سال‌ها از اکتشاف میدان مشترک گازی آرش در پیچیده‌ترین جغرافیای سیاسی جهان می‌گذرد و حل اختلاف‌های مرزی، نیازمند کمان دیپلماتیک ایرانی و نگاه برد-برد است تا «میدان آرش» آرش بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در شرایط امروز مهترین وظیفه تشکل‌های سیاسی، کادرسازی و فراهم کردن بستر مناسب برای تربیت و رشد جوانان است تا آنها را برای پذیرش مسئولیت‌ها آموزش دهیم.
مسئله اصلی نه شائبه کار‌های تبلیغاتی، بلکه دور نگاه داشتن نمایندگان مجلس از اطلاعات و آمار‌هایی است که در جلسات عمرانی مطرح میشود. براین اساس می‌توان فهمید نگرانی‌ای که باعث صدور چنان بخشنامه‌ای شده، این است که مبادا نمایندگان با در دست داشتن اطلاعات کار‌های عمرانی بتوانند به‌راحتی به دولت انتقاد کنند.
چرا روسیه از واژه "خلیج" استفاده می کند و مالکیت ایران بر جزایر سه گانه را زیر سوال می برد؟؛ ریشه را باید در توافق نانوشته تهران و واشنگتن برای احیای برجام جست...
سال‌ها از اکتشاف میدان مشترک گازی آرش در پیچیده‌ترین جغرافیای سیاسی جهان می‌گذرد و حل اختلاف‌های مرزی، نیازمند کمان دیپلماتیک ایرانی و نگاه برد-برد است تا «میدان آرش» آرش بماند.
سال‌ها از اکتشاف میدان مشترک گازی آرش در پیچیده‌ترین جغرافیای سیاسی جهان می‌گذرد و حل اختلاف‌های مرزی، نیازمند کمان دیپلماتیک ایرانی و نگاه برد-برد است تا «میدان آرش» آرش بماند.
یحیی گل‌محمدی در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس اولین صحبتهای خود را انجام داد.
دکتر امیر حسین جلالی ندوشن، روانپزشک و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران معمولا خودزنی بصورت تعمدی اتفاق می افته که در جوان ها اگر همراه با اختلالات دیگر رفتاری دیده شود باید جدی گرفته شود، می افزاید: اما خود زنی در نوجوان ها هم تحت تاثیر همسالان و از آن مهم تر فشارهای ناشی از دوران بلوغ دیده می شود که معمولا گذراست و اختلال جدی روان تلقی نمی شود . ولیکن حتما باید با نوجوان در ارتباط با این رفتار و رفع ریشه های آن صحبت شود. منبع: خبرآنلاین
احتمالا ریشه این شایعه آنجاست که حبیب کاشانی سرپرست تیم امید شده و در حال مذاکره و رایزنی با گزینه‌ها به سر می‌برد. او در پرسپولیس سابقه همکاری با علی دایی را داشته است؛ جایی که دو طرف بعد از یک اختلاف عمیق به دوستانی صمیمی بدل شدند. با این حال بسیار بعید است که این رفاقت منجر به همکاری دوباره دایی و کاشانی در تیم ملی امید شود.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پرداخت مشوق برای سواد آموزی گفت: ریشه کنی مطلق بی‌سوادی ممکن نیست.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه ریشه ماجرای مسمویت عمدی دانش آموزان قم را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم، گفت: وزرای آموزش و پرورش، بهداشت و اطلاعات باید به ما پاسخ دهند.
بررسی بودجه کشور دارای ابعاد و قلمرو‌های گسترده در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی است؛ فقط نباید به بررسی اعداد و چگونگی تحقق و یا عدم تحقق و یا تراز و یا ناترازی آن بسنده کرد. زیرا موازین حاکم بر مالیه عمومی کشور به همان اندازه‌ای که با ارقام و اعداد (بودجه) سروکار دارد، با حقوق عمومی و علوم سیاسی، اقتصاد توسعه، اقتصاد سیاسی، جامعه‌شناسی و... در جامعه نیز سروکار دارد.
نتانیاهو جزو معدود شخصیتهای اسرائیلی است که توانسته است بیش از ۱۵ سال بر اریکه قدرت تکیه زند. با این حال وجود پرونده‌های قضایی سبب می‌شود تا وی همواره سایه دادگاه را بالا سر خود احساس کند.
دولت اعلام کرده که به دنبال تشکیل سازمان بازرگانی است اما نکته مهم آن است که باید بررسی شود آیا مشکلات فعلی تجارت و بازار کشور با تشکیل ساختار جدید حل می شود.
با اعترافات فریبا، کریم شناسایی و بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل با همدستی ۱۷ نفر از دوستانش اعتراف کرد و گفت: اختلاف ما مربوط به چند روز و چند ماه نیست بلکه ریشه دار است. خانواده‌های ما بر سر مالکیت یک زمین سال‌هاست که باهم اختلاف دارند و همین موضوع باعث شده بود تا من و مقتول هم رابطه خوبی نداشته باشیم.
شهردار تهران با بیان اینکه راه مقابله با دشمنی و عداوت شکل گرفته این است که قوی شویم، گفت: راه قوی شدن چنگ زدن به اسلام، تبعیت از رهبری، خدمت به مردم و مشارکت است.
وزیری با اشاره به اینکه در این بیماری به هیچ عنوان نباید از آسپرین استفاده کرد گفت: مواردی گزارش شده که با مصرف آسپرین عارضه خطرناکی به نام "سندروم ری" (سندروم ری یک نوع اختلال است که باعث ایجاد آسیب در مغز و ریه می‌شود) رخ داده است.
به نظر می‌رسد که ریشه اختلافات بین ستاره‌های تیم ملی بلژیک بسیار قدیمی و عمیق است.
رئیس جمهور اظهار داشت: ریشه پیشرفت‌های عظیم در دانشگاه‌ها است و اساساً حقد و کینه دشمن از دانشگاه و تلاش برای ایجاد اختلال در این نهاد مهم کشور نیز از همین مسئله نشأت می‌گیرد لذا اساتید دانشگاه وظیفه دارند پیشرفت‌های کشور را هم برای دانشجویان و هم برای عموم جامعه تبیین کنند.
روابط ایران و روسیه از یک مشارکت عمدتا تجاری و نظامی به یک ائتلاف ضد غربی با ریشه ایدئولوژیک‌تر تبدیل شده است. به گفته کارشناسان انزوای بین المللی مسکو در پی حمله این کشور به اوکراین و فروپاشی روابط دیپلماتیک بین ایران و غرب و توقف مذاکرات برای احیای برجام روابط میان دو کشور را تعمیق بخشیده است.
ریتم‌های شبانه روزی «ساعت‌های بیولوژیکی» هستند که مسئول هماهنگی بسیاری از فرآیند‌های بدن، از جمله چرخه خواب و بیداری هستند.
مدیرگروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت خوزستان اعلام کرد: بیماری سرخک با عوارض جدی نیز همراه است به گونه‌ای که حدود یک تا ۵ درصد موارد می‌تواند سبب مرگ بیمار نیز شود. مهم‌ترین عوارض این بیماری عفونت ریه، عفونت مغز، اسهال و نابینایی و اختلال شنوایی هستند. قبل از استفاده واکسن، بیماری در کلیه جوامع شاید بود و هر سه تا پنج سال به علت تجمع افراد حساس، همه‌گیری ایجاد می‌کرد.
طرحی را که ۲۲ تیر در مجلس اعلام وصول شد ۶۹ نماینده امضا کرده‌اند و نظرشان این است که «با توجه به مرجعیت دینی حوزه‌های علمیه و ضرورت استقلال آن، لازم است با اضافه شدن یک تبصره به ماده یک قانون سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، صلاحیت اعطای مجوز مشاوره با رویکرد دینی و اسلامی، به صورت مستقل در اختیار مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قرار بگیرد». واکنش گسترده انجمن‌های علمی
شایعه اختلاف سرمربی مس کرمان با مدیرعامل این باشگاه صحت ندارد و اتفاقات اخیر این باشگاه ریشه در ماجرای دیگری دارد.
طبق نظرسنجی به عمل آمده از اعضای حزب محافظه کار انگلیس، «لیز تراس» با اختلاف ۲۲ درصد از رقیب خود «ریشی سوناک» برای تصدی پست نخست وزیری انگلیس پیش است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ