دبیر شورای دفاع و امنیت ملی اوکراین اعلام کرد اگر ارسال برق نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا به این کشور همچنان قطع باشد، کی‌یف زمستان سختی در پیش خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تکرار تاریخ از لشکرکشی عراق به کویت تا جنگ افروزی در اوکراین و همچنین نقش آفرینی ایران در حمایت از مقاومت از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
حامیان غربی اوکراین درباره سرعت کُند پیشرفت ضدحملات اوکراین علیه روسیه که به شدت در بوق و کرنا شده بود، «رفته‌رفته دلواپس» می‌شوند!
کوپل، این سرهنگ ارتش اوکراین که نزدیک به ۵۰۰ نفر نیرو تحت امر خود دارد، روایت می‌کند که نیروهایش در فصل زمستان و پس از حمله روسیه به شهر سولدار در ۲۰ کیلومتری شمال غرب باخموت این شهر را تخلیه کردند. او به یاد می‌آورد که چگونه صد‌ها نفر از سربازانش مواضع خود را ترک کردند و با فرار خود باعث سقوط شهر شدند: از میان ۵۰۰ سربازی که در ابتدای جنگ تحت فرمان من بودند، دست‌کم ۱۰۰ نفر کشته و ۴۰۰ نفر زخمی شدند تا کل افراد گروه من تغییر کرده باشند. ۱۰۰ سرباز جدید به من دادند و من حتی فرصت نداشتم آن‌ها را برای رفتن به جنگ آماده کنم.
ینس استولتنبرگ دبیر کل ناتو که حملات اخیر اوکراین به تاسیسات نظامی در روسیه را کاملا قانونی می‌داند اعتقاد دارد پوتین در تلاش است تا زمستان را به سلاحی علیه مردم غیرنظامی تبدیل کند، این حمله به تاسیسات نظامی با تلفات در میان غیر نظامیان نیست، بلکه یک حمله گسترده به مردم غیر نظامی است؛ زیرا میلیون‌ها اوکراینی از خدمات ضروری حیاتی محروم می‌شوند.
رئیس جمهور صربستان با پیش بینی اینکه جنگ اوکراین سال بعد هم ادامه داشته باشد از زمستان آینده به عنوان دشوارترین زمستان تاریخ اروپا یاد کرد.
آمریکا «انتظار ندارد» جنگ اوکراین در زمستان متوقف شود.
رئیس جمهور اوکراین پیشتر هشدار داده بود که جنگ احتمالا در زمستان ادامه می‌یابد و بار دیگر در بهار سال بعد شدت خواهد گرفت.
با تداوم جنگ در اوکراین و با نزدیک‌شدن به روزهای سرد زمستان، برخی از رسانه‌های قاره سبز هشدار می‌دهند که در خوشبینانه‌ترین وضعیت دست‌کم ۷۹ هزار نفر از مردم اروپا کشته خواهند شد.
نشریه اکونومیست مدعی است که افزایش شدید قیمت انرژی ناشی از جنگ اوکراین، باعث خواهد شد تا شمار قربانیان سرمای زمستان، از سربازان کشته شده در جنگ جاری سبقت بگیرد.
استونی می گوید روسیه از زمستان به عنوان سلاحی در جنگ اوکراین استفاده می کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز پیش از برگزاری نشست شورای وزرای امور خارجه کشورهای عضو گفت: باید برای زمستان اوکراین فکر کنیم
با وجود اینکه دولت محلی و واحد‌های امنیتی در شهر لیمان اوکراین به کار سخت برای بازگشت زندگی به حالت عادی ادامه می‌دهند، زمستان سختی در انتظار غیرنظامیانی است که به دلیل ویرانی‌های سنگین در شهر مانده‌اند.
ساکنان شهر کی یف احتمالا مجبور به ترک این شهر در فصل زمستان خواهند شد.
روستاییان اوکراینی که در نزدیکی خط مقدم زندگی می‌کنند، زمستان سختی را پیش رو دارند. در حالی که روسیه زیرساخت‌های انرژی اوکراین را هدف قرار داده اوکراینی‌ها در حال یافتن راه‌هایی برای مقابله هستند.
صندوق بین‌المللی پول در گزارشی اعلام کرده زمستان امسال بیش از نیمی از اقتصادهای اروپایی به خاطر تاثیرات جنگ، رکود را تجربه خواهند کرد.
دمای هوا در فصل زمستان در اوکراین می تواند به ۳۰ درجه زیر صفر برسد که به طور جدی امکان مانور ارتش این کشور را تحت تأثیر قرار می دهد.
دمای هوا در فصل زمستان در اوکراین می تواند به ۳۰ درجه زیر صفر برسد که به طور جدی امکان مانور ارتش این کشور را تحت تأثیر قرار می دهد.
یورو در بحبوحه ترس از رکود اقتصادی در حالی که بحران انرژی در زمستان و در بحبوحه تشدید جنگ اوکراین ادامه دارد، بیشترین کاهش خود را در ۲۰ سال اخیر در برابر دلار ثبت کرد.
سخنگوی اتحادیه اروپا در سخنانی گفت که این اتحادیه به دلیل جنگ روسیه علیه اوکراین، طی زمستان آینده با دشواری هایی مواجه خواهد بود.
رئیس جمهور اوکراین در سخنانی خطاب به مردم این کشور گفت که زمستان آینده، سخت ترین زمستان در طول تاریخ اوکراین خواهد بود.
دبیرکل ناتو امروز در جریان اجلاسی اعلام کرد: اوکراین زمستان سختی را پیش رو خواهد داشت؛ باید از کی یف حمایت کنیم.
سوال مهم در مورد جنگ اوکراین این است که آینده این جنگ چه می‌شود؟ خبرگزاری مهر در پرونده‌ای با عنوان «زمستان سرد، خیابان‌های گرم» این مسئله را بررسی کرده است.
سوال مهم در مورد جنگ اوکراین این است که آینده این جنگ چه می‌شود؟ خبرگزاری مهر در پرونده‌ای با عنوان «زمستان سرد، خیابان‌های گرم» این مسئله را بررسی کرده است.
منطق روند اوضاع می‌گوید با نزدیک‌شدن به روزهای سرد سال، جنگ ترکیبی غرب و روسیه علیه هم در حوزه انرژی هم داغ‌تر می‌شود و احتمالا این نبرد به خیابان‌ شهرهای اروپا هم خواهد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ