و به گفته ایستگاه رادیویی Cadena Ser در مادرید، مسی اولین حرکت خود را به سمت میامی با خرید یک آپارتمان لوکس در این شهر نزدیک به دو سال پیش انجام داد. او برای خرید این آپارتمان حداقل ۷.۲ میلیون پوند در سال ۲۰۲۱ هزینه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریم بنزما برای چندمین بار به زیارت خانه خدا مشرف شد و تصاویری از خود هنگام طواف منتشر کرد.
سال‌هایی کمی دورتر فک‌های خزری بسیار ارزشمند بودند، البته ارزشی که به قیمت جانشان تمام می‌شد؛ آن‌قدر که به‌خصوص در مناطق شمال دریای خزر مردم فصل آمد وشد فک‌ها را به‌خوبی می‌دانستند تا سالانه ده‌ها هزار از آنها را شکار کنند. فک‌ها اهل سفرند. نمی‌توان گفت ایرانی‌اند یا روس یا قزاق یا ترکمن. تمام دریاچه پهناور خزر خانه آنهاست.
این اقامتگاه با بهره گیری از توپوگرافی طبیعی منطقه، موقعیت متمایز خود را برجسته می‌کند و چشم انداز پانورامای کم نظیری را در بر می‌گیرد.
شهید آیت‌الله سید محمد بهشتی، روحانی برجسته و مؤثر در انقلاب اسلامی در دوم آبان ۱۳۰۷ در محلة لُنبان اصفهان متولد شد. شهید بهشتی تا سن ۱۸ سالگی در اصفهان سکونت و تحصیل کرد و سپس برای ادامه تحصیلات حوزوی راهی قم شد. یار دیرینه امام (ره) سرانجام در هفتم تیرماه ۱۳۶۰ در اثر انفجار بمب در دفتر حزب جمهوری اسلامی به مقام شهادت نائل شد. خانه پدری شهید آیت‌الله بهشتی در اصفهان در سال ۱۳۸۶ به همت سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان مرمت و به خانه فرهنگ شهید بهشتی تعلق یافت.
تصاویری از حمله یک کارتن‌خواب به دو خانم در خانه خودشان در کشور فرانسه را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از حمله یک کارتون‌خواب به دو خانم در خانه خودشان در کشور فرانسه را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از رئیس فدراسیون کشتی در اردوى تیم ملى کشتى آزاد ایران را ببینید.
لیونل مسی به زودی راهی میامی آمریکا خواهد شد.
ساکنان یک محله در شهر توس وقتی دیدند جوان ۲۰ ساله‌ای خودش را از پشت‌بام خانه ویلایی به پایین پرت کرد و او را با دست و پای شکسته به بیمارستان رساندند، هرگز تصور نمی‌کردند این آغاز عملیات نجات ۱۳ گروگان است.
تصاویری از اعترافات قاتلان سه مامور حافظ امنیت در خانه اصفهان را مشاهده میکنید.
پهپادهای رژیم صهیونیستی منزل شهید بهاء ابوالعطا را در محله الشجیعه در شرق نوار غزه هدف قرار دادند.
برخی منابع خبری از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق شمال غربی غزه خبر می‌دهند.
تصاویر دیدنی از خانه‌ای در ایسلند که با معماری خاص و متفاوت خود بسیار طرفدار پیدا کرده است را ببینید.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
تصاویری از یک عمارت ترسناک و متروکه در فلوریدای آمریکا که زمانی اسامه بن لادن رهبر گروه تروریستی القاعده در آن سکونت داشته منتشر شد.
برای اولین بار ویدئویی با کیفیت از سال ۱۳۲۳ اشغال ایران توسط متفقین منتشر شده است. در این ویدئو که برای اولین بار با کیفیتی بالا به نمایش در می‌آید، تصاویری کمیاب از تهران و ایران در زمان اشغال توسط ارتش‌های متفقین در سال ۱۳۲۳ را مشاهده می‌فرمایید. از جمله مکان‌های تصویربرداری شده در این ویدئو می‌توان به سر در باغ ملی، عمارت قزاق خانه، ساختمان اولیه بانک ملی در خیابان فردوسی، میدان توپخانه و عمارت بلدیه، موزه‌ی ایران باستان، مجلس شورای ملی در بهارستان و مسجد سپهسالار اشاره کرد. همچنین تصاویری از میدان‌های نبرد، رژه‌ی ارتش‌های متفقین، سربازان روس، انگیلیسی، امریکایی و فرانسوی، به همراه خودرو‌های زرهی ایشان دیده می‌شود. از دیگر اشخاص تصویربرداری شده در این ویدئو محمدرضا شاه پهلوی در سال‌های ابتدایی سلطنتش است که با فرماندهان نیرو‌های متفقین در کاخ گلستان گفتگو می‌کند.
کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس در سوئیت پادشاهی بسیار بزرگی در عربستان سعودی ساکن شده‌اند.
آتش‌سوزی یک خانه سالمندان غیرقانونی در روسیه ۲۰ کشته برجای گذاشت؛ علت حادثه دیگ گرمایش اعلام شده است.
تصاویری از حضور یلدایی قالیباف در یکی از مراکز نگهداری از سالمندان را مشاهده می‌کنید.
عمارت ظهیرالاسلام متعلق به «زین العابدین امام جمعه» پسر «سید ابوالقاسم امام جمعه» ملقب به ظهیرالاسلام بود. او یکی از دختران ناصر الدین شاه قاجار را به همسری گرفت و داماد او شد. پس از مرگ ظهیر الاسلام، او را در مقبره باشکوهی که در پایین چهارراه مولوی ساخته شده بود و اکنون به سرقبر آقا شهرت دارد، دفن کردند.
درحالی که شب گذشته تصاویری از پلمب خانه علی کریمی در لواسان منتشر شده بود، تصاویر و ویدئوهای تازه نشان می‌دهد که گویا این موانع بتنی و بنرهایی که از قول دادستانی روی اون‌ها نوشته شده بودند که اینجا پلمب شده، برداشته شدند.
تصاویری از منزل علی کریمی، چهره مطرح فوتبال در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد خانه وی پلمب شده است.
مقایسه تصاویری منتشر شده از خانه پدری جلال آل احمد طی سال های ۹۸ تا ۱۴۰۱ نشان می دهد چه اتفاقاتی در این خانه افتاده اما هنوز مرمت اساسی آن منتظر ابلاغ وزارت میراث فرهنگی است.
نظامیان اسرائیلی امروز چهارشنبه با حمله به شهرک سلوان در قدس اشغالی، خانه یک شهروند فلسطینی را تخریب کردند. آنها مدعی شدند که این خانه فاقد مجوز ساخت بوده است و اعضای این خانواده را به طرز وحشیانه‌ای مورد حمله و ضرب و شتم قرار داده و آن‌ها را از خانه بیرون کردند. در پی تخریب این خانه، تمامی اعضای خانواده ابو سنینه آواره و بی سرپناه شدند. شاهدان عینی می‌گویند که این خانواده ۱۵ سال است که در این خانه سکونت دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ