سرپرست نخست‌وزیری طالبان با تاکید بر ارائه حقوق شیعیان در پرتو شریعت، همچنین خواستار همکاری نزدیک شیعیان با حکومت طالبان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزاران مسلمان به مناسبت روز عاشورا در مرکز کپنهاگ برای دفاع از قرآن راهپیمایی کردند.
کویت از اعدام ۵ نفر از جمله عنصر داعشی که در انفجار هشت سال پیش مسجد شیعیان این کشور نقش داشت، خبر داد.
در نشست فوق‌العاده علمای شیعه افغانستان، رهبران و چهره‌های شیعیان از طالبان خواستند تا تمامی محدودیت‌های مراسم محرم را لغو کنند.
سوادکوه - دادستان سوادکوه گفت: فرد هتاک به ساحت مقدس امام شیعیان در فضای مجازی که اقداماتی علیه نظام انجام می‌داد با دستور دادستانی دستگیر و بازداشت شد.
سرویس اطلاعاتی اردن اعلام کرد که در سال ۲۰۲۱ یک طرح خطرناک تروریستی عناصر داعشی علیه شیعیان این کشور را خنثی کرده است.
تصاویری از حضور حجت الاسلام رئیسی رییس جمهور در جمع پرشور نمازگزاران و شیعیان اندونزی در مرکز اسلامی جاکارتا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: انقلاب اسلامی آغاز حرکت جمعی و سازمان یافته شیعیان امام صادق (ع) است.
چارچوب هماهنگی گروه های شیعه عراق با حضور نخست وزیر این کشور در منزل «نوری المالکی» تشکیل جلسه داد.
رهبر شیعیان بحرین اقدام دولت سوئد مبنی بر حمایت از به آتش کشیدن قرآن کریم را محکوم کرد.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق نشست دوره ای خود را با حضور نخست وزیر این کشور در منزل «فالح الفیاض» رئیس هیئت حشد شعبی برگزار کرد.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق نشست دوره ای خود را در منزل «فالح الفیاض» رئیس هیئت حشد شعبی با هدف بررسی تحولات این کشور برگزار کرد.
سیاست های سرکوبگرانه آل سعود علیه ساکنان شیعه نشین شرق این کشور همچنان ادامه دارد.
عضو جامعه تورگردانان ایران گفت: همیشه می گویند چرا ایرانی ها در ترکیه و دوبی خانه می خرند اما از آن طرف اجازه هم نمی دهند حداقل شیعیان در ایران سرمایه گذاری کرده خانه بخرند.
شیخ الازهر در سخنانی در حضور پاپ فرانسیس از همه مسلمانان و به خصوص علمای شیعه دعوت کرد که خیلی سریع، گفتگوی جدی درون اسلامی را آغاز کنند.
یکی از اعضای چارچوب هماهنگی شیعیان گفت که این چارچوب به وعده خود مبنی بر باز گذاشتن دست نخست وزیر عراق برای مبارزه با فساد پایبند است.
سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق به شهادت جمعی از شیعیان در انفجار تروریستی امروز در غرب کابل پایتخت افغانستان، واکنش نشان داد.
مقتدی صدر به انفجار تروریستی امروز در غرب کابل پایتخت افغانستان که به شهادت شماری از شیعیان هزاره منجر شد، واکنش نشان داد.
مقتدی صدر به انفجار تروریستی امروز در غرب کابل پایتخت افغانستان که به کشته شدن شماری از شیعیان هزاره منجر شد، واکنش نشان داد.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق تاکید کرد که نامزد مورد نظر آن برای تصدی سمت نخست وزیری تغییری نکرده است.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: اربعین فصل بیداری جامعه اسلامی و حرکت جامعه شیعیان جهان یک حرکت هویت بخش، وحدت آفرین و دشمن ستیز است.
طالبان هشدار داده که اگر کسی و یا شرکتی از هرجای افغانستان به گونه «خودسر» زائر به عراق اعزام کند با برخورد جدی این گروه مواجه خواهد شد.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق بازگشت جریان صدر به میز مذاکرات را خواستار شد.
وزیر امور خارجه جهت حضور در بین شیعیان مقیم دارالسلام، در جمع نمازگزاران مسجد شیعیان خواجه اثنی عشری این شهر حضور یافت
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز عاشورا، گفت: حمله به شیعیان نیجریه در مراسم روز عاشورا را محکوم می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ