هادی خانیکی استاد دانشگاه و جامعه‌شناس در خصوص تغییر نسل و شاخص‌های مد نظر این نسل صحبت‌های جالبی را به زبان آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رویا با بازنشر ویدئو گفت: خانم عاطفه میرسیدی هستن مجری خبر که گویا حالا کلینیک زیبایی زدن! جناب رسانه ملی خواستم بگم تصویری که از آدما به خورد مخاطب میدید خیلی دورتر از خود واقعیشونه! ترک خوردیم.
پاسخ وزیر کشور به سوال اقدام نماینده‌ها در جهت تغییر معاون سیاسی وزارت کشور، دخالت در امور اجرایی وزارتخانه نیست را ببینید.
سخنگوی دولت گفت: دولت طرحی برای تغییر روند شروع ساعات اداری ندارد. سعی داریم که برای تعطیلی زودتر روزانه کارمندان تمهیداتی بیاندیشیم.
تصاویری جذاب و تماشایی از خودرو شگفت انگیز BMW که قابلیت تغییر رنگ دارد، واکنش‌های زیادی را در برداشته است. منبع: خبرفوری
امروز گزارش‌هایی از یک مقاله تحقیقاتی منتشر شده که در آن به فناوری هوش مصنوعی جدیدی اشاره شده که با کمک آن می‌توان عناصر موجود در یک تصویر را به سادگی و با کشیدن آن‌ها به اطراف تغییر داد.
"اودوس" سرآشپز فرانسوی در توکیو می‌گوید تیزی فوق العاده تیغه‌های ژاپنی تفاوت ایجاد می‌کنند. او گفت: "عالی برش می‌دهند. مستقیم می‌برد. تقارن دارد". وی افزود: "کیفیت پخت و پز را تغییر می‌دهد".
از مدل جدید H۶ در نمایشگاه گوانگژو چین رونمایی شد. طراحی بی‌نظیر و تهاجمی که امضای طراحی محصولات هونگچی در آن دیده می‌شود، بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کند. فرم و شکل بدنه لیفت‌بک بوده که جذابیت را چند برابر می‌کند. هونگچی H۶ می‌تواند از جمله گزینه‌های واردات به ایران باشد.
این هواپیما در اصل یک بوئینگ ۷۴۷ سری ۴۰۰ با اصلاح و تغییر بسیار بوده و به صورت انحصاری برای حمل قطعات هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ به پایگاه مونتاژ بوئینگ طراحی شده است.
کفش‌های کتانی نایکی اس بی با چرم ترموکرومیک تزئین شده‌اند که با دما‌های مختلف تغییر رنگ می‌دهد.
این ماهی بزرگ اخیرا سبک غذایی خود را تغییر داده و به یک شکارچی مرگبار تبدیل شده است، اما شکار او این بار نه در آب که در خارج از آب وجود دارد.
چت جی‌پی‌تی پدیده‌ای است که کارشناسان معتقدند تمام ابعاد زندگی ما را تغییر خواهد داد.
ویدیویی از یک بزرگراه منتشر شده است، که در آن یک خودرو ناگهان در مسیر خود تغییر جهت ایجاد کرد و تصادفی وحشتناک در اتوبان به وقوع پیوست.
دانشمندان چینی موفق به ساخت رباتی شدند که با تغییر شکل به حالت مایع از قفس فرار می‌کند. دانشمندان برای ساخت این ربات از خواص خیار دریایی الهام گرفتند. این ربات توانایی تغییر حالت برگشت‌پذیر از مایع به جامد و عکس آن را دارد. به گفته دانشمندان، این فناوری برای حل مشکلات پزشکی و مهندسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
یک ورزشکار اهل رومانی عنوان قهرمانی مسابقه سیلی‌زنی در سنگین وزن و جایزه پنج هزار یورویی را به دست آورد، اما این قهرمانی به قیمت تغییر شکل صورتش تمام شد.
سردار نقدی گفت: اگر یکی از کشورهای اروپایی در ۴۰ سال گذشته شتاب پیشرفت‌های زنان ایرانی را داشتند، من به دین آن‌ها در می‌آیم.
با تغییر آیین‌نامه فنی کنترل و کاهش آلودگی هوا و حذف الزام استاندارد یورو ۵ و یورو ۶ در واردات خودرو، اکنون خودروهای وارداتی آلاینده به جمع خودروهای تولیدی آلاینده در خیابان‌ها خواهند پیوست. منبع: ایرنا
رئیس جمهور: واژگان «بازنشستگی» و «فارغ التحصیلی» در ادبیات اداری کشور تغییر یابند/ این الفاظ بار فرهنگی دارند که غلط است. باید در الفاظ بازنگاهی به وجود بیاید/ رهبری در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مفهوم‌سازی‌های زیبایی همچون «اقتصاد مقاومتی» داشتند.
قالیباف با اشاره به تمرد برخی گروه‌های سیاسی از قانون اساسی خاطرنشان کرد: در همین دهه‌های گذشته وقتی که یک نگاهی می‌کنیم، برخی دسته‌ها و نیرو‌های سیاسی را می‌بینیم که با قانون اساسی در افتادند یا اینکه خواهان تجدید نظر در قانون اساسی بودند یا از اجرای قانون اساسی طفره می‌روند و شاید هم بهانه آن‌ها این باشد که بگویند «این قانون اساسی کارآمد نیست». باید همه ما بدانیم که قانون اساسی میثاق ملی همه ماست، چرا که ارزش‌های ما از جمله اسلامیت و جمهوریت و امنیت در قانون اساسی متجلی شده است،
تغییر لحن و استفاده از کلمه «آگاندیسمان» به جای آگراندیسمان (بزرگ نمایی، بزرگ گری) در چند ثانیه سخنرانیِ رئیسی باعث واکنش کاربران به این سخنرانی شد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بخش بزرگی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی متوجه مراکز فرهنگی کشور است.
پیمان جبلی: تا همین دیشب شایعه سازی کردند تا حواس ما را پرت کنند. این اتفاق نخواهد افتاد.
کی روش در حالی به ایران برگشت که در ۸ سال حضور در راس تیم ملی موافقان و مخالفان زیادی داشت. یکی از مخالفان کی روش در سال‌های آخر حضور او در ایران، جواد خیابانی بود.
خروج کنترل خودروی لادا از دست راننده باعث تغییر مسیر ماشین و برخوردش به یک دوچرخه‌سوار شد.
ویدیویی فراگیر در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صحبت‌های خود را طی ۲۸ روز تغیر داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ