دختر وزنه‌برداری ایران برای نخستین بار توانست قهرمان آسیا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی از بررسی مشکلات پایانه مرزی بازرگان خبر داد.
مراکش در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی زنان توانست تاریخ سازی کند.
ستاد عالی بازی‌ها برای تنیس همان یک سهمیه زنان را تصویب کرد و دختر تاریخ‌ساز تنیس ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شود.
ستاد عالی بازی‌ها برای تنیس همان یک سهمیه زنان را تصویب کرد و دختر تاریخ‌ساز تنیس ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شود.
ستاد عالی بازی‌ها برای تنیس همان یک سهمیه زنان را تصویب کرد و دختر تاریخ‌ساز تنیس ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شود.
ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب نُهمین قهرمانی خود در فوتبال این کشور را به دست آورد.
تیم ملی والیبال ایران دیروز موفق شد به فینال رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کند.
رکابزنان ایران در بازی های آسیایی هانگژو مشخص شدند اما فدراسیون همچنان به دنبال افزایش تعداد رکابزنان است.
هدیه خیرآبادی اولین مدال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان آب‌های آرام را کسب کرد.
هدیه خیرآبادی در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا مدال برنز کانوی یکنفره ۵٠٠٠ متر را کسب کرد.
سرمربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه کشورمان از طرف فدراسیون جهانی مدرک مربیگری کلاس A بین‌المللی را دریافت کرد.
باشگاه فارست گرین تاریخ‌ساز شد و اولین باشگاه در تاریخ فوتبال حرفه‌ای انگلیس شد که یک سرمربی زن را برای تیم مردان انتخاب کرده است.
خسوس ناواس، کاپیتان سویا در 37 سالگی در فینال لیگ ملت‌های اروپا مقابل کرواسی به پیروزی رسید و جام قهرمانی را به دست آورد.
سرپرست دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی از راه‌اندازی هلدینگ برای گردهم آوردن تمام فعالان صنایع‌دستی خبر داد و گفت: هم‌جوشی و همکاری با اتاق‌های بازرگانی درحال انجام است.
دختر تاریخ ساز وزنه‌برداری ایران گفت: رقابت برای گرفتن سهمیه المپیک خیلی سخت است اما نا امید نیستم.
یک روز قبل از تاریخ‌سازی، آرزو کرد مدال طلا را به گردن بیاندازد تا همه به احترام دختری از ایران بایستند.
عیدیان در فینال این ماده با ثبت زمان ۱:۰۱.۰۴ دقیقه عنوان نخست مسابقات را از آن خود کرد و اولین مدال طلای تاریخ دوومیدانی زنان ایران در قهرمانی آسیا را به دست آورد.
دونده ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا تاریخ سازی کرد و مدال طلا گرفت.
در ادامه مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا در کویت، امروز (شنبه) نازنین فاطمه عیدیان در ماده ۴۰۰ متر با مانع با رکورد ۱:۰۱.۴ دقیقه به عنوان نفر نخست از خط پایان عبور کرد
دختر وزنه‌بردار ایران در مسابقات قهرمانی زنان آسیا تاریخ‌سازی کرد و سه مدال طلای ارزشمند را برای تیم ملی زنان ایران کسب کرد.
گروه A دسته ۸۱ کیلوگرم وزنه‌برداری زنان قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ در بحرین برگزار شد و دختر ملی پوش ایران توانست اولین مدال طلای بزرگسالان ایران را کسب کند.
دختر شمشیرباز ایران گفت: ما در عمل نشان دادیم توانایی که شمشیربازی زنان در چه حد است، بنابراین امیدوارم فدراسیون برنامه‌ریزی هدف مندی انجام دهد.
نخستین دختر طلایی وزنه برداری زنان ایران گفت: با توجه به مصدومیتی که داشتم و یک ماه و نیم زمین گیر شدم، فکر نمی کردم به بازی‌های کشورهای اسلامی برسم.
دختر شمشیرباز کشورمان در بازی‌های کشور‌های اسلامی حرکت ارزشمندی را انجام داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ