امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ضمن تاکید بر روابط راهبردی با چین به صراحت اعلام کردیم که در مورد حفظ تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی تعارف نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسپوتنیک به نقل از وزارت خارجه روسیه از گفت‌وگوی تلفنی امروز (سه‌شنبه) ۲۷ تیر ماه وزرای خارجه روسیه و ایران درباره موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی خبر داد.
۳ جزیره راهبردی ایران در خلیج فارس، موضوعی است که بر خلاف برخی همگرایی‌های تاکتیکی، نگاه راهبردی تهران را با حمایت قاطبه ایرانیان، در حفظ تمامیت ارضی کشورمان به همگان یادآوری کند.
قالیباف بیان کرد: تمامیت ارضی ایران با خون صد‌ها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم. به علاوه روسیه که خود قربانی توسعه طلبی‌های ژئوپلتیکی غرب و ناتو و در حال نبرد علیه آن است، نباید به برنامه ژئوپلتیکی غرب برای بی ثبات سازی خلیج فارس کمک کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تمامیت ارضی ایران با خون صدها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تمامیت ارضی ایران با خون صدها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم.
رئیس مجلس گفت: به همسایگان ایران از جمله روسیه اعلام می کنیم که حفظ ثبات و توسعه اقتصادی منطقه تنها بر مبنای رعایت اصول حسن همسایگی از جمله احترام به تمامیت ارضی کشورمان میسر است.
وزیر کشور گفت: در حال حاضر دو مساله جمعیت و خاک اولویت های ما در حفظ تمامیت اراضی و امنیت کشور بوده که نیاز به رسیدگی فوری با بسیج عمومی دارد.
وزیر کشور گفت: در حال حاضر دو مساله جمعیت و خاک اولویت های ما در حفظ تمامیت اراضی و امنیت کشور بوده که نیاز به رسیدگی فوری با بسیج عمومی دارد.
لکسس ال بی اکس در همان نگاه اول شبیه یک بچه سامورایی به نظر می‌رسد که تمامی عناصر طراحی مورد علاقه لکسس را در ابعادی فشرده همراه خود دارد.
تاکید کشورهای عربی بر عدم مداخله قدرت‌های خارجی، حفظ تمامیت ارضی و بازگشت مهاجران سوری به میهن‌شان نشان دهنده تغییر سیاست‌های قدیمی در قبال دولت قانونی اسد است.
حضرت آقا در کارآمدی؛ واقع گرایی، عملگرایی و مسئولیت‌پذیری، در عقلانیت؛ ولایت‌محوری، وحدت گرایی‌و آگاهی بخشی، در عدالت‌خواهی؛ قانون گرایی، رعایت انصاف و شفاف‌سازی، در استکبارستیزی؛ حفظ نظام و تمامیت ارضی، خودباوری و دشمن شناسی، و در ارزشگرایی؛ مردم محوری، اسلام‌محوری و آرمانگرایی را به عرض اصول راهبردی مدیریت بحران در نظر دارند.
رویکرد، ولی فقیه در مدیریت فتنه‌ها، بحران‌ها و مدیریت حوادث و اغتشاشات، رویکردی حکیمانه است که خروجی آن تصمیمات حکیمانه و مبتنی بر آرمانگرایی و واقعیت نگری است. فلسفه مقابله با بحران‌ها و حوادث از نظر رهبری اجرای احکام قرآن، اقامه عدل، حفظ استقلال و تمامیت ارضی، وحدت و اعتماد به نفس ملی است.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان دیدار با همتای آذربایجانی خود تاکید کرد: حفظ تمامیت ارضی کشورهای منطقه برای ما مهم است و ایران همواره از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان حمایت خواهد کرد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: موضع روشن ایران دفاع از تمامیت ارضی، استقلال کشور و حفظ نظام جمهوری اسلامی است و در مقابل هر تهدیدی ایستادگی می‌کند آنچنانکه این موضوع تا کنون نیز ثابت شده است.
وزیر دفاع روسیه در جمع فرماندهان ارتش این کشور تأکید کرد تسلیحات هسته‌ای کشور مهمترین تضمین برای حفظ حاکمیت و تمامیت ارضی روسیه هستند.
روزنامه ایران نوشت: اپوزیسیون «بر نظام» یا «اپوزیسیون معاند» گروه‌هایی هستند که می‌توانند وابسته باشند یا مستقل، خواهان حفظ تمامیت ارضی کشور باشند یا تجزیه‌طلب، اما به هرحال این گروه با زیر سؤال بردن حقانیت و مشروعیت نظام، اساساً به طرق غیرقانونی و براندازانه درصدد سرنگونی حاکمیت هستند.
سفیر چین در ایران گفت: ایران و چین دوستان قدیمی و شرکای جدید هستند بذرهای متعدد دوستی در کمک متقابل همیشگی دو کشور رشد می‌کنند و با عزم راسخ در کنار هم به ثمر می‌رسند.
سرلشکر صفوی با طرح این سوال که چه تعاملی بین ۴ مؤلفه امنیت ملی، وحدت ملی، قدرت ملی و منافع ملی وجود دارد گفت: هدف اساسی و غیرقابل تغییر هر حکومتی، هر دولت-ملتی حفظ بقا ملی، حفظ امنیت ملی و منافع ملی، حفظ تمامیت ارضی و وحدت ملی و حفظ ارزش‌های آن ملت و کشور است.
فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب گفت: حفظ تمامیت ارضی فضای میهن اسلامی از خطوط قرمز پدافندهوایی است و هرگونه تجاوز به حریم هوایی کشور با پاسخ قاطع پدافندهوایی روبرو خواهد شد
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران از روند گفتگوهای سیاسی و راه‌حل‌های مسالمت آمیز که وحدت ملی، ثبات و تمامیت ارضی لیبی را حفظ کند، حمایت می‌کند.
شورای عالی سیاسی یمن بر حفظ تمامیت ارضی، وحدت اجتماعی و حفاظت از ثروت های این کشور تاکید کرد.
حفظ موجودیت عزتمندانه ملت شریف ایران و تمامیت ارضی و استقلال کشور عزیزمان، خط قرمز فرماندهان و دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی به ویژه «دریادلان نیروی دریایی سپاه» است و ما در برابر هر گونه تهدید و فتنه انگیزی دشمن بسیار حساس هستیم و برای پاسخگویی قاطع و پشیمان کننده لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم.
مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که اتخاذ تدابیر مربوط به دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی حق چین است.
وزیر خارجه چین ضمن انتقاد از رویکرد آمریکا گفت اقدامات پکن در قبال تایوان در راستای حفظ تمامیت ارضی آن صورت می گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ