رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اکنون زمان آن رسیده است که آمران به معروف به صورت تمام قد به میدان جنگ نرم بیایند و دیگر نباید منتظر امکانات و تجهیزات خاصی باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای تیم ملی سریلانکا در حالی اردوی خود را در تهران آغاز کردند که رئیس فدراسیون ووشو در اولین تمرین این تیم حضور داشت.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از دستگیری قاتل نسیم صدقی که به خارج از کشور متواری شده بود، خبر داد.
صدیقی یادآور شد: تعداد کسانی که حجاب خود را رعایت نمی‌کنند بسیار کم هستند و باید در قبال این منکر، همیشه با صبر و متانت برخورد کنیم. نباید در راستای حفظ انقلاب از کنایه‌ها و زخم‌زبان‌ها بترسیم بلکه استقامت می‌تواند ما را به اهداف‌مان برساند.
رئیس ستاد امر به معروف در واکنش به سوء قصد به برخی روحانیون، گفت: عموما این کارها را آدم‌های مرفه می‌کنند.
نشست هیئت رئیسه و مجمع عمومی کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه با حضور امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو ایران و عضو هیئت رئیسه این کنفدراسیون برگزار شد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در نامه ای به رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: اگر شما و دوستانتان در پی فتح کامل پارلمان هستید و از فرط بی‌کارنامه بودن مجبورید به ریسمان حجاب متوسل شوید، در حال بسط منکر و زدودن معروف هستید. دین خدا بازیچه و مطاع دنیوی چند ظاهرالصلاح فاسد العقیده نیست که هر روز مانند مارگیران آن ملعبه قدرت‌طلبی کنند.
رئیس فدراسیون ووشو تاکید کرد که قهرمانی در رده‌های پایه بهترین دستاورد این رشته در سال گذشته بود.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: حجاب فریضه ای اجتماعی است که خداوند آن را واجب کرده است لذا زنی که چادر می پوشد، دین را حمایت می کند و کسانی که کشف حجاب می کنند ناآگاه هستند و باید کشف حجاب را در شرایط فعلی که اوضاع آرام تر شده است، کنترل کرد.
رئیس فدراسیون ووشو روز گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت عالم صدیق و صریح، روحانی مبارز و خستگی‌ناپذیر، خادم الرضا حجت‌الاسلام غلامرضا اسدی را تسلیت گفت.
رئیس فدراسیون اسکی و رئیس انجمن هاکی روی یخ به تشریح وضعیت تیم های هاکی روی یخ و شرایط این رشته در ایران پرداختند.
اسماعیل صدیق گفت: عدم رعایت حجاب اسلامی در واحد‌های صنفی، منجر به نارضایتی مسئولان استانی و تذکر آن‌ها از تریبون‌های رسمی شده است؛ لذا اخطار به کسبه از طریق بازرسان اتحادیه‌ها اعلام شد.
رئیس فدراسیون ووشو گفت: هنوز تفاهم‌نامه‌ای با وزارت ورزش و جوانان امضا نکرده‌ایم. آن 5 میلیارد مجلس را هنوز نگرفته‌ایم و شرایط مالی خوبی نداریم.
رئیس فدراسیون ووشو با ابراز رضایت از عملکرد ووشوکاران جوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان آن را عرض‌اندام دوباره ووشوی ایران دانست.
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اکنون زمان آن رسیده است که آمران به معروف به صورت تمام قد به میدان جنگ نرم بیایند و دیگر نباید منتظر امکانات و تجهیزات خاصی باشند. صدیقی افزود: دشمن در وقایع اخیر به دنبال انداختن پرچم ولایت بود و اثبات کرد برای نابودی معروف‌ها و تبدیل منکرها به معروف به میدان آمده است.
رئیس فدراسیون ووشو گفت: کسب عنوان نایب قهرمانی جهان کوراش اتفاق بزرگی برای این ورزش بود و ما را به آینده امیدوار کرد.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: پدر مظنون به همراه برادر دیگرش که جسد را دیده و به پلیس اطلاع داده بود، دستگیر و در حال حاضر تحت نظر هستند.
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دهم آبان جاری فوت مشکوک یک دختر ۲۳ ساله در یک مکان شخصی در خارج از محدوده شهر به اطلاع پلیس رسید که کارآگاهان جنایی فورا به محل اعزام شدند.
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی ارتحال روحانی جلیل القدر و پرهیزگار آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی اختری یار و همراه صدیق حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
رئیس فدراسیون ووشو تاکید کرد: دو اعزام به مسابقات کوراش قهرمانی جهان و ووشو رده‌های پایه قهرمانی جهان برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
سرهنگ جمشید محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت نوشت: عروج شهادت‌گونه‌ی محیط‌بان صدیق و دلاور برومند نجفی، قلب عاشقان محیط زیست ایران زمین را به درد آورد و بار دیگر ثابت کرد که متجاوزان به حریم طبیعت، از ارتکاب هر جرم و جنایتی در جهت ایجاد ناامنی برای ساحت جامعه و اختلال در مسیر حفاظت از محیط‌زیست، فروگذار نیستند.
عبدالناصر همتی، رییس پیشین بانک مرکزی به سخنان صدیقی امام جمعه تهران درباره «گرانی امتحان الهی است» واکنش نشان داد.
حجت الاسلام صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: بعد از ادارات، ما به سراغ یکی دیگر از مهم‌ترین ارکان جامعه یعنی بازار و اصناف می‌آییم و در این زمینه دست یاری به سمت شما عزیزان دراز می‌کنیم تا ما را در حفظ و زنده نگه داشتن این حکم الهی کمک و یاری کنید.
حجت‌الاسلام کاظم صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در رابطه با وضعیت حجاب در دانشگاه‌های کشور و دیدگاه دانشجویان نسبت به آن گفت: من به ملت و دانشگاه‌هایمان اعتماد دارم. من در خطبه نماز جمعه هم گفته‌ام که قاطبه مردم ما با هنجارشکنی و کشف حجاب مخالف هستند و مخالفتی جدی هم دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ