مشاور سابق رئیس‌جمهور اوکراین تأکید کرد اگر کی‌یف به شبه‌جزیره کریمه حمله کند، صدها هزار سرباز اوکراینی کشته خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آستانه اولین بازی تیمش در فصل جدید سری آ در نشستی خبری شرکت کرد و گفت همه تیم‌ها در سری آ باید مقابل قانون شرایطی یکسان و برابر داشته باشند.
روز جمعه، سید ابراهیم رئیسی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
در صورتی‌که پسورد گوشی اندرویدی خود را فراموش یا گم کرده‌اید، با راهنمای جامع باز کردن قفل دستگاه خود همراه ما باشید.
سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
منچسترسیتی به دنبال جایگزینی مطمئن برای کوین دی‌بروینه، ستاره مصدومش، است.
لیونل مسی امشب برای اولین بار بعد از حضور در اینترمیامی در یک نشست خبری حضور پیدا کرد.
نفخ شکم به حالتی گفته می‌شود که در آن شکم حالت باد کردن و اتساع (قابلیت باز و بسته شدن) پیدا می‌کند در واقع به‌نوعی قطر شکم در این حالت زیاد می‌شود. حدود ۳۰ درصد از افراد به نفخ شکم مبتلا هستند. برخی از افراد علاوه بر این، احساس پری و سفتی در ناحیه‌ی شکم نیز دارند که این مسئله می‌تواند با درد همراه باشد.
در صورتی که چک یا دسته چک مفقود شده یا به سرقت رفته است، باید برای جلوگیری از آسیب های احتمالی اقدامات قانونی مهمی انجام داد.
رئیس جمهور صربستان می‌گوید که اگر کی‌یف استقلال کوزوو را به رسمیت بشناسد، به تمام آنچه که با بلگرد ساخته است، پشت پا خواهد زد.
دبیر کل ناتو می‌گوید اگر اوکراین پایان جنگ و درگیری‌ها را اعلام کند به معنای پایان موجودیت اوکراین به عنوان یک ملت است و غرب باید همچنان به کمک‌های نظامی خود به کی‌یف ادامه دهد.
سفیر اوکراین در لندن اعلام کرد: اگر کی‌یف آمار تلفات پس از درگیری مسلحانه با روسیه را فاش کند، این عدد وحشتناک خواهد بود.
رییس جمهور روسیه امروز در پاسخ به ابتکار انگلیس در ارتباط با تحویل تسلیحاتی با اورانیوم ضعیف شده به کی‌ یف اعلام کرد: اگر این موضوع رخ دهد، مسکو واکنش نشان می دهد.
کمیسر اقتصادی اتحادیه اروپا بر این باور است که اگر این بلوک امیدوار به برآوردن نیازهای جنگی کی‌یف است، باید به الگوی «اقتصاد جنگی» تغییر رویه بدهد.
رئیس جمهور لهستان اذعان کرد که اگر غرب طی هفته‌های آتی برای کی‌یف تسلیحات فراهم نکند، روسیه پیروز جنگ خواهد شد.
وزارت خارجه چین اعلام کرد آمریکا عامل اصلی بحران اوکراین است و اگر واقعا این کشور به فکر مردم اوکراین است، ارسال سلاح به کی‌یف را متوقف کند.
نخست‌وزیر ژاپن می‌گوید اگر شرایط مناسب باشد، برای دیدار و گفت‌وگو با رئیس‌جمهور اوکراین، احتمالا به کی‌یف سفر خواهد کرد.
نخست وزیر لهستان امروز در سخنانی اعلام کرد: اگر آلمان به اوکراین تانک های «لئوپارد» ندهد، با ائتلافی جایگزین به کی‌یف کمک می‌کنیم.
برخی بر این باورند که اگر کی‌یف پس از فروپاشی شوروی، خلع سلاح هسته‌ای نمی‌شد، امروز در موضع و موقعیت بهتری بود، اما آیا این عقیده درست است؟
نماینده جمهوری‌خواه آمریکا می‌گوید که اگر حزب متبوعش در انتخابات میان‌دوره‌ای هفته آینده کنگره پیروز شود، «یک سِنت دیگر هم نصیب اوکراین نخواهد شد.»
رئیس جمهور اوکراین گفت که اگر روسیه به وعده خود برای الحاق جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک و مناطق زاپروژیا و خرسون به مسکو عمل کند، با پاسخ «بسیار شدید» کی‌یف روبرو خواهد شد.
دبیر شورای دفاع و امنیت ملی اوکراین اعلام کرد اگر ارسال برق نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا به این کشور همچنان قطع باشد، کی‌یف زمستان سختی در پیش خواهد داشت.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه می‌گوید که حتی اگر کی‌یِف به طور رسمی از سودای پیوستن به ناتو صرف نظر کند، مسکو همچنان به عملیات نظامی خود در اوکراین ادامه خواهد داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد اگر ردپای دولت اوکراین در حادثه قتل دختر فیلسوف مشهور روس تأیید شود، باید از این پس درباره اجرای سیاست تروریسم دولتی کی‌یف صحبت کرد.
روز یکشنبه زلنسکی گفته بود که اگر رفراندوم‌های برنامه ریزی شده در خرسون و زاپروژیا برگزار شود، احتمال مذاکرات بین کی‌یف و مسکو دیگر وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ