اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، می‌گوید هری کین تمایل دارد به قهرمان بوندسلیگا ملحق شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوفا رسما اعلام کرد که بارسلونا فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت. با اینحال حق تغییر این تصمیم در آینده را برای خود محفوظ نگه داشته است.
پخش زنده فینال چمپیونزلیگ توسط شبکه پارامونت پلاس با حضور ستاره‌های سابق فوتبال یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های پخش تلویزیونی این رویداد ورزشی بزرگ بود.
اعضای تیم اینترمیلان برای حضور در فینال چمپیونزلیگ امروز به استانبول سفر کردند.
ترکیه برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌شود و اقدامات برای آماده‌سازی شهر استانبول و ورزشگاه المپیک آتاترک برای حضور هواداران دو تیم منچسترسیتی و اینتر ادامه دارد.
آخرین سهمیه چمپیونزلیگ فوتبال آلمان امشب به یونیون برلین رسید و فرایبورگ در آخرین قدم با شکست مقابل فرانکفورت نتوانست بلیت حضور در این تورنمنت را به دست بیاورد.
استفانو پیولی، حضور در نیمه نهایی چمیپونزلیگ را یک دستاورد برای تیمش می داند اما از نرسیدن به فینال هم ناراحت است.
فیکایو توموری، مدافع انگلیسی میلان، در آستانه حضور در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ می‌گوید دوران درخشش میلان جدید آغاز شده و روسونری پوست‌انداخته برای نوشتن تاریخ خود آماده است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار با سلتاویگو درباره جدال تیمش با منچسترسیتی در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صحبت کرد و گفت تنها تفاوت سیتی با فصل گذشته حضور ارلینگ هالند است.
روزنامه های ایتالیایی به حضور میلان و اینتر در جمع 4 تیم برتر اروپا پرداختند.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، درباره مسیر دشوار شاگردانش برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در آستانه دیدار تیمش با اسپورتینگ در لیگ اروپا گفت بیانکونری در آرامش به سر می‌برد و به حضور رقبای ایتالیایی‌اش در چمپیونزلیگ حسادت نمی‌کند.
با اینکه لیورپول امیدوار است دست‌کم با کسب رتبه چهارم لیگ برتر سهمیه چمپیونزلیگ را به دست بیاورد اما یکی از قوانین یوفا ممکن است مانع از حضور آنها در فصل آینده لیگ قهرمانان بشود.
سه تیم ایتالیایی حاضر در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان از سری آ خواستند تاریخ بازی‌های آن‌ها در هفته بیست و نهم این لیگ را به دلیل حضورشان در این مرحله از چمپیونزلیگ تغییر دهد.
ژوزه مورینیو ، سرمربی رم از حضور تیم های سوم دور گروهی چمپیونزلیگ در مرحله حذفی لیگ اروپا انتقاد کرد.
هواداران آینتراخت فرانکفورت از حضور در ورزشگاه برای تقابل با ناپولی در چمپیونز لیگ منع شدند.
به فاصله کمتر از 24 ساعت پس از حذف از لیگ قهرمانان، تا ساعتی دیگر قرار است در باشگاه پاری سن ژرمن جلسه ای فوری با حضور کریستوف گالتیه برگزار شود.
به فاصله کمتر از 24 ساعت پس از حذف از لیگ قهرمانان، تا ساعتی دیگر قرار است در باشگاه پاری سن ژرمن جلسه ای فوری با حضور کریستوف گالتیه برگزار شود.
بایرن مونیخ باز هم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.
اسکات پارکر، سرمربی اخراجی باشگاه بورنموث انگلیس هدایت تیم کلوب بروژ که در چمپیونزلیگ حضور دارد را به عهده گرفت.
اعلام تصمیم امروز شورای فیفا برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان با حضور 32 تیم از طرف جانی اینفانتینو با واکنش‌های منفی گسترده‌ای مواجه شده است.
کاپیتان باشگاه وستهم یونایتد از حضور در این باشگاه کلافه شده و به دنبال بازی در باشگاه های بزرگ و تورنومنت های معتبر مثل چمپیونزلیگ است.
حضور در چمپیونزلیگ و رویارویی با فوق‌ستاره‌های فوتبال اروپا برای صادق محرمی یک تجربه فوق‌العاده ارزشمند پیش از جام جهانی خواهد بود.
جان‌لوئیجی بوفون، اسطوره دروازه‌بانی ایتالیا، می‌گوید دوران حضورش در پاری سن ژرمن یکی از زیباترین تجربه‌های فوتبالی او بوده است.
سیلویو برلوسکونی، مالک تیم مونزا، که اخیرا به سری آ پیوسته، می‌گوید هدف تیمش ماندگار شدن در سری آ است و صحبت از حضور در چمپیونزلیگ برای این تیم به شوخی شبیه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ