شکست برابر بارسلونا باعث شده که آژیر خطر در باشگاه رئال مادرید به صدا دربیاید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی از وضعیت تنش‌آمیز زندان نقب در جنوب اراضی اشغالی، در پی بازدید وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از آن خبر می‌دهند.
نه کادر فنی و نه بازیکنان رئال پس از بازی با بیلبائو حاضر به مصاحبه با شبکه پخش کننده مسابقه نشدند که خلاف قوانین لالیگاست.
نه کادر فنی و نه بازیکنان رئال پس از بازی با بیلبائو حاضر به مصاحبه با شبکه پخش کننده مسابقه نشدند که خلاف قوانین لالیگاست.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: تنش آبی که قبلاً در شهرهای اروندکنار و چوئبده باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده بود، کاهش پیدا کرد.
رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا معتقد است که اگر رئیس جمهور سابق این کشور به کاخ سفید برگردد، دیگر کشوری به نام آمریکا وجود نخواهد داشت.
در سایه متشنج شدن روابط کشورهای آفریقایی با فرانسه معاون رئیس پارلمان الجزایر اعلام کرد که این تنش ها در مرحله کنونی بسیار گسترده تر شده است.
روابط میان فرانسه و الجزایر از سال ۲۰۱۹ تاکنون به حالت عادی بازنگشته و مقامات الجزایری به دنبال کاهش بی سابقه این روابط یا قطع نهایی آن در سایه نگاه استعماری پاریس به این کشور هستند.
کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی امروز برای بررسی و رای گیری درباره قرائت دوم و سوم پیش نویس قانون لغو برهان معقولیت در چارچوب لایحه تغییرات قضایی به تنش کشیده شد.
اوضاع آشفته در اراضی اشغالی و گسترش اعتراضات و همچنین توهمات مقامات کاخ سفید در خصوص منطقه، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های عربی است.
فرماندهی مرکزی آمریکا ویدئویی از رهگیری پهپادهای آمریکایی توسط جنگنده‌های روسی را منتشر کرد که نشان می‌دهد هواپیماهای روسی پهپادهای آمریکایی‌ها را در آسمان سوریه رهگیری می‌کنند.
هوگو سانچس، از ستاره‌های بزرگ تاریخ رئال مادرید، با صحبت‌های تندی که درباره اتلتیکو مادرید کرد باعث ایجاد تنش جدید بین دو باشگاه شد. روبن کانو از ستاره‌های سابق اتلتیکو هم به سانچس به تندی پاسخ داد.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از قصد و نیت این وزارتخانه برای احضار سفیر اوکراین در اراضی اشغالی و توبیخ وی خبر داد.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی، به شدت از اتفاقات رخ داده و اقدامات دومینیکو تدسکو عصبانی است.
آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، به مدیران این باشگاه اطلاع داده که تصمیمی برای جدایی ندارد.
تیری آنری فاش کرد که با کوین‌ دی‌بروینه در مورد تنش لفظی‌اش با پپ گواردیولا در جریان بازی چهارشنبه شب برابر رئال حرف زده است.
رفتار عجیب پدر ارلینگ هالند باعث ایجاد تنش روی سکوهای ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شد.
طبق ادعای مارکا، تمایل مدیران رئال به جذب ارلینگ هالند از زمان انتقال او به بروسیا دورتموند کاهش یافت و با حضور بنزما، علاقه به امباپه و تنش با مینو رایولا، هالند هرگز به رئال نزدیک نبود.
گوتی، اسطوره رئال مادرید، جرقه موج جدیدی از تنش بین دو باشگاه رئال و بارسا را روشن کرد و گفت بلوگرانا با مسی یا بدون مسی فاتح چمپیونزلیگ نخواهد شد.
رئال مادرید قصد دارد به عنوان شاکی خصوصی در پرونده نگریرا یا بارسا گیت علیه بارسلونا شرکت کند.
تنش‌‌ بین دو باشگاه مادریدی رئال و اتلتیکو بالا گرفته و این بار موضوع تنش تلاش رئال برای به خدمت گرفتن یکی از ستاره‌‌های نوجوان آکادمی روخی‌بلانکو است.
هواداران اتلتیکو مادرید در آستانه دربی امشب مقابل رئال مادرید بار دیگر وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال، را هدف گرفته و خبرساز شدند.
فالی، مدافع کادیز، که ضربه عامدانه او به رودریگو باعث تنش زیادی در بازی شب گذشته رئال-کادیز شد، ضمن دفاع از خود گفت که رودریگو پسر خوبی است ولی او در مورد وینیسیوس عقیده‌ای دیگر دارد.
دنی کاروخال پس از پیروزی رئال در دربی گفت که درگیری و تنش دقایق پایانی که خودش یکی از مسببانش بود، در نهایت به حفظ نتیجه برای رئال کمک کرد.
سرخی رگیلون، مدافع اسپانیایی تاتنهام، با قراردادی قرضی به اتلتیکو مادرید پیوست. او پیش از پیوستن به تاتنهام بازیکن رئال مادرید بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ