رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه ریشه ماجرای مسمویت عمدی دانش آموزان قم را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم، گفت: وزرای آموزش و پرورش، بهداشت و اطلاعات باید به ما پاسخ دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در شرایط امروز مهترین وظیفه تشکل‌های سیاسی، کادرسازی و فراهم کردن بستر مناسب برای تربیت و رشد جوانان است تا آنها را برای پذیرش مسئولیت‌ها آموزش دهیم.
مسئله اصلی نه شائبه کار‌های تبلیغاتی، بلکه دور نگاه داشتن نمایندگان مجلس از اطلاعات و آمار‌هایی است که در جلسات عمرانی مطرح میشود. براین اساس می‌توان فهمید نگرانی‌ای که باعث صدور چنان بخشنامه‌ای شده، این است که مبادا نمایندگان با در دست داشتن اطلاعات کار‌های عمرانی بتوانند به‌راحتی به دولت انتقاد کنند.
چرا روسیه از واژه "خلیج" استفاده می کند و مالکیت ایران بر جزایر سه گانه را زیر سوال می برد؟؛ ریشه را باید در توافق نانوشته تهران و واشنگتن برای احیای برجام جست...
سال‌ها از اکتشاف میدان مشترک گازی آرش در پیچیده‌ترین جغرافیای سیاسی جهان می‌گذرد و حل اختلاف‌های مرزی، نیازمند کمان دیپلماتیک ایرانی و نگاه برد-برد است تا «میدان آرش» آرش بماند.
سال‌ها از اکتشاف میدان مشترک گازی آرش در پیچیده‌ترین جغرافیای سیاسی جهان می‌گذرد و حل اختلاف‌های مرزی، نیازمند کمان دیپلماتیک ایرانی و نگاه برد-برد است تا «میدان آرش» آرش بماند.
یحیی گل‌محمدی در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس اولین صحبتهای خود را انجام داد.
درست در فاصله اندکی پس از تصویب این طرح جنجالی علیه ایران، نماینده اوکراین در مسابقات جهانی پرس سینه هم حاضر به دست‌دادن با رقیب ایرانی‌اش نمی‌شود تا مشخص شود چه اندازه چنین موضوعات سیاسی‌ای در زندگی روزمره اوکراینی‌ها ریشه دوانیده است. مسئله، اما اینجاست که آیا روح ورزش اجازه چنین برخوردی را می‌دهد؟ پاسخ به این سؤال بسیار روشن و یک «نه» کامل است، ولی تعدادی هم‌زمان با یادآوری ماجرای مسابقه‌ندادن ورزشکاران ایرانی با رقبای اسرائیلی می‌گویند ورزشکار ایرانی نباید از چنین رفتاری شگفت‌زده شود.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پرداخت مشوق برای سواد آموزی گفت: ریشه کنی مطلق بی‌سوادی ممکن نیست.
اگرچه امروز تهرانی‌ها دیگر این بزرگراه را با نام شهید چمران می‌شناسند، اما هنوز نام پل پارک‌وی در تقاطع این بزرگراه با خیابان ولیعصر (عج) نامی رایج میان شهروندان است. برای اطلاع از وجه تسمیه و ریشه نام پارک‌وی باید به نحوه و ماجرای ساخت این بزرگراه اشاره کنیم.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه ریشه ماجرای مسمویت عمدی دانش‌آموزان را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم، گفت: وزرای آموزش و پرورش، بهداشت و اطلاعات باید در کمیسیون حضور یابند.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه ریشه ماجرای مسمویت عمدی دانش‌آموزان را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم، گفت: وزرای آموزش و پرورش، بهداشت و اطلاعات باید در کمیسیون حضور یابند.
این گفته را دکتر پانته آ ایزدی، متخصص ژنتیک و استاد دانشگاه تهران هم که اصلا این ماجرا را نشنیده و می‌گوید علاقه‌ای به شبکه‌های اجتماعی و بحث‌های شان ندارد، تنها در قالب یک پرسش علمی تایید می‌کند و می‌گوید: وقتی یک تکه از موی سرتان را می‌چینید، حالا یا به سلمانی می‌روید و مو‌های تان را کوتاه می‌کنید، در حقیقت این بخش، بخش مرده مو است. ساقه مویی که فاقد دی ان‌ای. اگر قرار باشد از مو دی ان‌ای استخراج شود، باید یک دسته از مو‌های سر را از ریشه بکنید که خیلی کار دردناکی است و بعید می‌دانم کسی برای این کار پیشقدم شود.
محققان یک پودر استنشاقی ابداع کرده اند که در آینده به طور موقت از ورود ویروس ها به مجرای تنفسی جلوگیری می کند. این پودر مانند یک لایه مخاطی طبیعی در ریه های فرد عمل می کند.
بررسی بودجه کشور دارای ابعاد و قلمرو‌های گسترده در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی است؛ فقط نباید به بررسی اعداد و چگونگی تحقق و یا عدم تحقق و یا تراز و یا ناترازی آن بسنده کرد. زیرا موازین حاکم بر مالیه عمومی کشور به همان اندازه‌ای که با ارقام و اعداد (بودجه) سروکار دارد، با حقوق عمومی و علوم سیاسی، اقتصاد توسعه، اقتصاد سیاسی، جامعه‌شناسی و... در جامعه نیز سروکار دارد.
نتانیاهو جزو معدود شخصیتهای اسرائیلی است که توانسته است بیش از ۱۵ سال بر اریکه قدرت تکیه زند. با این حال وجود پرونده‌های قضایی سبب می‌شود تا وی همواره سایه دادگاه را بالا سر خود احساس کند.
دولت اعلام کرده که به دنبال تشکیل سازمان بازرگانی است اما نکته مهم آن است که باید بررسی شود آیا مشکلات فعلی تجارت و بازار کشور با تشکیل ساختار جدید حل می شود.
شهردار تهران با بیان اینکه راه مقابله با دشمنی و عداوت شکل گرفته این است که قوی شویم، گفت: راه قوی شدن چنگ زدن به اسلام، تبعیت از رهبری، خدمت به مردم و مشارکت است.
دولت سیزدهم که تا حدود یک‌ماه پیش برای ارائه لایحه بودجه در تاریخ مقرر (نیمه‌اول آذر) اعلام آمادگی کرده بود، در هفته‌های اخیر از تصمیم قبلی خود صرف‌نظر و اعلام کرد که ابتدا لایحه برنامه هفتم و پس از آن لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را به مجلس می‌فرستد. اما ماجرا به اینجا ختم نشده و حالا برخی نمایندگان از ارائه لایحه بودجه در هفته جاری توسط دولت خبر می‌دهند. بررسی اظهارنظر‌های مجلسی‌ها و دولتمردان نشان می‌دهد ظاهرا باید ریشه این آشفتگی و بی‌نظمی را در فشار‌های مجلس به دولت برای تقدم برنامه هفت بر لایحه بودجه ۱۴۰۲ جست‌وجو کرد.
بسیاری از دانشمندان باور دارند که عادت ناخنک زدن به غذا و پرخوری و یا خوردن مواد غذایی ناسالم بدان خاطر است که مواد غذایی ناسالم ارزان قیمت قفسه‌های سوپرمارکت‌ها و فست فود‌ها را پر کرده اند.
در این قسمت از داستان های جام جهانی فوتبال، به سراغ نهمین دوره آن می رویم.
متاسفانه در ایران تبیین نشدن فرهنگ اعتراض باعث شده تا مسوولان سیاسی کشور به هر تجمع اعتراضی نام اغتشاش بدهند. وقتی نام اغتشاش به یک تجمع گذاشته شد، پلیس تشویق می‌شود تا با این تجمعات برخورد‌های سلبی داشته باشد.
توضیحات محمدصادق شهبازی فعال اجتماعی؛ را در خصوص وقایع اخیر و هنجارشکنی در دانشگاه‌ها را مشاهده می‌کنید.
اتفاق بزرگی که صورت گرفته این است که حجم واقعی قدرت دشمن در طول زمان کاهش یافته است. ما با گرادیان بسیار شدید از نرخ تنزیل قدرت نسبت به زمان در نظام استکباری مواجه هستیم که اساساً به دلیل از دست رفتن قدرت ارعاب دشمن است.
شایعه اختلاف سرمربی مس کرمان با مدیرعامل این باشگاه صحت ندارد و اتفاقات اخیر این باشگاه ریشه در ماجرای دیگری دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ