وزیر نیرو اعتبار بهره‌برداری بخشی از طرح جامع آبرسانی تهران را ۲۰۰۰ میلیارد تومانی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میلیون‌ها برنامه پاک‌کننده برای اندروید وجود دارند، اما بهترین برنامه برای پاک کردن فایل‌های باقی‌مانده از برنامه‌ها و بازی‌ها، Files by Google است. این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های مدیریت فایل است، زیرا فایل‌های تکراری را شناسایی می‌کند، برنامه‌هایی را که بیشترین فضا را اشغال می‌کنند برجسته می‌کند، دانلود‌ها را با یک کلیک حذف می‌کند و توصیه می‌کند برنامه‌ها بر اساس مدت زمانی که از آن‌ها استفاده نکرده‌اید حذف نصب شوند.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: عملیات تعمیرات سامانه آتش‌نشانی بخشی از مخازن ذخیره‌سازی نفت‌خام و تعویض خط آب آتش‌نشانی در پایانه نفتی خارک به پیمانکاران واگذار شد.
شرکت ملی نفت ایران با هدف پیشگیری از مشکل ناترازی گاز در زمستان اقدام به انجام فعالیت های توسعه و ذخیره سازی گاز در میدان مختار واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد گرفته است.
رشد ۱۳ درصدی مصرف برق نسبت به مدت مشابه پارسال،تکذیب افزایش قیمت بنزین، میعانات گازی ذخیره شده روی آب به صفر رسید و جزئیات ذخیره سازی گازایران از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
مدیر عامل شرکت ملی گاز گفت: پروژه‌های زیر زمینی ذخیره سازی گاز در حال انجام و پروژه‌های رو زمینی بر مبنای شیوه نامه‌ای از سوی وزیر ابلاغ شده است که بر اساس آن اجرایی می‌شود.
مدیر عامل شرکت پایانه‌های نفتی گفت: از ظرفیت ذخیره سازی ۱۰ میلیون بشکه ای نفت خام در پایانه جاسک خبر داد.
به گفته یک کارشناس فناوری، ذخیره سازی داده روی هارد درایو به زودی منسوخ می شود.
آبادان- طرح افزایش ظرفیت ذخیره سازی کارخانه قیر آبادان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: تمهیدات لازم از جمله تقویت سیل بندها، ذخیره سازی آب شرب و تدارک تانکرهای آبرسانی برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی و… در دستور کار استانداری است.
اطلاعات می‌گویند حدود نیمی از ۶۰۰ آبخوان‌های آب زیرزمینی دشت‌های کشور در آستانه خشک شدن قرار دارند. مصرف آب‌های سطحی به میزانی غیرقابل باور رسیده و این باعث شده است تقریباً اکثریت تالاب‌های کشور رو به خشکی و کاهش سطح بروند. مجدد آمار از کاهش آب‌های قابل استحصال و استفاده به کمتر از ۱۰۰ میلیارد مترمکعب می‌گویند. در همین توان ذخیره‌سازی حاصل از سدسازی‌ها نیز به سختی ۵۰ میلیارد مترمکعب را نشان می‌دهد.
مشهد ـ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران گفت: سد شهید خوشرو در این شهرستان با ذخیره سازی بیش از ۷۰۰ هزار مترمکعب آب به تازگی سرریز شد.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: مقدار ۳۸۰۰ تن گوشت مرغ در سردخانه خراسان رضوی برای شب عید و روزهای پایانی سال ذخیره سازی شده است.
«با احداث سد چم‌شیر و ذخیره سازی حجم زیاد آب در پشت آن امکان توسعه کشاورزی در منطقه تا ۱۱۰‌هزار هکتار پیش‌بینی شده است که بخش‌هایی از اراضی پایین‌دست در استان کهگیلویه و بویراحمد و بخش‌هایی از اراضی استان خوزستان را پوشش می‌دهد. همچنین ده‌ها هزار هکتار از اراضی دیم و کم‌بازده را به اراضی کشاورزی آبی صنعتی با بازدهی بالا و مدرن تبدیل خواهد کرد.»
ایران در ابتدای  دهه ۹۰ یکی از ۵ کشور سکاندار در ذخیره سازی گاز بود، اما این سکانداری دیری نپایید که با تغییر سیاست ها جایگاه خود را از دست داده است.
معاون تلفیق و امور تنظیم‌گری مدیریت منابع آب گفت: استفاده از پساب در صنایع برای ذخیره سازی آب های زیر زمینی صنایع را موظف کرده پسابی که تحویلشان داده می‌شود این را تصفیه و بازچرخانی کنند.
آغاز ذخیره سازی بنزین برای ایام نوروز، توجه به مدیریت مصرف سوخت، افزایش ۱۰درصدی مصرف گاز نسبت به هفته گذشته و تکذیب آسیب دیدگی کشتی «اوشنیک» از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته گذشته بود.
قائم مقام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در حال حاضر تولید و مصرف بنزین یکسان است به طوری که روزانه ۱۰۵ میلیون لیتر تولید و ۱۰۳ میلیون لیتر بنزین مصرف می شود.
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: با توجه به فراوانی عرضه و ذخیره سازی کافی برآورد می‌شود که بازار میوه شب یلدا نوسانی نداشته باشد.
یک کارشناس ژئوتکنیک ماجرای سد چم‌شیر را این‌طور توضیح داد: هدف از سدسازی کنترل سیلاب، تولید انرژی برق و ذخیره‌سازی آب و قراردادن آن در اختیار ذی‌نفعان است، اما در سدسازی در حوضه زهره یک هدف دیگر هم وجود داشت که به دلیل شوری این رودخانه در نظر گرفته شد. آب رود زهره مانند کارون و کرخه و دز نیست که کیفیت لازم را داشته باشد و بنابراین یک هدف مهم برای احداث سد در این محدوده این است که کیفیت آب مطلوب شود.
رئیس بانک خون بند ناف گفت: بنا داریم تا پایان سال شرایط نگهداری و ذخیره سلول‌های بنیادی ریشه دندان عقل و شیری را در این بانک فراهم سازیم.
مدیر عامل پخش فرآورده‌های نفتی از آمادگی این شرکت برای عرضه سوخت در فصل سرما خبرداد.
مدیر عامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از افزوده شدن ظرفیت ذخیره سازی ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه‌ای نفت خام در پایانه خارگ خبر داد.
بلومبرگ طی گزارشی نوشت حدود ۹۳ میلیون بشکه نفت و معیانات گازی ایران اخیرا در کشتی‌هایی در خلیج فارس، سواحل سنگاپور و در نزدیکی چین بر روی آب ذخیره سازی شده و آماده ورود به بازار نفت است.
کارشناس بازارسرمایه از ظهور چالش جدیدی برای بازار بورس خبر می‌دهد، چالشی که در کوتاه‌مدت می‌تواند نوسانات جدی را همراه داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ