رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اسلام برای زن سنگر شرف تعیین کرده و چادر مسبب بقای احکام قرآن و حفظ حرمت زن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دستگاه قضا با اشاره به یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) یعنی احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بیان داشت: در ایام محرم فرصت مغتنمی فراهم آمده تا هر چه بیشتر ابعاد فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را تبیین کنیم؛ این ایام فرصت خوبی است تا بر حمایت‌های قانونی خود از ستاد امر به معروف و نهی از منکر و آمران به معروف و ناهیان از منکر بیفزاییم.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دیدار با رئیس جمهور ضمن گزارشی از فعالیت‌های سال ۱۴۰۱ چشم انداز این ستاد را تشریح کرد.
رئیس جمهور در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: فلسفه قیام اباعبدالله زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر و برافراشتن پرچم حقیقت برای همه عصرها و نسل‌ها بود.
سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی (متولد ۱۳۴۶ شمسی) دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از خرداد ۱۴۰۰ تا خرداد ۱۴۰۲ در این سمت بود و در نهایت محمدحسین طاهری آکردی جانشین او شد. هاشمی گلپایگانی در خرداد ۱۴۰۰ از سوی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به عنوان دبیر این ستاد منصوب و جانشین جلیل محبی شد.
سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی (متولد ۱۳۴۶ شمسی) دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از خرداد ۱۴۰۰ تا خرداد ۱۴۰۲ در این سمت بود و در نهایت محمدحسین طاهری آکردی جایگزین او شد.هاشمی گلپایگانی در خرداد ۱۴۰۰ از سوی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به عنوان دبیر این ستاد منصوب و جایگزین جلیل محبی شد
برخی نمایندگان از بازبینی و در لایحه در بهارستان سخن گفته‌اند. در جبهه روزنامه کیهان و حسین شریعتمداری نیز کار به طرح ادعای عدم مطالعه لایحه از سوی رئیس دستگاه قضا و انتقاد شدیداللحن از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشیده شده است. فراتر از تمامی این واکنش‌ها، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نه تنها در قامت منتقد ظاهر شده، بلکه خود نیز مدعی طرح لایحه‌ای مجزا و ارسال آن به پارلمان شده است
صدیقی یادآور شد: تعداد کسانی که حجاب خود را رعایت نمی‌کنند بسیار کم هستند و باید در قبال این منکر، همیشه با صبر و متانت برخورد کنیم. نباید در راستای حفظ انقلاب از کنایه‌ها و زخم‌زبان‌ها بترسیم بلکه استقامت می‌تواند ما را به اهداف‌مان برساند.
رئیس ستاد امر به معروف در واکنش به سوء قصد به برخی روحانیون، گفت: عموما این کارها را آدم‌های مرفه می‌کنند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در نامه ای به رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: اگر شما و دوستانتان در پی فتح کامل پارلمان هستید و از فرط بی‌کارنامه بودن مجبورید به ریسمان حجاب متوسل شوید، در حال بسط منکر و زدودن معروف هستید. دین خدا بازیچه و مطاع دنیوی چند ظاهرالصلاح فاسد العقیده نیست که هر روز مانند مارگیران آن ملعبه قدرت‌طلبی کنند.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: حجاب فریضه ای اجتماعی است که خداوند آن را واجب کرده است لذا زنی که چادر می پوشد، دین را حمایت می کند و کسانی که کشف حجاب می کنند ناآگاه هستند و باید کشف حجاب را در شرایط فعلی که اوضاع آرام تر شده است، کنترل کرد.
سیدمحمود علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری،گفت: از نظر قانونی رئیس ستاد امر به معروف درست گفته، هر خانم ایرانی در هرجای دنیا، بدون حجاب شرعی در انظار عمومی ظاهر شود، می‌توان او را جریمه کرد.
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اکنون زمان آن رسیده است که آمران به معروف به صورت تمام قد به میدان جنگ نرم بیایند و دیگر نباید منتظر امکانات و تجهیزات خاصی باشند. صدیقی افزود: دشمن در وقایع اخیر به دنبال انداختن پرچم ولایت بود و اثبات کرد برای نابودی معروف‌ها و تبدیل منکرها به معروف به میدان آمده است.
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اکنون زمان آن رسیده است که آمران به معروف به صورت تمام قد به میدان جنگ نرم بیایند و دیگر نباید منتظر امکانات و تجهیزات خاصی باشند.
مجتبی توانگر نماینده تهران در نامه‌ای به رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با انتقاد از اظهارنظر‌های اخیر دبیر این ستاد گفت: برآیند رفتاری ایشان- آگاهانه یا غیرآگاهانه – تسهیل‌کننده ایده خشونت عریان جریان دین‌ستیز خواهد شد و هر یک از گزاره‌های وی بودجه آنان را افرایش می‌دهد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی در نامه‌ای به رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، از اظهارات اخیر دبیر این ستاد انتقاد کرد.
مجتبی توانگر نماینده تهران در نامه‌ای به رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با انتقاد از اظهارنظر‌های اخیر دبیر این ستاد گفت: برآیند رفتاری ایشان- آگاهانه یا غیرآگاهانه – تسهیل‌کننده ایده خشونت عریان جریان دین‌ستیز خواهد شد و هر یک از گزاره‌های وی بودجه آنان را افرایش می‌دهد.
ستاد امر به معروف با صدور اطلاعیه‌ای درباره خبر ارسالی خود از محتوای جلسه رئیس این ستاد با مسئولان حجاب و عفاف دستگاه‌های کشور توضیحاتی ارائه کرده و گفته محتوای نشست به صورت کامل و دقیق پیاده نشده است.
جلیلی محبی، دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در این برنامه تلویزیونی مدعی شد که سال ۹۸ جلسه ای در حوزه ریاست آقای رئیسی(رئیس سابق قوه قضائیه) برگزار شد و گفتند اگر اقدامات دادسرا و گشت ارشاد ادامه پیدا بکند رای آقای رئیسی کاهش می یابد!
معاون دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: بعد از تذکر رئیس جمهور در جلسه هیات دولت به وزیر گردشگری، ظاهرا جلسه‌ای به عنوان امر به معروف بدون معرفی دبیر جدید برگزار شده و به نظر می‌رسد بیشتر جنبه تشریفاتی داشته و هیچ خبر و گزارشی به ستاد داده نشده است.
فعال سیاسی اصلاخ طلب به سخنان رئیس ستاد امر به معروف، واکنش نشان داد.
فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی به سخنان اخیر رئیس ستاد امر به معروف، واکنش نشان داد.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.
حجت الاسلام صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: بعد از ادارات، ما به سراغ یکی دیگر از مهم‌ترین ارکان جامعه یعنی بازار و اصناف می‌آییم و در این زمینه دست یاری به سمت شما عزیزان دراز می‌کنیم تا ما را در حفظ و زنده نگه داشتن این حکم الهی کمک و یاری کنید.
حجت‌الاسلام کاظم صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در رابطه با وضعیت حجاب در دانشگاه‌های کشور و دیدگاه دانشجویان نسبت به آن گفت: من به ملت و دانشگاه‌هایمان اعتماد دارم. من در خطبه نماز جمعه هم گفته‌ام که قاطبه مردم ما با هنجارشکنی و کشف حجاب مخالف هستند و مخالفتی جدی هم دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ