هوش مصنوعی به تازگی تصاویری از اولین شهر قابل سکونت برای انسان در مریخ در ۵۰۰ سال آینده را ترسیم کرده است، که در ادامه خواهید دید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین تصاویر از محل حادثه که تا اکنون مسدود شده بود و توضیحات سردار بوعلی فرمانده سپاه استان شیراز درباره جزییات حمله تروریستی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تخلیه زندان رجایی‌ شهر در استان البرز که از روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد آغاز شده بود، روز شنبه ۱۴ مرداد، رسما به پایان رسید.
زندان رجایی شهر به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد و این اقدام دستگاه قضا به منظور رفاه حال شهروندان و جامعه با انتقال زندان‎ها به حاشیه شهرها انجام شده است.
ویدیویی از دوربین های یک دکه روزنامه فروشی سارقانی را نشان می دهد که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت کردند را ببینید. منبع: چندثانیه
روابط عمومی فرودگاه منطقه ویژه اقتصادی پیام اعلام کرد: براثر سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام کرج ۲ سرنشین آن جان باختند.
خودرو حامل خودرو های صفر کارخانه ایران خودرو در استان آذربایجان شرقی دچار حادثه و واژگون شد.
محمد صادقی، بازیگر صداوسیما که روز گذشته با انتشار فیلمی از خود ماموران پلیس را درخصوص حجاب تهدید کرده بود، صبح امروز در منزلش در شرق تهران بازداشت شد.
زلزله ۷.۴ ریشتری آلاسکا را لرزاند. اولین تصاویر از شدت وقوع این زمین لرزه را مشاهده می‌کنید.
دو نفر از عوامل کلانتری ستوان علی کیخا و سرباز وظیفه رشیدی پس از مقاومت جانانانه به شهادت رسیدند.
شهر بدشانس لایجا اکنون با لقب «پمپی مشرق‌زمین» معروف شده است. درست مثل پمپی، همه محوطه لایجا نیز به دلیل فاجعه ناگهانی تصویری ثابت از زمان را نشان می‌دهد و اشیاء باستانی و ویژگی‌های روستای عصر نوسنگی همان‌طور که در لحظه فاجعه بود، حفظ شده است.
پنجشنبه ۳۰ خرداد 98 پهپاد آمریکایی که ساعت ۱۴ دقیقه بامداد از پایگاه هوایی الظفره در نزدیکی شهر ابوظبی کشور امارات به پرواز درآمده بود و بعد از طی مسافتی طولانی، حدود ساعت ۴ بامداد وارد آب‌های سرزمینی ایران شده بود. این هواپیما دارای سیستم‌هایی است که به هنگام ارتباط با آن، اطلاعات را به ایستگاه‌های مرکزی خود مخابره می‌کند؛ نیروهای ایرانی در دو مرحله و چهار نوبت (دو بار در ساعت ۲:۰۵ و دو بار در ساعت ۳:۵۵ بامداد) به این هواپیما اخطار داده‌اند که آخرین اخطار توسط قرارگاه پدافند هوایی ایران در ساعت ۳:۵۵ صورت گرفته بود. اما پاسخی به اخطارها داده نشد و به دلیل اینکه پهپاد از آب‌های سرزمینی ایران دور نشد، ساعت ۴:۰۵ مورد هدف و سرنگونی قرار گرفت. منبع: دانشجو
و به گفته ایستگاه رادیویی Cadena Ser در مادرید، مسی اولین حرکت خود را به سمت میامی با خرید یک آپارتمان لوکس در این شهر نزدیک به دو سال پیش انجام داد. او برای خرید این آپارتمان حداقل ۷.۲ میلیون پوند در سال ۲۰۲۱ هزینه کرده است.
روزنامه فرانکفورتر آلگماینه در یادداشتی درباره بحران باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید بر خلاف آنچه تصور می‌شود قدرت در این باشگاه در دست یک پدرخوانده پشت پرده است: اولی هوینس.
صخره های دبی در نزدیکی سواحل این شهر در خلیج فارس مستقر خواهد شد، جایی که در حال حاضر جزایر مصنوعی ساخته شده توسط انسان وجود دارد و هتل ها و بارهای لوکس را در خود جای داده است.
جمعیت شنزن در سال ۱۹۸۴: ۱۴۰ هزار نفر. جمعیت شنزن در سال ۲۰۲۳: ۱۳ میلیون نفر. (پس از سال ۱۹۸۰ شنزن به عنوان اولین منطقه ویژه اقتصادی چین تأسیس شد)
نیرو‌های ارتش جمهوری آذربایجان با استقرار در نوار مرزی ارمنستان، بار دیگر مسیر ارمنستان به مرکز قره‌باغ کوهستانی یعنی شهر استپاناکرت (خانکندی) را مسدود کردند.
مقامات محلی مسکو از سقوط یک پهپاد در نزدیکی یک ایستگاه پمپ بنزین در حومه این شهر با هدف تخریب تاسیسات غیرنظامی خبر داده‌اند.
«خالد زدران» سخنگوی فرماندهی پلیس کابل گفت حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز در پی انفجار یک بمب مغناطیسی چسبیده به یک خودرو در حوزه استحفاظی ناحیه دوم شهر کابل انفجاری رخ داد، اما در این رویداد به کسی آسیبی نرسیده است.
مستندی از روزهای پرالتهاب انقلاب در شهر مشهد که در این فیلم برای اولین بار مشاهده می‌کنید.
۸مرداد سال۱۳۰۱ اولین فرودگاه کشور در قلعه‌مرغی به طور رسمی افتتاح و ۲فروند آئروپلان (هواپیمای) انگلیسی از طریق بغداد وارد تهران شد و در این محل به زمین نشستند. فرودگاه قلعه‌مرغی نخستین فرودگاه تهران است که بعد‌ها به پایگاه هوایی نظامی در جنوب این شهر تبدیل شد و به این ترتیب صنعت هوایی در تهران آغاز شد و اکنون که فرودگاه‌های متعدد نظامی و غیرنظامی مشغول به‌کار هستند، می‌توان نخستین فرودگاه تهران را به چشم یک اثر تاریخی و فرهنگی دید.
بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال عصر یکشنبه ( ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ) برای اولین باردر خاورمیانه به میزبانی کشور قطر و در شهر دوحه آغاز شد. هواداران فوتبال از سراسر جهان خود را به سواحل خلیج فارس رسانده اند تا در سی روز آینده شاهد رقابت تیم های محبوبشان باشند.
ایذه- تصاویری از پیچیدن صدای تیراندازی در شهر می‌بینید که گفته می‌شود مربوط به حادثه تروریستی امشب ایذه است.
اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان که به منظور شرکت در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راهی این کشور شده‌اند، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) نخستین تمرین خود را در دوحه برگزار کردند.
امروز شنبه ۱۹ شهریور ماه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهم پرونده خفت گیری اتوبان نیایش در حال برگزاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ