اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی عبدی، مهاجم آکادمی پرسپولیس یا با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست.
با موافقت باشگاه پرسپولیس، مهاجم جوان این تیم به صورت قرضی به تراکتور تبریز پیوست.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که مهدی عبدی با قرارداد قرضی راهی تراکتور تبریز شده است.
مهاجم پرسپوليس مراحل پایانی انتقالش به تراکتور را پشت سر گذاشت.
مهدی عبدی با پیشنهاد رسمی از تراکتور مواجه شده است.
عباس عبدی نوشت: در حال حاضر بخش مهمی از رفتار‌های رسمی یا کوشش‌های تقنینی یا شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر یا فیلم‌های منتشره از مواضع و سخنان منسوبین به دین و... هیچ نتیجه‌ای جز نفرت‌زایی ندارد.
شهاب زاهدی از اولین روز تمرین پیش فصل زیر نظر یحیی گل‌محمدی کار خود را آغاز کرده است.
مهدی عبدی، مدافع هوادار که از سوی هواداران پرسپولیس مورد هجمه بسیار زیادی قرار گرفته بود امروز فرصت دارد نمایش خوبی مقابل سرخ‌ها داشته باشد.
پیش از شروع بازی نساجی و پرسپولیس اتفاق جالبی رقم خورد و بیرانوند، مهدی عبدی را از روی نیمکت صدا کرد.
مهدی عبدی و سپهر روزی‌طلب در چهارمین فصل حضور خود در جمع بنفش‌پوشان پایتخت تعداد بازی رسمی خود را در باشگاه هوادار به عدد صد رساندند.
مهدی عبدی چهره ویژه جشن پایان بازی پرسپولیسی‌ها بود.
مهاجم پرسپولیس در شرایطی مقابل مس کرمان به میدان رفت که با سرماخوردگی شدیدی مواجه بود.
عبدی برای سومین بازی متوالی اثر خود را در نمایش پرسپولیس گذاشت.
یحیی گل‌محمدی در بهترین موقعیت ممکن به مهاجم جوان تیمش اعتماد کرد و او بار دیگر توانایی خود را به نمایش گذاشت.
بعد از پایان طلسم گلزنی در پرسپولیس، اکنون مهاجم جوان سرخ‌ها از بالاترین انگیزه برای تکرار موفقیت خود اینبار در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این تیم برخوردار است.
مهدی عبدی و مهدی ترابی در شرایطی نام خود را به عنوان گلزن دیدار با نفت مسجدسلیمان ثبت کردند که طلسم فصل را نیز شکستند.
عبدی نوشت: یکی از اشتباهات رسمی این بود که این اعتراضات را به توطئه بیگانگان تقلیل داد، این تقلیل دادن اعتراضاتی به این مهمی، ماهیت آن را تغییر نمی‌دهد، واقعیت را از میان نمی‌برد، فقط موجب محروم شدن تقلیل‌دهندگان از شناخت واقعیت می‌شود و، چون چنین شد، خط‌مشی خود را تغییر نمی‌دهند و منبع اعتراض و شورش همچنان فعال خواهد ماند و تردید نکنید که با این سیاست‌ها دوباره بخش بزرگی از عفوشوندگان یا افراد مشابه آنان را به زندان خواهید برد.
مهدی عبدی در بازی ون پارس فرصت‌های خوبی برای گلزنی به دست آورد اما نتوانست از آنها استفاده کند.
رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در خصوص انتقال مهدی عبدی به لیگ پرتغال گفت: تا به امروز پیشنهادی از باشگاه ژیل ویسنته به دست ما نرسیده و این اخبار مربوط به فضای مجازی است.
عباس عبدی نوشت: رویکرد شورای نگهبان، قانون اساسی را به اولویت‌های قدرت تقلیل داد و حضور مردم را از طریق رد صلاحیت‌های استصوابی و نیز بی‌اثر کردن جایگاه مجلس در ساختار قانونگذاری و نظارتی به مرور کم‌رنگ کرد. غلبه این رویکرد نه فقط در تایید و ردصلاحیت‌ها که در تطبیق قوانین با شرع و قانون اساسی نیز مشهود است. عملا بخش مهمی از امور مملکت را به نام ولایت، از دایره رسیدگی‌های مردمی و رسمی خارج کرد.
علیرغم شایعاتی که حول مهدی عبدی برای جدایی در نیم فصل شکل گرفته، این بازیکن در حال حاضر برنامه‌ای برای خروج از جمع سرخپوشان ندارد.
اتفاق مهمی در نسل جدید دهه هشتادی‌ها رخ داده است. به دلیل ضعف شدید نظام آموزشی و به علت دسترسی آزاد به رسانه‌هایی غیر از رسانه رسمی، این نسل عموما بیگانه با ارزش‌های رسمی هستند و نه فقط بیگانه، بلکه منزجر هم هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ