نیمار پیش از دیدار برابر سوییس تب کرده و به همین خاطر نتوانسته این مسابقه را حتی از نزدیک هم تماشا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارکوس رشفورد، پس از جام جهانی، عملکردی بهتر از هر مهاجمی در دنیا داشته و بالاتر از ستاره هایی چون لیونل مسی و نیمار قرار دارد ولی مهدی طارمی همچنان بیشتر از او گل زده است.
مارکوس رشفورد پس از جام جهانی درخشش فوق العاده‌ای با پیراهن منچستریونایتد داشته ولی رکورد گلزنی او همچنان کمتر از مهدی طارمی است. او امشب این شانس را دارد تا از ستاره ایرانی گذر کند.
مارکوس رشفورد در فصل جاری و به خصوص پس از جام جهانی درخشش فوق العاده‌ای داشته و در حال حاضر تنها سه مهاجم در میان 5 لیگ معتبر اروپا را بالاتر از خود می‌بیند.
کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، در نشست خبری امروز خود گفت که کیلیان امباپه دیگر جام جهانی را فراموش کرده و نیمار و لیونل مسی هم به گرمی از او استقبال کردند.
لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین و مهاجم پاری‌سن ژرمن، خود را برای اولین بازی پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 آماده می‌کند.
سرمربی پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که امباپه برای فراموش کردن شکست در فینال جام جهانی به زمان نیاز دارد.
ستاره ناکام برزیلی در جام جهانی در بدو بازگشت به لیگ یک فرانسه پاری‌سن‌ژرمن را نقره‌داغ کرد.
بازیکنان برزیلی تیم پاریس سن ژرمن، پس از جام جهانی 2022 قطر، به تمرینات تیم پیوستند.
جواد خیابانی در ادامه صحبت‌هایش درباره اتفاقات جام جهانی این بار به نیمار پرداخته است.
نیمار مثل جادوگری است که اشک‌های سرازیر شده از چشمانش بعد از بازی امشب در ورزشگاه اجوکیشن سیتی را به فرصتی برای درخشش در جام جهانی ۲۰۲۶ تبدیل می‌کند.
شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و بازهم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد
فرانسه و انگلیس نیز به جمع تیم های هلند و آرژانتین ملحق شدند و امروز برزیل و کرواسی به مصاف نمایندگان آسیا می روند.
اگر استرالیا و کره‌جنوبی در دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی پیروز شوند، ایران به رتبه چهارمی آسیا سقوط می کند.
تیم ملی فوتبال برزیل دومین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با برتری برابر سوئیس به پایان برد تا تکلیف صعودش به دیدار سوم کشیده نشود.
نیمار به دلیل مصدومیت مچ پا در بازی روز گذشته برابر صربستان، دو بازی بعدی برزیل برابر سوئیس و کامرون را از دست خواهد داد.
تیته سرمربی برزیل بعد از پیروزی 2-0 مقابل صربستان به نگرانی‌ها درباره مصدومیت نیمار پاسخ داد و گفت اطمینان می‌دهد که این ستاره برزیلی در ادامه جام جهانی بازی خواهد کرد.
برزیل به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی قطر امروز بعد از ظهر اولین تمرین خود را در این کشور برگزار کرد.
نیمار ستاره تیم ملی برزیل رویای بردن جام به خانه را دارد و می‌گوید در این رابطه با لیونل مسی شوخی هم کرده است.
روز گذشته اولین جلسه تمرینی برزیل برای جام جهانی انجام شد و در آن نیمار و مارکینیوش غایب بودند.
کریستوف گالتیه اعتراف کرد نگران مصدومیت لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه در بازی پاری سن ژرمن قبل از جام جهانی بوده است.
برزیل یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی قطر به حساب می‌آید و نیمار بیش از همه ستاره‌های سلسائو مورد توجه خواهد بود.
پله با ۷۷ گل بهترین گلزن تاریخ تیم ملی برزیل است. نیمار اکنون با ۷۵ گل زده در رده دوم قرار دارد و در قطر رکورد پله را خواهد شکست.
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، در مصاحبه‌ای مفصل با تلویزیون این باشگاه شرکت کرده و درباره شرایط خود در این فصل و جام جهانی قطر صحبت کرد.
لیونل مسی اهداف بزرگی در فصل جاری دارد. او می خواهد با پی اس جی در لیگ قهرمانان و با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی عنوان قهرمانی را کسب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ