بایرن مونیخ باز هم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آندرس اینیستا که با قراردادی شگفت انگیز تیم راس الخیمه را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده، دقایقی پیش به امارات رسید.
امیر قلعه‌نویی در دیدار فینال لیگ دسته دوم حاضر شد و در کنار رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه مس سونگون این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد.
نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه قوه قضاییه ثابت کرده در مواردی که کسی اشتباهی مرتکب شده و پشیمان است شرایط را برای عفو و بخشش مهیا می‌کند گفت: اما در مورد عوامل تروریستی محله خانه اصفهان مشاهده می‌شود که متهمان جایی برای عفو باقی نمی‌گذارند.
جواد زرینچه روز گذشته نظاره‌گر دیدار فینال بسکتبال لیگ دسته اول در سالن آزادی شد.
در تمرین امروز استقلال یک اتفاق ویژه رخ داد که روحیه بازیکنان و کادرفنی این تیم را بالاتر برد.
میهمانان چینی در ورزشگاه آزادی در بازی استقلال و صنعت نفت حضور دارند.
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق محتویات خودرو هنگام موبایل قاپی خبر داد و گفت: متهمان علاوه بر سرقت لوازم خودرو به ۲۰ فقره موبایل قاپی اعتراف کردند.
خوان کارلوس، پادشاه سابق اسپانیا، دیشب در ورزشگاه استمفوردبریج حاضر بود و از نزدیک بازی تیم محبوبش رئال مادرید را به نظاره نشست.
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، بعد از بازی با چلسی در جشن صعود بازیکنان این تیم حضور یافت.
بازیکن و مربی سابق پرسپولیس امروز در محل تمرین نساجی حاضر شد.
سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران از بازدید ۳ میلیون شهروند و مهمان نوروزی از موزه‌های شهر تهران در ایام نوروز خبرداد.
امیرحسین ثابتی، مجری برنامه جهان‌آرا در مورد توهین مهمان برنامه‌اش به علی دایی، اسطوره فوتبال ایران پس از چند ماه پاسخ عجیبی داد.
گابریل ژسوس در جریان بازی آرسنال-بورنموث خبر از بازگشت قریب الوقوع خود داد؛ اتفاقی که حسابی هواداران را به وجد آورده است.
یکی از هواداران استقلال امروز در محل تمرین حضور یافت و با استقبال ریکاردو ساپینتو و بازیکنان مواجه شد.
عفو اخیر از آن جهت که شامل محکومان و متهمان می‌شود بی‌بدیل است. افراد و جوانانی که در حوادث اخیر پرونده قضایی برایشان تشکیل شده بود بدون ثبت و سوپیشینه شدن عفو شدند، و این بدان معناست که به آینده جوانان نگاه ویژه‌ای شده است.باید خاطرنشان کرد که اغلب بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر اتهاماتی غیر از موارد استثنا شده داشتند.
همزمان با اعلام خبر موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، عکاس خبرگزاری میزان با حضور در یکی از زندان‌های کشور از لحظه اعلام این خبر تصاویری را ثبت کرد.
‎وی با اشاره به کشف ۵ عدد، مُهر جعلی ادارات دولتی از مخفیگاه متهمان تاکید کرد: تاکنون ۱۰۸ نفر از شهروندان قرچک و ۱۵۰ نفر از شهروندان اسلامشهر شکایت‌های خود را نسبت به این کلاهبرداران ثبت کرده‌اند‎.
در جریان بازی روز شنبه دو تیم بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در لیگ فوتبال زنان پرتغال اتفاقی تاریخی به ثبت رسید و داور این بازی در دقیقه 45 در حالی که بنفیکا با نتیجه 3 بر صفر از میهمانش پیش بود، به پزشکان دو تیم به خاطر کمک به هواداری که روی سکوها حالش بد شده بود، کارت سفید نشان داد. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال است که داوری در جریان بازی از کارت سفید استفاده می‌کند.
مشهد ـ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به میهمان نوازی مردم مشهد در دهه پایان سفر گفت: مردم مشهد در فرهنگ میزبانی نمونه‌های کاملی از مهمان‌نوازی را ثبت کردند.
تیم فوتبال چادرملوی یزد موفق شد با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود را از پیش رو بردارد.
ناظر مالزیایی AFC میهمان ویژه یکی از بازی های هفته ششم لیگ برتر فوتسال ایران خواهد بود.
بازیکن جوان آبی‌ها پس از عمل جراحی موفقیت‌آمیز در تمرین آبی‌ها حاضر شد.
طی چند سال اخیر حتما کلمه نئوبانک به گوش تان خورده است. سرویسی نوپا که راهی است برای تسریع ارائه خدمات بانکی و ارزش افزوده در حوزه های مختلف به مشتریان تا در کمترین زمان بتوانند با استفاده از خدمات ترکیبی سرویس های مورد نظر خود را دریافت کنند.
بنابر اعلام وزارت اطلاعات این باند ۱۳۹ نفره طی سال‌های اخیر در استان‌های تهران و البرز، با سوءاستفاده از مدارک هویتی افراد مستمند و معتادان بی‌خانمان و از راه جعل گسترده و حرفه‌ای اسناد شخصی و دولتی، اقدام به ثبت شرکت‌های صوری می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ