سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پرداخت مشوق برای سواد آموزی گفت: ریشه کنی مطلق بی‌سوادی ممکن نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در شرایط امروز مهترین وظیفه تشکل‌های سیاسی، کادرسازی و فراهم کردن بستر مناسب برای تربیت و رشد جوانان است تا آنها را برای پذیرش مسئولیت‌ها آموزش دهیم.
بهره‌مندی از امکان سوادآموزی و به تبع آن دسترسی به مراتب بالای تحصیلی یکی از معیارهای رشد جوامع محسوب می‌شود.
این حملات تا سال ۱۹۴۱ ادامه یافت و همه گیری حتی پس از پایان جنگ جهانی دوم گسترش یافت، زیرا ریشه کنی آن تنها در سال ۱۹۴۷ کامل شد. در تمام این سال ها گزارش شد که بیش از ۵۰۰۰۰۰ نفر در اثر طاعون بوبونیک جان خود را از دست دادند.
آیت الله سیستانی در جوابیه نامه پاپ فرانسیس، خواهان تشدید تلاش‌ها برای ریشه کنی خشونت و نفرت پراکنی شد.
مسئله اصلی نه شائبه کار‌های تبلیغاتی، بلکه دور نگاه داشتن نمایندگان مجلس از اطلاعات و آمار‌هایی است که در جلسات عمرانی مطرح میشود. براین اساس می‌توان فهمید نگرانی‌ای که باعث صدور چنان بخشنامه‌ای شده، این است که مبادا نمایندگان با در دست داشتن اطلاعات کار‌های عمرانی بتوانند به‌راحتی به دولت انتقاد کنند.
چرا روسیه از واژه "خلیج" استفاده می کند و مالکیت ایران بر جزایر سه گانه را زیر سوال می برد؟؛ ریشه را باید در توافق نانوشته تهران و واشنگتن برای احیای برجام جست...
سال‌ها از اکتشاف میدان مشترک گازی آرش در پیچیده‌ترین جغرافیای سیاسی جهان می‌گذرد و حل اختلاف‌های مرزی، نیازمند کمان دیپلماتیک ایرانی و نگاه برد-برد است تا «میدان آرش» آرش بماند.
سال‌ها از اکتشاف میدان مشترک گازی آرش در پیچیده‌ترین جغرافیای سیاسی جهان می‌گذرد و حل اختلاف‌های مرزی، نیازمند کمان دیپلماتیک ایرانی و نگاه برد-برد است تا «میدان آرش» آرش بماند.
یحیی گل‌محمدی در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس اولین صحبتهای خود را انجام داد.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه نرخ بی سوادی استان سمنان ۱.۷ درصد است، گفت: در تلاش هستیم تا جشن ریشه کنی بی سوادی را برگزار کنیم.
معاون مرکز روسی آشتی در سوریه امروز اعلام کرد: حملات تا ریشه‌کنی تروریست‌ها در سوریه ادامه دارد.
ساری- رئیس قوه قضائیه مبارزه و ریشه کنی فساد در حوزه های مختلف را اولویت راهبردی دستگاه قضا بیان کرد.
یک مقام ارشد سازمان جهانی بهداشت گفت که با وجود اینکه می توانیم با واکسیناسیون و درمان به شرایط اضطراری ناشی از ویروس کرونا در جهان پایان دهیم، ولی ریشه‌کن کردن کامل آن امکانپذیر نیست.
آیت الله نوری همدانی گفت: اسلام برای رشد و تعالی جامعه بر مبارزه و ریشه کنی سه چیز تاکید کرده است؛ جهل، فقر و ظلم اگر به جای این سه دانش و آگاهی، رفاه اجتماعی و عدالت جایگزین شود شاهد رشد و بالندگی جامعه خواهیم بود.
حزب موتلفه در بیانیه‌ای از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی خواست شجاعانه و با اقتدار توطئه سنگین فتنه‌گران را به شکست نهایی و ریشه کنی فتنه برسانند.
معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: سرعت ما در ریشه کنی بی‌سوادی به نسبت بسیاری از کشورها خصوصاً کشورهای همسایه بسیار بالا و سطح سواد در حد مطلوبی است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با استمرار برخورد قاطع با فرارهای مالیاتی و ریشه کنی این پدیده، عملاً زمینه افزایش معافیت مالیات بر حقوق بگیران میسر می‌شود.
آیت الله نوری همدانی، مبارزه با فقر، بی عدالتی و بالا بردن سطح آگاهی مردم را یکی از اصلی ترین برنامه های نظام مقدس اسلامی بیان نمود و در ادامه افزودند: مسئولان و دست اندرکاران نظام باید برای ریشه کردن نمودن این معضلات تمام تلاش و سعی خود را به کار برده و آرمان های انقلاب را در جامعه پیاده نمایند.
معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور از تدارک و برنامه‌ریزی ریشه کنی ۵ بیماری مهم دامی به عنوان انفجار خدمتی به دامداران کشور و آرام بخشی به آنها نام برد.
رییس سازمان دامپزشکی از ریشه کنی ۵ بیماری دامی تا دو سال آینده خبر داد.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه این سازمان برنامه ریشه کنی ۵ بیماری مشترک انسان و دام را اجرا می کند، گفت: رفع منع صدور محصولات طیور پس از ۶ سال به عراق موجب رونق تولید خواهد شد.
شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
نشست «بهشتی شهید و مسائل امروز ما» عصر روزدوشنبه ۶ تیر ماه با مشارکت دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی دانشگاه الزهرا (س) و جمعیت پایش شفاف‌سازی و ریشه‌کنی فقر و فساد و سخنرانی رحیم نوبهار و فرشاد مومنی برگزار شد.
برای فیلم «سگ کشی» به من گفت: که این سناریو را بخوان و کوچک‌ترین اشتباهی نکن؛ اگر کوچک‌ترین اشتباهی کنی نقشت لو می‌رود. خود سناریو و خود بیضایی به من کمک کردند که آن نقش اینطور درآمد. درست است که بهرام بیضایی یک دهه است که از این مملکت بیرون رفته اما از ایران جدا نشده، از فرهنگ و ادبیات و تاریخ ایران جدان نشده، و هنرمندی است که در این مملکت ریشه دارد. ریشه‌های او امثال من و کسانی هستند که کتاب‌هایش را می‌خوانند، کسانی که راجع به او تحقیق می‌کنند و نمایشنامه‌هایش را کار می‌کنند؛ ما ریشه‌های آن آدمی هستیم که واقعا ایرانی خالص است و قلبش برای ایران می‌تپد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ