معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری از آماده باش تمام گرم‌خانه‌های شهرداری تهران برای پذیرش بی‌خانمان‌ها خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمریناتم منظم بوده و آماده‌ام و تمام وجود و بهترین عملکردم را برای پرسپولیس می‌گذارم.
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمریناتم منظم بوده و آماده‌ام و تمام وجود و بهترین عملکردم را برای پرسپولیس می‌گذارم.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلالاحمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی از آماده باش امدادگران این جمعیت در ۷ استان کشور خبرداد.
ستاد بحران شهرستان پردیس در پی وقوع زلزله در شرق استان تهران با مرکزیت شهرستان دماوند در حالت آماده باش قرار گرفت.
ران تاکاهاشی، ستاره تیم ملی والیبال ژاپن استوری جالبی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
مهاجم ایرانی روستوف برای دومین مسابقه متوالی در ترکیب این تیم دیده نمی‌شود.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تأمین امنیت عزاداری‌های ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تأمین امنیت عزاداری‌های ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
سرمربی آلومینیوم از جوانان زیادی در ترکیب تیمش در دیدارهای دوستانه بهره برد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تمامی نیروهای ‏امدادی و خدمات‌رسان در مسیرهای ارتباطی منطقه سیستان آماده‌باش ‏هستند تا در صورت نیاز اقدام به کمک‌رسانی به شهروندان کنند.‏
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: تمام ۱۳۴ ایستگاه آتش نشانی در روز ۱۴ خرداد در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.
کمیته اضطراری ملی جنبش اسیر فلسطین در پی شهادت اسیر خضر عدنان در تمامی زندان‌های اسرائیلی اعلام آماده‌باش کرد.
یک منبع پلیس به سی‌بی‌اس، شریک خبری بی‌بی‌سی در آمریکا گفته است که تمامی اعضای پلیس نیویورک از جمله کارآگاهان لباس شخصی دستور دارند که روز سه شنبه در حال آماده‌باش باشند و یونیفورم خود را به تن داشته باشند.
وزیر نفت گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تمامی جایگاه‌های سوخت کشور تجهیز شده و ۶۰ هزار نفر در ایام عید نوروز آماده‌باش هستند.
من به توانایی خودم ایمان دارم و می دانم با تمرین و تلاش بیشتر، می‌توانم به هر آنچه که می‌خواهم برسم.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل نیز از آمادگی اعضای این ستاد جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی خبر داد و تمام اعضای ستاد در آماده‌باش هستند تا در صورت وقوع مخاطرات طبیعی از جمله زلرله وارد عمل شوند.
در پی وقوع زلزله در خوی، مدیرعامل تأمین‌اجتماعی در تماس تلفنی با مدیران استانی، بر لزوم آماده‌باش مراکز بیمه‌ای و درمانی برای ارائه خدمات به حادثه‌دیدگان این حادثه تاکید کرد.
شهردار منطقه ۵ تهران از آماده‌باش مدیریت شهری در ایام سرد پیش روی خبر داد و گفت: در صورت بروز هرگونه مشکل، شهروندان به فوریت به سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ تماس حاصل کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آماده‌باش صددرصدی تمامی ماشین‌آلات سازمان پسماند از هفته گذشته و بنا به درخواست مناطق خبر داد
مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی هلال‌احمر از آماده‌باش سراسری تمام امکانات و توان امدادی هلال‌احمر برای مقابله با سرمای بی‌سابقه در کشور و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان خبر داد.
مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از شب گذشته ۱۰ هزار نیروی خدمات شهری در مناطق ۲۲ گانه تهران به حالت آماده‌باش قرار دارند.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق هشدار هواشناسی مبنی بر اینکه در غالب ساعات، کیفیت هوا تا حد ناسالم برای تمام گروه‌ها کاهش خواهد یافت و از این رو مدیریت بحران به مردم پایتخت اکیداً توصیه می‌کند از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کرده و حتماً از منابع غذایی حاوی آنتی اکسیدان و بتاکارتن زیاد استفاده کنند.
رئیس سازمان امداد و نجات از آماده‌باش تمامی پایگاه‌ها، مراکز عملیاتی و عوامل اجرایی حوزه امداد و نجات کشور به‌منظور پوشش امدادی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴۰۱ خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ