مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از رشد 10 درصدی کل استخراج در 5 ماهه نخست سال نسبت به برنامه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهره سیاسی اصولگرا می‌گوید:: ما دو دولت سیزدهم نداریم که یکی با اجماع همه طیف‌های جریان انقلاب به‌منظور عبور از شرایط بغرنج پایان دولت روحانی سر کار آمده باشد و دیگری خود را تافته‌ جدا بافته از کلیت جریان و منحصر در یک گروه خاص کرده باشد.
رهبر انقلاب فرمودند: شما ثابت کردید دریای آزاد متعلق به همه است، {اینکه میگویند} ما اجازه نمیدهیم فلان کشتی ها از فلان تنگه ها عبور کنند غلط اضافی است.
رهبر انقلاب خاطر نشان کردند: نشان دادید که دریای آزاد متعلق به همه است، و اینکه میگویند ما اجازه نمیدهیم فلان کشتی‌ها از فلان تنگه‌ها عبور کنند غلط زیادی است؛ چرا؟ چون مال همه است، و همه باید بتوانند بروند و بیایند.
فرمانده کل سپاه گفت: ما با راهبرد تحریم را شکستیم و نمی‌توان همه قاعده‌های شکستن این سیاست را بیان کرد و هنوز بسیاری از آن باید محرمانه بماند.
با اشتباه مسلم داور هلندی گل سالم ایتالیا مقابل فرانسه مردود اعلا شد.
فرمانده فراجا گفت: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی‌قانونان قرار می گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می‌کنند. شهید قنبری خصوصیات خاص خود را داشت مردی مظلوم، کم توقع، کم حرف اما پرکار و پر اراده و برای ماموریت خود اهمیت قائل بود و دل می‌سوزاند.
موشک هایپرسونیک فتاح قادر است از همه سامانه‌های سپر موشکی عبور کند و آنها را منهدم کند و از دیگر سو به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است و می‌تواند حرکتش را در فضا تغییر دهد توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست.
فارس نوشت: امام جمعه قم با بیان اینکه نگاهمان به افرادی که خود را از نعمت حجاب محروم کرده‌اند بدبینانه نیست، گفت: نگاه ما نگاه امیرالمؤمنین (ع) و مالک اشتر است که با همه اقشار جامعه چه دیندار و چه غیر دیندار برخورد خوب داشتند، ولی این سخن، به معنی این نیست که اگر کسی از خط قرمز‌ها عبور کند با او برخورد قانونی نشود.
منتجب نیا گفت: در حال حاضر همه گروه‌های حاضر در جناح اصول‌گرا که رئیسی نمایندگی آن‌ها را در دولت برعهده دارد پشت دولت نیستند. رئیسی نتوانست از جناح اصول‌گرا وحدت و اجماعی درست کند.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما از همه بحران‌ها و چالش‌هایی که گاهی عرض و طول جهانی داشتند، با حضور جهادی جوانان مؤمن خود عبور کردیم.
وزیر نفت تاکید کرد: با همکاری مردم و همه دستگاه‌ها توانستیم دوره سخت و طولانی سرمای ماندگار و کم سابقه را مدیریت کرده و در حال عبور از آن هستیم.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت همه مردم و عبور از آن، خط قرمز پلیس است و زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در این خصوص جایگاه ویژه ای دارند.
معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد می‌گوید که ناتو و کشورهای غربی هنوز از همه خطوط قرمز عبور نکرده‌اند.
این تیم میکل آرتتا است. شبیه‌ترین به لقب همیشگی سرخپوشان شمال لندن: توپچی‌ها.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران از ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک خبر داد و گفت: این موشک جدید از همه سامانه‌های سپر موشکی عبور می‌کند و فکر نمی‌کنم تا ده‌ها سال بعد هم فناوری پیدا شود که بتوان با آن مقابله کند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه اعلام کرد که این موشک جدید از همه سامانه‌های سپر موشکی عبور می‌کند و بعید است تا ده‌ها سال بعد هم فناوری یافت شود که بتوان با آن مقابله کند.
تیم نوجوانان ایران با عبور از سد تیم های لائوس و قرقیزستان صعود خود را به دور نهایی جام ملت ها قطعی کرده است، اما با این حال با همه نفرات در برابر هنگ کنگ حاضر خواهد شد.
رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: همه مرز‌های منتهی به معابر خروجی زایران به عراق به دلیل نگرانی از امنیت و سلامت زایران تا اطلاع بعدی بسته شد.
سخنگوی گمرک گفت: از ساعت ۸ صبح امروز همه مرزهای ایران با عراق برای ورود زائران به سمت عراق باز شد.
شاهرود- فرمانده حفاظت محیط زیست با بیان اینکه ایمن سازی محدوده عبور یوز یعنی حدود ۲۵ کیلومتر به همه لحاظ نیازمند اعتبار است، گفت: ارگان‌ها و مسئولان مربوطه نیز باید در این طرح مشارکت کنند.
عبور از مرز هزار امتیاز برای هر مربی شاغل در هر لیگی یک هدف رویایی است.
رئیس جمهور آمریکا از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی القاعده در حمله پهپادی خبر داد.
ماجرای قتل موتورسوار جوان در مشهد
رهبر انقلاب در همه سال‌های پس از دفاع مقدس همچون دفاع مقدس تاکنون با چنین روحیه‌ای، این کشور و مردم انقلابی ایران را از گردنه‌های پرخطر عبور داده و اطمینان خاطر ایشان همواره آرامش‌بخش قلب همه مردم به ویژه نیروهای انقلابی بود که برای حفظ این مرز و بوم در مقابل مخاطرات خارجی جان خود را سپر بلای این مملکت قهرمان پرور نموده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ