مهدی عبدی چهره ویژه جشن پایان بازی پرسپولیسی‌ها بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهاب زاهدی گل اول پرسپولیس در بازی دوستانه مقابل پیکان را به ثمر رساند.
پرسپولیس دومین بازی دوستانه خود در پیش فصل را با پیروزی پشت سر گذاشت.
اوسمار ویه‌را مرد شماره یک هدایت تمرین پرسپولیس است، حتی جلوتر از یحیی گل‌محمدی.
رئال مادرید وعده جذابی به آردا گولر، ستاره جوان اهل ترکیه، برای پیوستن به این باشگاه و رد پیشنهاد بارسلونا داده است.
شاید اصولگرایان در سال‌های اخیر در مقابل اظهارات بخشی از جریان اصلاحات در قبال مساله حجاب و قانون‌نویسی برای آن، سعی کردند تا رویکرد‌های جریان خط امام در مورد مساله حجاب در دهه ۶۰ را بازخوانی کنند تا شاید تقسیم دیدگاه‌های این حوزه سهم اصولگرایان را کاهش دهد، اما خروجی این راهبرد سیاسی شاید به ضرر اصلاح‌طلبان باشد، اما نفعی در افزایش وزن و تاثیر ارایه اصولگرایان در این زمینه ندارد.
فدراسیون مهدی تاج در تازه‌ترین چشمه از تردستی‌ها و قانون‌گریزی‌هایش با تشکیل کارگروهی با حضور سازمان بازرسی و باشگاه‌ها و مشاور و رئیس کمیته مقررات، بدون مصوبه هیات رئیسه قوانین نقل و انتقالاتی جدیدی ابلاغ کرد؛ یک مشت تصمیم عجیب و غریب!
روملو لوکاکو توانست طلسمش را بشکند و در سری آ ایتالیا گل بزند. مهاجم بلژیکی در 8 ماه گذشته نتوانسته بود در جریان بازی گل بزند. او در برد 3 بر صفر اینتر برابر امپولی 2 گل زد و یک پاس گل به لائوتارو مارتینز داد.
ستاره برزیلی استقلال در سالروز تولد از تونل وحشت آبی ها رد شد.
مانه بعد از تحمل بیش از یک ساعت نیمکت نشینی در گل زده بایرن تاثیر گذار بود.
بعد از شکست سه بر صفر مقابل منچسترسیتی، درگیری سادیو مانه و لروی سانه در رختکن، یک بحران جدی را برای بایرنی‌ها رقم زد.
قالیباف هم در منگنه قرار گرفته است؛ از یک‌سو قشر هوادار یا نزدیک به تفکرات پایداری و از سوی دیگر اصولگرایان معتدل و همسو با قالیباف. او می‌خواهد دل همه را به دست بیاورد؛ امری که به نظر می‌رسد امکان‌پذیر نباشد. دلیل این دعوا هم مشخص است؛ طیف محافظه‌کار تقریبا از عدم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات اطمینان یافته است؛ بنا بر این، آن‌ها برای به دست آوردن رای از همان بخش حاضر در انتخابات که بدنه اجتماعی اصولگرایان و محافظه‌کاران باشد، هستند.
روبرتو مارتینس جانشین فرناندو سانتوش در سِمت مربیگری تیم ملی پرتغال شد و جایگاه رونالدو را به او برگرداند؛ این مهاجم با گلزنی در دو بازی اول مشت محکمی بر دهان منتقدان کوبید.
ذوب‌آهن سال ۱۴۰۱ را با رتبه تک رقمی به پایان رساند.
استقلال امروز به یک پیروزی مهم و ارزشمند مقابله پیکان دست یافت.
جنارو گتوزو، سرمربی والنسیا، پس از ورود به فرودگاه این شهر با یکی از فیلمبرداران شبکه محلی والنسیا درگیر شد.
یکی از شاهدان که با تحقیقات پلیس شناسایی شده بود به قاضی صفری گفت: حدود ساعت ۶ صبح بود که صدای جیغ وحشتناک یک زن را شنیدم. وقتی از منزل به بیرون نگاه کردم، مردی را دیدم که خانمی را روی زمین انداخته و انگار به او مشت می‌زند، اما زمانی که دقت کردم چاقوی بزرگی را در دست آن مرد دیدم که پیراهن مشکی بر تن داشت!
مشت های گره کرده ساپینتو در کمپ ناصر حجازی و ژستی که در برابر عکاس باشگاه استقلال گرفته، بدین معنی است که او آماده ادامه مبارزه است.
«لوکادیا» در ۵ بازی این فصل گل اول را زده و عملکردی فوق‌العاده‌ای را از خود به جای گذاشته است.
درست مثل بازی ایران در جام جهانی 2014 این لئو مسی بود که گره بازی را باز کرد.
شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی تیم پرسپولیس با یکی از هواداران ملوان پس از بازی درگیر شد.
وحید امیری در بازگشت به تمرینات پرسپولیس مورد استقبال همه هم‌تیمی‌هایش به خصوص سروش رفیعی قرار گرفت.
مرد ۴۷ ساله در تحقیقات گفت: خانه مقتول و خانواده‌اش در طبقه دوم و سوم ساختمانی است که من هم زیر ساختمان مغازه املاکی دارم. مهدی به خاطر اینکه پله‌ها را بالا و پایین نرود از پنجره آشغال و تفاله چای را پایین می‌ریخت. چند بار درباره این موضوع به او تذکر داده بودم، اما فایده‌ای نداشت تا اینکه ساعتی قبل وقتی از داخل بنگاه به داخل خیابان آمدم، ناگهان مقداری تفاله چای روی سرم ریخت.
خانواده دختر تحصیلکرده، قاتل فرزندشان را بخشیدند. مردی که پنج سال قبل پس از قرار با این زن ماساژور او را با ضربات مشت به قتل رساند. این مرد که بوکسور و کارمند بود، پس از ضربه‌های مشت، کار این زن را تمام کرد. او در ایستگاه آخر زندگی‌اش قرار گرفته بود و پای چوبه دار رفت، اما در لحظات آخر درست وقتی که دیگر ناامید شده بود، خانواده این زن جوان با حضور در دادسرای جنایی پایتخت رضایت خود را اعلام کردند. به این ترتیب مرد بوکسور از مجازات اعدام رهایی یافت و به زندگی بازگشت.
شاهدان عینی گزارش داده‌اند مردی به سمت سلمان رشدی حمله‌ور شد و او را با مشت یا چاقو هدف قرار داد./ تصاویر مخابره شده حاکی از وخامت حال وی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ