مشهد ـ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران گفت: سد شهید خوشرو در این شهرستان با ذخیره سازی بیش از ۷۰۰ هزار مترمکعب آب به تازگی سرریز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از یک محافظ شعله‌ی اجاق گاز قابل جدا شدن که به صورت کامل روی شعله‌ها قرار می‌گیرد و از نشتی و سرریز در شعله‌ها جلوگیری می‌کند استفاده کنید.
‌سرریزشدن اعتراضات فرانسه به دو کشور بلژیک و سوئیس، سران آلمان و دیگر مقامات اروپا را به هراس انداخته‌است؛ قاره‌ای که در فضای پسابحرانِ اوکراین، بیش از همیشه آسیب‌پذیر و مستعد بحران است.
عباس عبدی نوشت: هنگامی که نتوانستید مانع از سرریز فرهنگ از خانه به خیابان شوید، چگونه می‌توانید مانع از سرریز آن از خیابان به اماکن شوید؟ این کار قرار دادن مردم جلوی یکدیگر است. در واقع نارسایی قدرت در اجرای قانونی که غیرقابل اجرا است را می‌خواهند با یک اقدام نادرست و غیرقانونی دیگر جبران کنند.
دوباره می‌توانیم برگردیم به اتفاقاتی که سال گذشته رخ داد: هرم و لهیب خشم از دور پیدا بود و بسیاری از صاحب‌نظران هشدار می‌دادند که این خشم و حس تحقیر سرانجام سر باز خواهد کرد و سرریز خواهد شد، اما کسی جدی نگرفت. حالا هم خشمی مشابه را اینترنت بی‌کیفیت ایران دارد در دل مردم می‌کارد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:ما باید به سمتی برویم که سرریز توانمندی‌های دفاعی به عرصه‌های غیر نظامی وارد شود و همکاری با وزارت علوم به این حوزه کمک می‌کند.
لحظه دیدنی سرریزشدن آب سد دز خوزستان را در این ویدیو مشاهده می‌کنید. منبع: ایرنا
فعالیت سامانه بارشی قوی قبل از ظهر چهارشنبه در لرستان آغاز و موجب سرریز برخی سدها، طغیان رودخانه‌های شهری و فصلی، آبگرفتگی معابر، قطع راه دسترسی برخی روستاها، کاهش دما و اختلال در تردد جاده‌ای شده است.
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: به دلیل بارش شدید باران در شهرستان، عدم دید کافی و خطر ریزش کوه در مسیرهای۲ جاده ونایی و آبسرده به شهر بروجرد تا پایان بارندگی‌ها مسدود است. ۲ جاده منتهی به شهر گردشگری ونایی و روستای آبسرده از جاده‌ای زیبا و پرتردد بروجرد بوده که به دلیل کوهستانی بودن و عدم دید کافی با خطر ریزش کوه مواجه است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: طی بارش های اخیر و ذوب شدن برف کوه‌های اطراف و همچنین جوشیدن چشمه های بالادست سد شاه قاسم یاسوج، مخزن این سد، ۱۰۰ درصد پُر شد و سرریز کرد.
در دنیای واقعی دانشمندان نمی‌دانند که این ویروس‌ها پس از قرار گرفتن در شرایط امروزی چه مدت زمانی می‌توانند عفونی باقی بمانند یا این که چه میزان احتمال دارد که ویروس با میزبان مناسب مواجه شود. تمام ویروس‌ها پاتوژن‌های بیماری زا نیستند. برخی از ویروس برای میزبان خود خوش خیم یا حتی مفید هستند. ع
سد جگین با ۹۸.۵۴ درصد پرشدگی، دولت‌آباد با ۱۰۰ درصد پرشدگی، شی کلک با ۱۰.۸ درصد پرشدگی، صلاح‌الدین کلا با ۹۵.۲۴ درصد پرشدگی و کمایستان و کوثر نیز با ۱۰۰ درصد پرشدگی مجموعا ۷۷۳ میلیون متر مکعب آب ذخیره کردند.
عباس عبدی نوشت: اقتصاد ایران راه‌حل اقتصادی ندارد. علت نیز در سیطره سیاست بر همه حوزه‌های اقتصادی است که حوزه مستقلی را به نام اقتصاد به رسمیت نشناخته است. بنابراین مشکل ایران سیاسی است. مشکلات این حوزه است که به سایر امور از جمله اقتصاد نیز سرریز می‌شود.
رییس اسبق سازمان برنامه و بودجه گفت: عدم رعایت موازین مالیه عمومی و برنامه یکساله و موازین مالی و پولی در تدوین بودجه ۱۴۰۲ و کارکرد‌های این بودجه در سال ۱۴۰۲، آثار سرریز گسترده‌ای در افزایش پایه پولی، نقدینگی با آثار نشر در افزایش سطح تورم‌های ناگوار فعلی را برای اقتصاد کشور و به ضعف کشاندن قدرت جامعه و بازار و بخش خصوصی به همراه خواهد داشت.
پژوهشگران با انجام مطالعه‌ای دریافتند که رواناب یخبندان احتمالا باعث رخ دادن "سرریز ویروسی" در دریاچه‌های مرتفع قطب شمال می‌شود. با این وجود، خوشبختانه احتمال آن که این رویداد باعث بروز یک پاندمی شود بسیار اندک به نظر می‌رسد.
از آنجایی که بسیاری از بانک‌های مرکزی نرخ‌های بهره خود را افزایش می‌دهند تنها نرخ تورم خود را کاهش نمی‌دهند بلکه توازن تقاضا و عرضه را برای سایرین نیز تغییر می‌دهند. اگر این اثرات سرریز در نظر گرفته نشوند باید نگران باشیم که در نهایت با کاهش نرخ تورمی بیش از آن چه نیاز داریم مواجه شویم.
رییس اورژانس کرمان گفت: امروز چهارشنبه ۱۹ مردادماه بر اساس گفته مسوول اورژانس شهرستان زرند فردی با هویت معلوم به پایگاه اورژانس سیریز مراجعه می کند و با تهدید آمبولانس را از محل پایگاه خارج می کند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ