وقتی ما از خودی و غیرخودی حرف می‌زنیم، همین موضوع است. چطور است که ما وزیر اهل سنت نداشته باشیم؟ تقسیم جامعه به گروه خودی و غیرخودی و عده‌ای را غیرشهروند دانستن نتیجه‌اش همین می‌شود. ما در این کشور چند میلیون اهل سنت داریم، اما در کجای سیستم حضور دارند؟ اقلیت‌های دینی دیگر کجا قرار دارند؟ این افراد توسط کدام جریان کنار گذاشته شده‌اند؟ پاسخ مشخص است، توسط جریانی که دگماتیسم فکری دارد. موضوع تفاوت نسلی هم کاملا درست است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران برای قهرمانی پنجم در آسیا هم قسم شده است.
هشتمین جلسه اعضای تیم ملی کشتی آزاد با نام اتحاد برای قهرمانی صبح امروز برگزار شد.
اعضای تیم ملی فوتبال عصر امروز در ورزشگاه تاشکند عکسی منظم گرفتند.
اعضای تیم ملی فوتبال عصر امروز در ورزشگاه تاشکند عکسی منظم گرفتند.
جشن سی‌وسومین سالگرد اتحاد شمال و جنوب یمن، در صنعا برگزار شد.
کاپیتان تیم ملی بانوان هاکی روی یخ گفت: رمز موفقیت هاکی روی یخ بانوان در مسابقات بازی‌های آسیایی، اتحاد و خواستن بود.
فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی گفت: احمدآقا هیچ‌وقت مسئولیت رسمی نداشتند و برای همین نتوانستند فعالیت خودشان را تبیین کنند. این یک خلأ است و بیت امام هم نتوانستند هنوز این وظیفه را نسبت به پدرشان و احمدآقا درست انجام دهند؛ فردی که در تمام تصمیمات نظام حضور دارد ولی نمی‌توانند تبیین کنند که ایشان چگونه اثرگذاری کرده است.
امام خامنه‌ای در دیدار جمعی از مردم آذربایجان شرقی فرمودند: مباحثه و مناظره در مورد مسائل اختلافی خوب است اما منازعه و دشمنی خوب نیست.
نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: مجلس از تصمیم دولت برای ادامه عفوها و «امتداد وحدت» حمایت می‌کند، این مسیر اتحادآفرین باید امتداد یابد چراکه جامعه ایران امروز به وحدت و همبستگی نیاز دارد.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر معظم انقلاب ۲۲ بهمن امسال را مظهر اتحاد ملی خواندند و گفتند: به توفیق الهی ۲۲ بهمن امسال مظهر حضور، عزت، اعتماد مردم به یکدیگر و اتحاد ملی است.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی ازهمافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا به سئوالی درباره احتمال حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
رئیس مجلس با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با عفو و تحفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر، گفت: ایشان نقشی بی‌بدیل در ترمیم اجتماعی و احیای اتحاد و همدلی ملی ایفا کردند.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان با اتحاد و انسجام توانست مقابل ولز به پیروزی برسد و قطعا اتحاد و غیرت ملی خود را مقابل تیم ملی آمریکا هم نشان می‌دهد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال با درخواست کی‌روش مثل روزهای گذشته حلقه اتحاد تشکیل دادند.
به نظر می‌رسد پوتین متقاعد شده که جنگ او علیه اوکراین ماموریتی برای احیای شرافت ملی روسیه است و این کشور را از تحقیری که پس از پایان جنگ سرد و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی دید، رهایی خواهد بخشید. پوتین در این راستا حرکت می‌کند حتی اگر مستلزم پذیرش ریسک بالایی باشد.
لحظه حلقه اتحاد تیم ملی ایران پس از بازی مقابل انگلیس را در این فیلم مشاهده می‌کنید که مهدی طارمی پس از کارلوس کی روش برای بازیکنان صحبت کرد.
هواداران تیم ملی فوتبال ایران با اتحادی مثال زدنی با هر سلیقه و نگاه به سمت استادیوم الخلیفه قطر حرکت کردند و موجی عظیم را برای حمایت از یوزهای ایرانی در مقابل تیم فوتبال انگلیس شکل دادند.
اتحاد مثال‌زدنی هواداران ایرانی با هر سلیقه از تیم ملی
آخرین جلسه تمرینی تیم ملی قبل از جدال با انگلیس برگزار شد.
وحید هاشمیان می‌گوید اعضای تیم ملی ایران انگیزه بسیار بالایی دارند و با برقراری اتحاد، جو بسیار خوبی هم حاکم خواهد شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مالخر تبعه خارجی باند گوشی قاپ‌های خشن را هدایت می‌کرد/ راننده تاکسی کیف ۵ میلیاردی را به صاحبش رساند/ پیگیری قضایی پرونده مرگ پسر نوجوان در شهربازی/ کلاهبرداری میلیاردی با هک حساب‌های بانکی/ میهمانی مرگبار در آرایشگاه/ خوابی که با نجات یک جان تعبیر شد/ وحشت آفرینی زورگیران با خنجر‌های خون آلود!/ زمین دختر ۴ ساله را بلعید
تیم ملی بیشتر از کی‌روش و برانکو ، اتحاد می‌خواهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ