رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین با اشاره به اینکه روابط بین پکن و سئول با منافع هیچکدام از طرفین همخوانی ندارد، از آمادگی چین برای احیای اعتماد متقابل خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور ارشد رئیس‌جمهور ترکیه امروز در سخنانی از نتایج مثبت مذاکرات درباره جنگنده‌های اف- ۱۶ با آمریکا ابراز امیدواری کرد.
مدیر ورزشی لخ پوزنان ابراز امیدواری کرد ستاره ایرانی این تیم به زودی به تیم ملحق شود.
علاقه استقلالی ها به بازگشت یاغی حتی روی نیمکت این تیم دیده می‌شود.
وزیر خارجه یونان نسبت به حصول پیشرفت در مذاکرات با ترکیه پیرامون منطقه ویژه اقتصادی و فلات قاره ابراز امیدواری کرد.
شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، بر آمادگی وزارت خارجه کشورش برای کمک به پیشبرد روابط دوجانبه و تحقق نیات خوب رهبران دو کشور تاکید کرد.
حجه لحبیب با اشاره به جایگاه کشورش در اتحادیه اروپایی گفت: بلژیک برای نزدیکی هر چه بیشتر مناسبات جمهوری اسلامی ایران و اروپا آمادگی دارد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با ابراز رضایت از عملکرد نماینده وزن 72 کیلوگرم ایران در تورنمنت بیشکک، تاکید کرد که نسخه اصلی رضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم و پیک آمادگی او در مسابقات جهانی 2023 بلگراد خواهد بود.
عیسی مرادی احتمالا با توجه به محرومیت شهریار مغانلو در مصاف با نفت مسجد سلیمان از ابتدا در ترکیب سپاهان قرار خواهد گرفت.
هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام، در یک گفت و گوی تلویزیونی برای نجات این تیم از بحران فعلی ابراز آمادگی کرد.
بر اساس اعلام قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) کشور، بخشی از سامانه‌های پدافند هوایی نیروهای مسلح برای احراز آمادگی جهت انجام رزمایش پیش‌رو از امشب تمرین عملیاتی انجام می‌دهند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ضمن ابراز رضایت از وضعیت تمرینی و آمادگی بازیکنان تیمش در اردوی ژاپن، اظهار امیدواری کرد که آنها بتوانند در دیدار پیش رو به همین اندازه خوب باشند و نتیجه بگیرند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ضمن ابراز رضایت از وضعیت تمرینی و آمادگی بازیکنان تیمش در اردوی ژاپن، اظهار امیدواری کرد که آنها بتوانند در دیدار پیش رو به همین اندازه خوب باشند و نتیجه بگیرند.
غوش ملت و دولت برای کسانی که معترف به اشتباه خود هستند، همواره باز بوده و الان هم باز است. الان فرصت خوبی است. ما فرض را بر این می‌گذاریم که عده‌ای دچار هیجان شده و اقداماتی انجام داده‌اند که الان نادم هستند. این آمادگی برای پذیرش کسانی که  ابراز ندامت کنند، وجود دارد.
وحیدی در خصوص امکان بازگشت سلبریتی‌های ساکن خارج کشور که در ناآرامی‌ها نقشی داشته‌اند، گفت: آغوش ملت و دولت برای کسانی که معترف به اشتباه خود هستند، همواره باز بوده و الان هم باز است. الان فرصت خوبی است. ما فرض را بر این می‌گذاریم که عده‌ای دچار هیجان شده و اقداماتی انجام داده‌اند که الان نادم هستند. این آمادگی برای پذیرش کسانی که ابراز ندامت کنند، وجود دارد.
رئیس جمهور ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه، با اعلام آمادگی کشورمان برای اجابت فوری نیازهای امدادی طرف ترکیه‌ایی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش و تدابیر دولت ترکیه آلام مردم این کشور هر چه سریع‌تر تسکین یابد.
وزارت فوریت‌های روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور آماده اعزام دو فروند هواپیما ترابری «ایلیوشین ایل-۷۶» به همراه ۱۰۰ نفر امدادگر برای کمک به زلزله زدگان خسارت دیده از زلزله مرگبار در ترکیه است. در این خبر اشاره‌ای به کمک روسیه به زلزله زدگان در سوریه که همزمان با زلزله ترکیه خسارت دیده اند، نشده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن در کنفرانس خبری پس از شکست مقابل کاستاریکا از نتیجه به دست آمده ابراز تاسف کرد.
دروازه‌بان مصدوم تیم ملی برای بازی با آمریکا ابراز آمادگی کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از شرایط روحی و جسمی ملی پوشان کشورمان در آستانه دیدار برابر ولز گفت: با آمادگی بالا به میدان می‌رویم و برای تیم ملی ولز سورپرایز خواهیم داشت.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، ابراز امیدواری کرد بازیکنان تیمش با آمادگی به جام جهانی برسند.
سیامک نعمتی ابراز امیدواری کرد تیمش با آمادگی بیشتری به ادامه مسابقات وارد شود.
دبیرکل سازمان ملل گفت، بنادر بزرگ اروپایی برای تسهیل صادرات کود روسیه ابراز آمادگی کرده اند.
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با تاکید بر اینکه تبدیل انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون شالوده این فدراسیون را به چالش کشید، نسبت به بازنگری در این تصمیم ابراز امیدواری کرد.
وزارت خارجه روسیه ابراز امیدواری کرد که ماموریت آژانس بین المللی برای بازدید از نیروگاه اتمی زاپروژیا بدون کارشکنی صورت گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ