وزارت خارجه روسیه امروز در واکنش به رزمایش دفاع هوایی ناتو اعلام کرد: تهدید علیه حاکمیت و تمامیت ارضی مسکو بدون عواقب نخواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع ونزوئلا در نشست امنتیی در مسکو تأکید کرد که واشنگتن بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت در آمریکای لاتین است.
وزیر دفاع سوریه طی سخنان خود در یازدهمین کنفرانس امنیتی مسکو، رژیم صهیونیستی را بزرگترین تهدید برای منطقه دانست و این رژیم را شریک جنایات آمریکا عنوان کرد.
تحلیلگر اسبق سیا با اشاره به قدرت ویرانگر ناوگان زیردریایی اتمی روسیه گفت: واشنگتن بیش از آنکه در اندیشه شکست مسکو در اوکراین باشد، به تهدید زیردریایی‌های اتمی مسکو علیه خود می‌اندیشد.
شورای اروپا از تمدید تحریم‌های بروکسل علیه مسکو تا سال آینده میلادی خبر داد.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو انتقال  جنگنده‌ اف-۱۶ به اوکراین را تهدید هسته‌ای تلقی می‌کند.
این گروه پس از ماه‌ها جنگ نیابتی علیه اوکراین، ناگهان سلاح خود را به سمت روسیه نشانه رفته و با حرکت به‌سوی مسکو، تهدیدی برای رهبران کرملین رقم زده است که ولادیمیر پوتین از آن به‌عنوان «خنجر زدن از پشت به روسیه» و «تلاش برای آغاز جنگ داخلی» در آن کشور تعبیر می‌کند.
فرمانده گروه واگنر علیه روسیه اعلام جنگ کرده و در بخش هایی از شهر روستوف مسلط شده و مسکو را تهدید کرده است. اما سؤالی که وجود دارد، این است که گروه واگنر چه کسانی هستند و چه می خواهند؟
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که غرب، مسکو و پکن را «تهدیدی» علیه موجودیت و سلطه‌ خود می‌داند.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید آمریکا و کشورهای عضو ناتو به دنبال این هستند تا آسیای مرکزی را به بستری برای تهدید علیه مناطق جنوبی روسیه تبدیل کنند.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه تأکید کرد غرب به صورت مداوم در پی افزایش فشارهای سیاسی و اقتصادی علیه مسکو و افزایش حضور نظامی خود در مرزهای روسیه است.
معاون شورای امنیت روسیه با ادبیاتی عجیب، انگلیس را تهدید کرد و گفت که روسیه به‌زودی این «جزیره نمور» را به اعماق دریا خواهد فرستاد.
در هفته‌های اخیر، دو موسسه امنیت سایبری گزارش دادند که روسیه در حال برنامه‌ریزی برای تشدید حملات سایبری علیه اوکراین است. هفته گذشته، گروه آنالیز تهدید‌های گوگل اعلام کرد که این گروه «به‌شدت اطمینان دارد» که اگر وضعیت میدان جنگ در سال ۲۰۲۳ به نفع اوکراین باشد، مسکو «حملات مخرب سایبری خود را به‌طور قابل توجهی افزایش خواهد داد.»
اتحادیه اروپا اعلام کرد با توجه به ادامه جنگ در اوکراین و اشغال برخی سرزمین های آن از سوی روسیه، تحریم های بروکسل علیه مسکو تا یک سال دیگر تمدید شد.
الکساندر گابویف، یکی از اعضای ارشد بنیاد کارنگی برای صلح بین‌المللی، گفت: «چین در تنظیم روایت خود با توجه به مخاطب بسیار ماهر است.» او افزود: « اما وقتی به روابط چین با روسیه در پی جنگ اوکراین نگاه می‌کنیم، من پشیمانی‌ای نمی‌بینم. به جای آن چین به دنبال آن است تا از فرصت‌هایی که این بحران ایجاد می‌کند، بهره ببرد.»
«به نظر می‌رسد باکو به دنبال آن است تا با ایجاد اجماع علیه ایران در سطح جهانی ضمن تضعیف جایگاه ایران در قفقازجنوبی و امتیازگیری از تهران در آینده تحولات این منطقه، با ایجاد یک فضای همدلانه با کشورهای غربی، به طور همزمان فشار بر مسکو و ایروان را نیز تشدید سازد.»
مقام ارشد اطلاعاتی اوکراین می‌گوید که کی‌یف هم‌اکنون در مسکو آدم‌هایی دارد که در خاک روسیه مواد منفجره کار می‌گذارند.
وزیر خارجه آلمان گفت که برلین و متحدانش تحریم‌ها علیه مسکو را تشدید خواهند کرد.
وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به تهدیدات مسئولان آمریکایی درباره هدف قرار دادن سر کرملین آنرا به منزله تهدید به ترور پوتین دانست.
وزیر امور خارجه فرانسه امروز بدون اشاره به اقدامات خصمانه اوکراین علیه روسیه ادعا کرد که مسکو با تعلیق توافق انتقال غلات در پی «تشدید» بحران غذایی در جهان است!
پس از اینکه رژیم صهیونیستی حملات هوایی اخیر روسیه علیه اوکراین را محکوم کرد، تنش‌ها میان تل آویو و مسکو افزایش یافت.
رئیس جمهور اوکراین با انتقاد از همه پرسی روسیه در مناطق شرق و جنوب این کشور، انزوای کامل و تشدید تحریم ها علیه مسکو را خواستار شد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که مسکو کسی را با سلاح هسته ای تهدید نمی کند اما نسبت به دخالت غرب در عملیات نظامی ویژه خود در اوکراین هشدار می دهد.
دبیر کل سازمان ناتو در دیدار با نخست‌وزیر کانادا با اشاره به توانمندی‌های نظامی روسیه در قطب شمال مدعی شد که مسکو تهدیدی جدی و راهبردی برای کشورهای عضو ناتو است.
یک سناتور روس امروز در واکنش به اقدام خصمانه پارلمان ریگا علیه مسکو تهدید کرد که روسیه اقدام تلافی جویانه‌ای را علیه لتونی انجام می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ