌وکارهای دانش‌بنیان طرح شهید رضوی را اجرا می کند.
دبیرکل جمعیت هلال احمر از از روند خدمت‌رسانی تیم‌های عملیاتی امدادونجات مستقر در قرارگاه پشتیبانی-عملیاتی امداد و نجات شهید جهان آرا در شلمچه بازدید کرد.
از ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲ واتساپ به پشتیبانی از سیستم عامل‌های قدیمی‌تر از iOS۱۲ پایان می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ