اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خرموش‌ها موجوداتی فوق‌العاده بازیگوش هستند؛ آن‌ها به بازی و تعقیب‌وگریز علاقه‌ی فراوان دارند و وقتی غلغلک داده می‌شوند ازشدت خوشحالی به‌هوا می‌پرند. پژوهشی جدید، نشان می‌دهد که مرکز این بازیگوشی جایی در سلول‌های ناحیه‌ی خاصی از مغز خرموش‌ها نهفته است.
ثریا بین سال‌های ۱۹۹۵تا۱۹۶۰ درکنار دو ببر سیبری در باغ‌وحش هاگنبک هامبورگ زندگی می‌کرد.
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر
این پژوهشگر حیات وحش تصریح کرد: در سال‌های گذشته متاسفانه به دلیل افزایش جمعیت سگ‌های بلاصاحب در اطراف شهر‌ها میزان درگیری انسان‌ها در شهر‌های مختلف کشور به این بیماری افزایش یافته است.
کریم بنزما، کاپیتان رئال مادرید در شب قهرمانی الاتحاد در لیگ حرفه‌ای عربستان روی سکو‌های ورزشگاه «جوهره» در شهر جده دیده شد.
در دهه‌های اخیر، تحقیق در مورد این آنتی‌بادی‌های کوچک افزایش یافته و از آنجا که کار آسانی است، می‌توان با هزینه‌ای کم، حجم بالایی از آن‌ها را تولید کرد. تمام این ویژگی‌ها سبب می‌شود تا این آنتی‌بادی‌ها گزینه خوبی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها، از اختلالات انعقادی گرفته تا کووید ۱۹ باشند و محققان همچنین درحال استفاده از آن‌ها برای تشخیص بیماری‌هایی مثل سرطان و البته به‌عنوان کلید تحقیقاتی مثل نقشه‌برداری از درون سلول‌ها هستند.
خودرو‌های ولوو در سال‌های اخیر جزو ایمن‌ترین خودرو‌های جهان قرار گرفتند که یک نمونه آن را در فیلم زیر مشاهده می‌کنید.
این پرنده پیشرفته با قابلیت‌های بی‌نظیر صد‌ها میلیون دلار ارزش دارد و از کارآمدترین سلاح‌های عرصه نبرد‌های مدرن است. هواپیمای کنترل و هشدار زودهنگام یا همان آواکس در نبرد‌های امروزی نقش مهمی برعهده دارد و بریف آ ۵۰ یکی از پرنده‌های مشهور دنیا در این عرصه است.
رضا پهلوی در پاسخ به این که در سال‌های گذشته چطور امرار معاش می‌کرده و چه شغلی داشته است گفت: شغلی ندارم تا بتوانم فعالیت سیاسی کنم، درآمد مالی من از طریق خانواده و حامیان است.
ماموریت مدارگرد خورشیدی آژانس فضایی اروپا ممکن است در سال‌های آینده این پدیده عجیب را توضیح دهد. این ماموریت که در حال گرفتن تصویر از خورشید از داخل مدار عطارد است، به زودی مدار آن تا ۳۳ درجه کج خواهد شد.
بزرگ‌ترین سازنده وسایل نقلیه ریلی جهان در چین به‌تازگی قطاری را به بازار فرستاده است که از سلول‌های سوخت هیدروژنی با بافر ابرخازن استفاده می‌کند و آلودگی ندارد. این قطار با چهار واگن به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرده است تا به سریع‌ترین قطار هیدروژنی تاریخ تبدیل شود. برد مسافتی این قطار به ۶۰۰ کیلومتر می‌رسد و هیچ آلودگی‌ای تولید نمی‌کند. همچنین از قابلیت‌های پیشرفته‌ای مثل هدایت خودکار و ارتباطات ۵ G بهره می‌برد.
رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه شناور گورشکوف مجهز به سلاح زیرکون به خوبی از روسیه در برابر تهدید‌های بالقوه خارجی محافظت خواهد کرد تاکید کرد: هیچ کشور دیگری در جهان تسلیحاتی شبیه به این ندارد.
از دیوار‌ها و سکو‌های ترک‌خورده تا لوله‌های پوسیده ورزشگاه آزادی که این روز‌ها وضعیت خوبی ندارد.
محسن رضایی معاون اقتصادی دولت آذرماه ۱۴۰۰ گفته بود: در سال‌های آینده درباره نرخ ارز مدیریت بهتری صورت خواهد گرفت. این در حالی است که امروز و پس از 1 سال از صحبت های محسن رضایی، قیمت ارز به 40 هزار تومان رسید. این ویدیو از صحبت های محسن رضایی در کانالهای خبری وایرال شده است.
سکته مغزی زمانی اتفاق می‌افتد که جریان خون در بخشی از مغز از بین می‌رود. سلول‌های مغز نمی‌توانند اکسیژن و مواد مغذی مورد نیاز خود را از خون دریافت کنند. عدم دریافت خون و اکسیژن می‌تواند باعث مرگ سلول‌ها در مغز شود.
تشرف به قبرستان بقیع از سال‌های گذشته به دلیل محدودیت‌های اعمال شده از سوی وهابیون با سختی‌هایی همراه بود؛ تاجایی که بسیاری از زائران مدینه امکان تشرف به این مکان مقدس را نداشتند و همچنان نیز ورود بانوان به این قطعه از بهشت ممنوع است.
گروهی از میرکت‌ها (دم‌عصایی) پیش بینی کردند که انگلیس در یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل فرانسه پیروز خواهد شد. میریکت‌ها در پارک دروسیلاس، ساسکس، هفته گذشته نیز پیروزی انگلیس مقابل سنگال را پیش بینی کردند؛ و دیروز سطل‌های در مقابل آن‌ها قرار داده شد، یکی با پرچم انگلیس پوشانده شده بود، و دیگری با پرچم فرانسه. میرکت‌ها به سطل انگلیس هجوم آوردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری: گزارش‌ها نشان میدهد آلمان نقش مهمی در تسلیح عراق به سلاح‌های شیمیایی داشته است. بنده در ۱۳-۱۴ سالگی در جبهه‌های دفاع مقدس بودم، این ماسک مخوف از ابزاری بود که همیشه در کنار ما بود حتی در پشت جبهه.
یکی از ماده‌های مخدری که در سال‌های اخیر در میان جوانان رواج زیادی داشته، «گل» است. طرفدارانش می‌گویند اعتیادآور نیست. اگر می‌خواهید درباره عوارض مصرف گل اطلاعات بیشتری داشته باشید این ویدئو را تماشا کنید.
شبکه الجزیره با انتشار ویدئویی نوشت: ولادیمیر پوتین با صدور فرمانی تاکید کرد که ارتش روسیه می‌تواند از سلاح‌های هسته‌ای استفاده کند. حالا مشاهده شده یگان هسته‌ای ارتش روسیه با قطار به مرز اوکراین در حال حرکت است
در سال ۲۰۱۸، کره شمالی بسیاری از پوستر‌های ضد آمریکایی و نظامی را هنگامی که کیم جونگ اون با دونالد ترامپ و دیگر رهبران جهان دیدار کرد حذف کرد. با این حال، از زمانی که دیپلماسی در سال ۲۰۱۹ متوقف شد، مضامین تاریخی ضد آمریکایی به نمایش عمومی بازگشته است.
مقامات آمریکایی گفتند که تیم‌های جستجوی آمریکایی که برخی از آن‌ها در جستجوی سلاح‌های کشتار جمعی ادعایی عراق هستند، ده‌ها هواپیمای جنگی نیروی هوایی عراق را پیدا کرده‌اند که زیر شن‌ها مدفون شده بودند.
سیلاب‌های ناشی از پدیده مانسون از اول مردادماه ۲۴ استان کشورمان را در بر گرفت و با وجود هشدار‌های هواشناسی و آماده‌باش ستاد‌های مدیریت بحران به‌دلیل شدت سیل خسارت‌های بسیاری به بار آمد که بیشترین حجم این خسارت‌ها در بخش کشاورزی اتفاق افتاد.
سنجاب ایرانی از مهم‌ترین گونه‌های جانوری ایلام طی سال‌های اخیر به دلایل مختلف در معرض انقراض قرار گرفته و در این بین برخی از انجمن‌های حامی این گونه ها نامه‌هایی به سازمان های ذی‌ربط برای حفاظت ویژه از این گونه ارسال کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ