شهاب زاهدی از اولین روز تمرین پیش فصل زیر نظر یحیی گل‌محمدی کار خود را آغاز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی عبدی، مهاجم آکادمی پرسپولیس یا با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست.
مهدی عبدی رسما بازیکن تراکتور شد
مهاجم پرسپوليس مراحل پایانی انتقالش به تراکتور را پشت سر گذاشت.
عباس عبدی نوشت: در حال حاضر بخش مهمی از رفتار‌های رسمی یا کوشش‌های تقنینی یا شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر یا فیلم‌های منتشره از مواضع و سخنان منسوبین به دین و... هیچ نتیجه‌ای جز نفرت‌زایی ندارد.
مهدی عبدی، مدافع هوادار که از سوی هواداران پرسپولیس مورد هجمه بسیار زیادی قرار گرفته بود امروز فرصت دارد نمایش خوبی مقابل سرخ‌ها داشته باشد.
پیش از شروع بازی نساجی و پرسپولیس اتفاق جالبی رقم خورد و بیرانوند، مهدی عبدی را از روی نیمکت صدا کرد.
صدآنلاین| مهاجم پرسپولیس گفت: تعجب می‌کنم چرا بعضی‌ها دائما سعی دارند به زعم خودشان برای پرسپولیس مشکل درست کنند.
مهدی عبدی چهره ویژه جشن پایان بازی پرسپولیسی‌ها بود.
ستاره خط دفاعی استقلال که به تازگی 26 ساله شده، وظیفه مهمی در بازی بزرگ هفته خواهد داشت.
برخی بر این باورند که دگرگونی فیزیکی پوتین نتیجه استفاده بیش از حد او از فیلر‌ها یا بوتاکس است که شاید از دوستش سیلویو برلوسکونی الهام گرفته شده باشد. برخی دیگر معتقدند که این روند عادی پیری مردی است که اکنون ۷۰ سال دارد. اما بدون شک بلندترین صدا‌ها متعلق به کسانی است که معتقدند پوتین بشدت بیمار است.
نکته مهمی که از سال ۱۴۰۰ به بعد رخ داده است، اتحاد نسبی و باورنکردنی نخبگانی میان نخبگان یک حوزه، یا میان نخبگان حوزه‌های گوناگون و نیز میان آنان و مردم است. این اتحادی بسیار عجیب و حتی اثرگذار است و ریشه آن در رفتار حکومت است که همه آنان را با تفاوت‌های فراوان به اجبار زیر یک چتر فراگیر جمع کرده است. حتی نیرو‌های مذهبی و علاقه‌مند به خود را نیز منفعل کرده است. نمونه آن در مساله نحوه مقابله با حجاب است که بخش‌هایی از مذهبی‌ها را هم عصبانی کرده.
مهاجم پرسپولیس در شرایطی مقابل مس کرمان به میدان رفت که با سرماخوردگی شدیدی مواجه بود.
عبدی برای سومین بازی متوالی اثر خود را در نمایش پرسپولیس گذاشت.
مهدی عبدی با بدشانسی آخرین ثانیه حضورش در جدال با ملوان را به پایان رساند.
یحیی گل‌محمدی در بهترین موقعیت ممکن به مهاجم جوان تیمش اعتماد کرد و او بار دیگر توانایی خود را به نمایش گذاشت.
بعد از پایان طلسم گلزنی در پرسپولیس، اکنون مهاجم جوان سرخ‌ها از بالاترین انگیزه برای تکرار موفقیت خود اینبار در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این تیم برخوردار است.
مهدی عبدی و مهدی ترابی در شرایطی نام خود را به عنوان گلزن دیدار با نفت مسجدسلیمان ثبت کردند که طلسم فصل را نیز شکستند.
عبدی نوشت: یکی از اشتباهات رسمی این بود که این اعتراضات را به توطئه بیگانگان تقلیل داد، این تقلیل دادن اعتراضاتی به این مهمی، ماهیت آن را تغییر نمی‌دهد، واقعیت را از میان نمی‌برد، فقط موجب محروم شدن تقلیل‌دهندگان از شناخت واقعیت می‌شود و، چون چنین شد، خط‌مشی خود را تغییر نمی‌دهند و منبع اعتراض و شورش همچنان فعال خواهد ماند و تردید نکنید که با این سیاست‌ها دوباره بخش بزرگی از عفوشوندگان یا افراد مشابه آنان را به زندان خواهید برد.
عباس عبدی نوشت: مصوبه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران از این حیث قابل فهم‌تر است. در این مورد توییتی نوشتم که برخی افراد عامدانه یا ناآگاهانه آن را تحریف کردند. در آنجا توضیح دادم که سپاه در سال‌های اخیر عملیات یا رفتار ویژه‌ای متفاوت از آنچه در گذشته انجام داده، نداشته است، پس اگر قرار بر اعلام تروریست بودن آن باشد، باید پیش‌تر انجام می‌شد، نه الان و اگر حالا چنین کرده‌اند، نشان می‌دهد که مساله مربوط به چیز دیگری است. آن چیز هم تغییر مهمی است که در ایران رخ داده و اتفاقا در حوزه سیاست داخلی است. دولت جدید که محصول مشارکت پایین است، نقطه عطف این فرآیند بود، البته این روند پیش‌تر و از ۱۳۹۸ شروع شده بود.
مهدی عبدی در بازی ون پارس فرصت‌های خوبی برای گلزنی به دست آورد اما نتوانست از آنها استفاده کند.
علیرغم شایعاتی که حول مهدی عبدی برای جدایی در نیم فصل شکل گرفته، این بازیکن در حال حاضر برنامه‌ای برای خروج از جمع سرخپوشان ندارد.
مصدومیت شیخ دیاباته و دوری ۴ هفته‌ای این مهاجم اهل مالی باعث خواهد شد تا عبدی بیش از گذشته شانس داشته باشد و باید دید از فرصت سود خواهد برد یا خیر.
مهاجم پرسپولیس نشان داده در ضربات سر هم تبحر زیادی دارد و شاید این عمل زیبایی برای او خطرناک باشد و جانش را تهدید کند. باید دید مهدی عبدی در بازی‌های لیگ با گارد صورت به میدان خواهد رفت یا خیر؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ