کارشناس بازارسرمایه از ظهور چالش جدیدی برای بازار بورس خبر می‌دهد، چالشی که در کوتاه‌مدت می‌تواند نوسانات جدی را همراه داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکو مدیر ورزشی جدید بارسلوناست و در همین ابتدای کار خوب می داند که چه چالش‌های بزرگی را پیش رو دارد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به چالش‌های بزرگ پیش روی کابینه خود گفت که به صورت شبانه‌روزی برای تأمین امنیت در اراضی اشغالی تلاش می‌کند.
دفتر افکارسنجی ملت در گزارشی نتایج افکارسنجی درباره نگرش مردم نسبت به وضعیت صندوق های بازنشستگی کشور را منتشر کرد.
هوش مصنوعی حالا فضای کسب‌وکارها، دولت‌ها و جوامع را متحول کرده و امسال جهشی بزرگی به سمت جلو داشته است. ظهور چت‌بات چت جی‌پی‌تی و رقابت بر سر آن در میان شرکت‌های بزرگ فناوری برای توسعه مدل‌های هوش مصنوعی مولد، به یک بحث عمومی در مورد بهترین نحوه مدیریت مخاطرات و چالش‌های این فناوری جدید منجر شده است.
اگر استادان و دانشجویان دانشگاه‌ها نسبت به ازسرگیری فعالیت‌های اکتشافی تمایل نشان دهند، با حمایت سازمان‌ها و نهاد‌های دیگر می‌توان به کشف آثار جدید از دایناسور‌ها امیدوار بود. کاهش ورودی دانشجویان در رشته دیرینه‌شناسی و نبودن زمینه‌های اشتغال پس از فارغ‌التحصیلی یکی دیگر از چالش‌های این حوزه است که فعالیت‌های اکتشافی استادان دیرینه‌شناس را محدود می‌کند. معدود دانشجویان این رشته هم علاقه چندانی نشان نمی‌دهند.»
ممکن است در صورت محکومیت کیفری ترامپ محدودیت‌هایی برای سفر‌های انتخاباتی او به وجود بیاید و برخی ایالت‌ها هم مانع رای دادن به فرد محکوم کیفری بشوند که این امر قطعا چالش‌های حقوقی را در جریان انتخابات به وجود خواهد آورد.
با تغییر ساعت کاری ادارات باید مواردی از جمله رضایت شغلی، ترافیک، ماجرای مهدکودک بچه‌ها و ... را هم در نظر بگیریم. اگرچه در حال حاضر نمی‌توان حدس زد که با تغییر ساعات کاری ادارات بازدهی کارمندان دولت در ساعات کاری جدید چقدر خواهد بود، اما این که کارمندان قرار است چقدر در ترافیک بمانند و چه ساعتی به محل کار خود می‌رسند و چه بازدهی خواهند داشت، حائز اهمیت است.
درحالی شاهد یکی از رقابتی‌ترین انتخابات‌های تاریخ ترکیه هستیم که اردوغان با چند چالش جدی مواجه‌است؛چالش‌هایی از تورم بی‌سابقه و تبعات زلزله گرفته تا اقتدارگرایی در حوزه‌های داخلی و خارجی.
چالش «کمبود برق» در تابستان قرار است با تولید چالش‌های جدید، از سر راه برداشته شود. با تصویب دولت، ساعت شروع کار از نیمه خرداد به مدت یک فصل، به ۶صبح تغییر می‌کند. این عقب‌رفت «ساعت کار» دست‌کم سه چالش (اختلال) در پایتخت و دیگر شهر‌ها ایجاد خواهد کرد که مهم‌ترین آن، نحوه ارتباط بخش خصوصی با دولت با توجه به تشدید اختلاف ساعت‌کار بین شرکت‌ها و دستگاه‌ها است. دولت می‌توانست تهدید کمبود برق را به فرصت تبدیل کند و با کاهش ساعت‌کار هفته، از تجربه موفق جهان به نفع افزایش بهره‌وری نیروی کار استفاده کند.
چالش‌هایی که ما در سال جاری با آن‌ها مواجه هستیم، چالش‌های جدیدی نیستند و همان‌هایی هستند که ما هرساله با خود به سال جدید بردیم به طور مشخص ما سال‌هاست درگیر مسئله آب، آلودگی و عدم توسعه ناپایدار هستیم و هر ساله نه تنها بهتر نشده بلکه اوضاع بدتر هم شده است.
در سال ۲۰۲۲، ایالات‌متحده، نقش‌آفرینی دوباره محدودی در خاورمیانه را کلید زد، با سفر رئیس‌جمهور جو بایدن به اسرائیل و عربستان سعودی در ماه ژوئیه که اهمیت منطقه را به‌عنوان عرصه‌ای برای رقابت ژئوپلیتیک گسترده‌تر با چین و روسیه برجسته کرد. اما سال ۲۰۲۳ با سایه سنگین سوالات بسیاری درباره اولویت‌های ایالات‌متحده در منطقه شروع می‌شود.
رهبران سیاسی اروپا در سال2022 با نشانه‌هایی از کنش تردیدآمیز در ارتباط با ایران و برجام رفتار کرده‌‌اند. موضوع برجام به گونه تدریجی تابعی از رقابت‌های ساختاری سیاست بین‌الملل شد. جدال سیاسی و ژئوپلیتیک کشورهای اروپایی و روسیه، بحران‌های منطقه‌ای را گسترش داده است. در فرآیند بحران امنیتی جدید امکان مدیریت چالش‌های اقتصادی و امنیتی ایران در چارچوب برجام، با نشانه‌های جدیدی از ابهام ساختاری در نظام بین‌الملل مواجه شده است.
روبرتو مارتینز هفته گذشته جایگزین فرناندو سانتوس شد.
روبرتو مارتینز، سرمربی جدید تیم ملی پرتغال، با چالش‌های متفاوتی روی نیمکت این تیم روبرو خواهد بود.
رسانه‌های آمریکا می‌گویند واشنگتن برای مقابله سریعتر با چالش‌های روزافزون پکن در عرصه‌های مختلف، به جای «میز چین» در وزارت خارجه، نهادی جدیدی به نام «خانه چینی» تأسیس کرده است.
رسانه‌های آمریکا می‌گویند واشنگتن برای مقابله سریعتر با چالش‌های روزافزون پکن در عرصه‌های مختلف، به جای «میز چین» در وزارت خارجه، نهادی جدیدی به نام «خانه چینی» تأسیس کرده است.
مدافع تراکتور تبریز پس از معارفه سرمربی جدید پاکو خمس ابراز امیدواری کرد نیمکت این تیم با ثبات همراه باشد.
برخی کارشناسان می‌گویند نخست‌وزیر جدید انگلیس، سخت‌ترین شرایط اقتصادی و سیاسی را از زمان جنگ‌جهانی دوم تحویل گرفته که به شدت عملکرد او را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
سرمربی استقلال به یکی از مهمترین چالش‌های دوران سرمربیگری خود در این باشگاه رسیده است.
گل‌گهر و سرمربی پرافتخارش در سومین فصل همکاری چالش‌های خاص و جالبی پیش رو خواهند داشت.
یکی از چالش‌های بزرگ مهدی تاج جلب اعتماد توده طرفداران پرسپولیس و استقلال خواهد بود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با چالش‌های بسیاری در اولین حضورش روی نیمکت این تیم در لیگ برتر روبرو است.
علی‌رغم رشد دلار تا کانال ۳۰ هزار تومان، بازار سرمایه در این بازه زمانی واکنشی به این افزایش نشان نداد و خود را با این نرخ هماهنگ نکرد. و از طرفی شرکت‌های بورسی صورت‌های مالی و سودآوری خود را با نرخ دلار نیمایی (میانگین یک‌ساله ۲۳۵۰۰ هزار تومان) و نه آزاد محاسبه کرده‌اند با این رویکرد چند سناریو برای بازگشت هم‌گرایی شاخص کل بورس با شاخص دلار وجود دارد. یا دلار خود را به عدد شاخص می‌رساند یا شاخص باید به دلار برسد.
به صورت کلی خودرو‌های داخلی هزینه کارشناسی رنگ و بدنه کمتری را به نسب خودرو‌های خارجی و وارداتی برای مشتریان دارند، البته باید در این جا به یک نکته مهم اشاره کرد، کارشناسی رنگ و بدنه علاوه بر اینکه در محل واحد صنفی انجام می‌شود، به صورت اعزام کارشناس به محل نیز وجود دارد، معمولا خودرو‌های لوکس و وارداتی به محل مراجعه می‌کنند، تا با استفاده از وسائل و تجهیزاتی که در در محل کارشناسی وجود دارد، وضعیت رنگ و بدنه خودرو کارشناسی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ