در ادامه مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا هدیه خیرآبادی مدال برنز کانوی یک نفره ۵٠٠٠ متر را کسب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، چهار کشتی‌گیر ایران فینالیست شدند.
کشتی ایران در قهرمانی جهان هت تریک کرد و بعداز فتح سکوی نخست کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان دنیا، اینبار توسط آزادکاران جوان نیز رقبا را به زیر کشید و فاتح رقابت‌های جهانی شد.
قهرمانی ایران در کشتی جوانان جهان بالاتر از آمریکا
نکته درخور توجه اینکه تیم ملی والیبال جوانان ایران تنها تیم ایران است که در یک رشته گروهی در آسیا بدون باخت و در جهان با هشت برد متوالی قهرمان شده است.
تیم ملی والیبال جوانان ایران مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۱سال جهان را با پیروزی مقابل بحرین به پایان برد.
هدیه خیرآبادی در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا مدال برنز کانوی یکنفره ۵٠٠٠ متر را کسب کرد.
جوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان مقابل به پیروزی رسیدند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان تایلند را شکست داد.
مسابقات واترپلو جوانان جهان با پیروزی مجارستان در دیدار نهایی و قهرمانی این تیم به پایان رسید. تیم جوانان ایران در این رقابتها پانزدهم شد.
کاروان ووشو کشورمان با کسب 13 مدال طلا، 5 نقره و 5 برنز مقتدرانه به مقام قهرمانی مسابقات ووشو قهرمانی جهان نوجوانان و جوانان رسید.
ملی‌پوش تالوی ایران در فرم نن دائو در مساقات قهرمانی جوانان جهان به مدال طلا دست یافت.
روز نخست مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان با کسب مدال نقره نازنین بازدار در تالو و پیروزی نمایندگان ساندا کشورمان به پایان رسید.
نمایندگان ووشو کشورمان حریفان خود را در مسابقات جهانی رده‌های پایه شناختند.
بوکسور وزن 63.5 کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان 2022، در اولین دیدار برابر نماینده ترکیه نتیجه را واگذار کرد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.
بوکسور وزن 57 کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان 2022، در اولین دیدار برابر نماینده مکزیک نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
دومین روز از رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان در رده سنی جوانان ظهر فردا برگزار خواهد شد که علی‌اصغر افشاری به‌عنوان اولین نماینده ایران در این دوره از مسابقات به میدان می‌رود.
مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی بوکس جوانان جهان امروز (دوشنبه – 23 آبان‌ماه) برگزار و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.
در چارچوب رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، علی عابدی درزی مقابل حریف قزاقستان خود به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.
امیر عبدی در فینال وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان مقابل حریفی از قزاقستان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.
در چارچوب رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ، دانیال سهرابی با غلبه بر حریف فنلاندی صاحب مدال برنز شد.
تیم کشتی فرنگی جوانان ایران، عنوان قهرمانی خود را پیش از پایان رقابت های قهرمانی جهان قطعی کرده است.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان درحالیکه هنوز رقابت‌های روز سوم جهانی صوفیه آغاز نشده است، قهرمانی خود را مسجل کرده‌ است.
تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان با کسب سه مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز عنوان قهرمانی پیکارهای جهانی بلغارستان را کسب کرد.
کرمانشاه- کشتی‌گیر کرمانشاهی مدال طلا مسابقات قهرمانی جوانان جهان بلغارستان را کسب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ