ستاره خط دفاعی استقلال که به تازگی 26 ساله شده، وظیفه مهمی در بازی بزرگ هفته خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: صبح امروز استوار یکم سعید پویان در درگیری با سارقان مسلح در شهرستان مسجدسلیمان به شهادت رسید.
در جریان بازرسی انجام شده از مامور پلیس مسلح قلابی یک دست لباس نظامی، یک دستگاه شوکر الکتریکی، باتوم فنری، تبر ۴۰ سانتی، چاقوی ۲۰ سانتی، یک قبضه سلاح کلت کمری، یک دستگاه بیسیم دستی و کارت شناسایی جعلی کشف و ضبط شد.
سرهنگ میلاد آزادآور در جیرفت به شهادت رسید.
گالاتاسرای تلاش خود را برای جذب سرخیو راموس آغاز کرده و سعی دارد تا از طریق مائورو ایکاردی رضایت او را جلب کند.
پاری سن ژرمن تمام تلاشش را برای فروش هرچه زودتر کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، به کار گرفته است.
هاشمی مهر تصریح کرد: دو نفر عامل تیراندازی به ماموران به کوه‌های اطراف متواری شده که تلاش‌ها برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.
هافبک ترک زبان استقلال مامور مهار بازیکنان کمربند میانی سرخ پوشان در دربی است.
امشب برای پنجمین بار رونالد آرائوخو به سمت راست خط دفاعی بارسا خواهد رفت تا مامور مهار وینیسیوس باشد.
علیرضا بیرانوند با مهار پنالتی پیمان میری تیمش را در بازی حفظ کرد.
وبسایت معروف هواداری اینتر میلان، از اینزاگی خواست تا مراقب خطری یه نام طارمی باشد.
مرتضی پورعلی‌گنجی نقطه امید پرسپولیس برای دیدار با سپاهان است.
پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و استقلال، مامور یگان ویژه ورزشگاه شهید باهنر کرمان و سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان از یکدیگر دلجویی کردند.
تارچیزیو بورگنیش، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا، در فینال جام جهانی 1970 مامور مهار پله بود ولی سلطان فوتبال روی سر او گلزنی کرد و مسیر برای برتری سلسائو هموار شد.
امیلیانو مارتینز یک بار دیگر با درخشش در ضربات پنالتی، مسی را به وجد آورد.
کیم مین جائه به دلیل مصدومیت در تمرین کره‌جنوبی شرکت نکرد.
مدافعان تیم‌ملی کار بسیار دشواری را مقابل یکی از بهترین خطوط حمله دنیا پیش رو خواهند داشت.
یک نیروی امنیتی مجروح اظهار کرد: ما واقعاً مردم را نمی‌زنیم، مگر می‌شود هموطن خود را کتک بزنیم؟ اصلاً آدم چطور دلش می‌آید که این کار را بکند؟
رییس پلیس پایتخت گفت: حدود ۵ هزار نفر از همکاران یگان امداد و کلانتری از ابتدای مهر به کمک پلیس راهور می‌آیند تا عبور و مرور تسهیل شود.
فرماندار جیرفت از تشکیل شورای تامین شهرستان جیرفت، صبح امروز برای بررسی جزئیات این حادثه خبر داد و گفت: پس از بررسی میدانی اعضای شورای تامین شهادت این مامور انتظامی تایید و اعلام شد.
دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو، در بازی امشب مقابل رئال، مارکوس یورنته را مامور مهار وینیسیوس کرده است. یورنته در دربی سال گذشته در برنابئو این کار را به خوبی انجام داد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی گفت: سربازان وظیفه مأمور به دستگاه‌های غیر نظامی نیز در شمول مهارت‌آموزی قرار گرفتند.
ماموران آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ با حضور در اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی از حسن یزدانی و کامران قاسمپور تست دوپینگ گرفتند.
پدری دخترش را به گورستان کشاند تا طلسمش باطل شود
انتخاب همزمان میرغفاری برای فروش بلیت ها که می تواند یک منبع درآمد خوب برای فدراسیون و یک محل مناسب برای گرفتن امتیاز باشد و دخالت دادن او در کارهای اجرایی حوزه دبیرکل آن هم در آستانه برگزاری مجمع مشکوک به نظر می رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ