با استفاده از شبیه ساز جنگی دیجیتال (Digital Combat Simulator) که یک بازی شبیه سازی پرواز جنگی است، ویدئویی از پرتاب ۱۴۰۰ پهپاد شاهد ۱۳۶ به سمت سامانه موشکی پاتریوت ناتو طراحی و منتشر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با ادامه فشارهای صهیونیست‌ها علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم، تدابیر اعتصابی اسرا همچنان ادامه دارد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز چهارشنبه به وقت محلی (۱۶ اوت / ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲) با صدور بیانیه ای حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ در شهر شیراز ایران را بشدت محکوم کرد.
یک تروریست مسلح عصر یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ از درب باب‌المهدی حرم حضرت شاهچراغ قصد ورود به حرم را داشته است که با مقاومت و مواجهه نیروهای حفاظت از حرم مواجه می‌شود. منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیروهای امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود.
طبق سناریوی این ویدئوی شبیه سازی شده، هدف اصلی پهپاد‌های ایرانی، سایت رادار پاتریوت است. در تصاویری جذاب که با اضافه کردن افکت‌های صدا و موسیقی فضایی دراماتیک پیدا کرده، شاهد اوج گرفتن و پرواز پهپاد‌ها هستیم.
معراج ۳۱۳ با الگوبرداری از پهپاد آیروسوند آمریکایی طراحی شده و قادر است با سرعت ۱۴۰ کیلومتر تا ارتفاع ۱۲۰۰۰ پایی پرواز کند. وزن برخاست آن ۳۳ کیلوگرم است و می‌تواند محموله‌ای به‌وزن ۵ کیلو را حمل کند.
اردوگاه منافقین موسوم به «اشرف ۳» در شهر بندری «دورس» آلبانی شاهد درگیری میان عناصر این گروهک تروریستی با پلیس آلبانی بوده است.
حکم اعدام محکومان عوامل حمله تروریستی محله خانه اصفهان، بامداد جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، اجرا شد.
رودخانه سرباز، کابوس دانش‌آموزان مناطق روستایی است، داخل رودخانه همه‌چیز پیدا می‌شود، از مار آبی تا گاندو که در سال‌های گذشته قربانیانی داشته است. تیرماه سال ۱۴۰۰ بود که خبر رسید یک کودک اهل روستای کهنانی‌کش دشتیاری، از سوی تمساح پوزه کوتاه زخمی شده است. کودک هفت‌ساله برای بازی کنار هوتگ (گودال) رفته بود که گاندو به او حمله کرد.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت ایران گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۸۳۲۱ حمله مهم سایبری به شبکه زیرساختی کشور دفع شد.
صبح جمعه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ حمله مردی ناشناس به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبرساز شد. مهاجم بلافاصله بازداشت شد و انگیزه‌اش شخصی و خانوادگی اعلام شد. اما این حمله واکنش‌های وسیعی از سوی مقامات جمهوری آذربایجان و سایر کشور‌ها در پی داشت و امروز نیز تیتر نخست روز‌نامه‌های کشور است.
این پهپاد شرکت MightyFly که درحال سپری‌کردن آزمایش‌های مختلف است، می‌خواهد درنهایت مأموریت‌های ۱۰۰۰ کیلومتری انجام دهد.
صبح امروز ۷ بهمن ۱۴۰۱ رسانه ها از حمله مسلحانه‌ای به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر دادند. در پی این حمله یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. فرد ضارب دستگیر شده است.
صبح امروز ۷ بهمن ۱۴۰۱ رسانه ها از حمله مسلحانه‌ای به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر دادند. در پی این حمله یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. فرد ضارب دستگیر شده است.
صبح امروز ۷ بهمن ۱۴۰۱ رسانه ها از حمله مسلحانه‌ای به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر دادند. در پی این حمله یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. فرد ضارب دستگیر شده است.
منابع قضایی گزارش دادند: ساعت ۱۷:۴۵ چهارشنبه چهارم آبان ماه ۱۴۰۱، سه فرد مسلح با تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ(ع) به داخل حمله کردند.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن حدود ۱۰۰ تروریست در حمله جنگنده های روس به شمال سوریه خبر داد.
اگرچه آمریکا و غرب از حمله روسیه به اوکراین و رهبری پوتین در روسیه انتقاد کرده‌اند؛ اما خواستار «تجزیه» روسیه نشده‌اند؛ بدتر از آن، خواستار اقدامی تهاجمی علیه روسیه (اقدام مستقیم نظامی) علیه مسکو نشده است که می‌تواند تنش‌های هسته‌ای را بدتر کند.
علم الهدی: یکی از مسئولان امنیتی استان گزارش داد از هفتم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه امسال در فضای مجازی و رسانه ای کشور، 33 هزار پست و پیام و تیتر روزنامه علیه بنده در داخل و خارج کشور منتشر شده است روزی هزار و 100 حمله به بنده صورت گرفته است و در این گزارش اضافه کرده اند که عامل این حملات هزار نفر هستند.
در این فیلم ماجرای حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت در آبان ۱۴۰۰ از زبان وزیر نفت را مشاهده می‌نمایید.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مراسم معارفه بازرس قانونی این شرکت که با حضور رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، با ارائه گزارشی از اقدامات اجرا شده و بر
خدمات پیام‌رسانی رمزگذاری‌شده سیگنال اذعان کرد شماره تلفن همراه ۱۹۰۰ کاربر در اوایل ماه جاری در جریان یک حمله فیشینگ به توئیلیو ارائه‌دهنده خدمات راستی‌آزمایی آن فاش شده است.
در پی حمله عصر جمعه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه که طی آن چند فلسطینی به شهادت رسیدند، تمامی پناهگاه‌ شهرهای جنوب فلسطین اشغالی بازگشایی شد.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی ها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و ده ها نفر دیگر زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ