تیم دراگون‌بوت بانوان بزرگسال ایران در قایق ٢٠ نفره مسافت ۲۰۰ متر مسابقات قهرمانی جهان تاریخ‌سازی کرد و صاحب مدال نقره شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال بانوان با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت‌ها بازماند.
تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان توانست به مرحله نیمه نهایی کاپ آسیا صعود کند.
دختر وزنه‌برداری ایران برای نخستین بار توانست قهرمان آسیا شود.
مراکش در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی زنان توانست تاریخ سازی کند.
ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب نُهمین قهرمانی خود در فوتبال این کشور را به دست آورد.
تیم ملی والیبال ایران دیروز موفق شد به فینال رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کند.
هدیه خیرآبادی اولین مدال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان آب‌های آرام را کسب کرد.
هدیه خیرآبادی در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا مدال برنز کانوی یکنفره ۵٠٠٠ متر را کسب کرد.
سرمربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه کشورمان از طرف فدراسیون جهانی مدرک مربیگری کلاس A بین‌المللی را دریافت کرد.
باشگاه فارست گرین تاریخ‌ساز شد و اولین باشگاه در تاریخ فوتبال حرفه‌ای انگلیس شد که یک سرمربی زن را برای تیم مردان انتخاب کرده است.
خسوس ناواس، کاپیتان سویا در 37 سالگی در فینال لیگ ملت‌های اروپا مقابل کرواسی به پیروزی رسید و جام قهرمانی را به دست آورد.
ملی پوش تیم ملی هندبال بانوان گفت: اگر تکلیف تیم ملی زودتر مشخص شود، می‌توانیم در بازی‌های آسیایی هانگژو نتیجه خوبی کسب کنیم و تاریخ‌ساز شویم.
امرسون پالمیری، بازیکن وستهم با قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا به رکورد جالبی دست پیدا کرده است.
پس از پایان رقابت های قهرمانی جهان باکو، تیم های برتر و بهترین های این رویداد در ۲ گروه بانوان و آقایان معرفی شدند که تیم ملی ایران به عنوان پنجمی این مسابقات رسید.
ناهید کیانی با کسب مدال طلای تکواندوی قهرمانی جهان تنها مدال آور کاروان ۱۵ نفره ایران در این مسابقات نام گرفت و برای نخستین بار مدال طلای جهان را برای تکواندوی زنان ایران بدست آورد.
مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، شب گذشته رکورد جذابی را به نام خودش به ثبت رساند.
بازیکن ۱۵ ساله بارسلونا در این تیم تاریخ‌ساز شد.
یادگار رستمی، نخستین لژیونر آکادمی کیا و شاگرد سابق مهدوی‌کیا با حضور در لیگ لهستان عنوانی تاریخی برای خود به ارمغان آورد.
برای اولین بار در تاریخ اسکی ایران، ملی‌پوش بانوان ایران به فینال مسابقات صحرانوردی قهرمانی جهان راه یافت.
تیم ملی هندبال بانوان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا فردا به مصاف ژاپن خواهد رفت.
نایب قهرمان تکواندو جهان گفت: همه تلاشم را می‌کنم را تا مدال نقره خود را به طلا تبدیل کنم تا برای اولین بار در تاریخ تکواندو بانوان این مدال را نیز کسب و تاریخ‌سازی کنم.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه این رشته برای المپیک دوره آینده در هر دو بخش مردان و بانوان شانس کسب سهمیه دارد، گفت که به دنبال تاریخ سازی و حتی طلسم شکنی جدید هستیم.
ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه اپه بانوان ایران با اشاره به مدال تاریخی که در بازی‌های کشورهای اسلامی به دست آورد مروری بر عملکردش در این بازی‌ها داشت و گفت: پوستم کنده شد تا مدال گرفتم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ