شیخ الازهر در سخنانی در حضور پاپ فرانسیس از همه مسلمانان و به خصوص علمای شیعه دعوت کرد که خیلی سریع، گفتگوی جدی درون اسلامی را آغاز کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی موقت تیم ملی برزیل فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را اعلام کرد. از نکات مهم این لیست می‌توان به بازگشت نیمار به سلسائو اشاره کرد.
رییس فدراسیون فوتبال از همتای عربستانی خود دعوت کرده تا به ایران بیاید و درباره برخی برنامه ریزی های مشترک تصمیم گیری شود.
دروازه‌بان عراقی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از دعوت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان خبر داد.
دعوت شجاع و آقاسی بعداز ۲باخت تراکتور به تیم ملی!
شجاع خلیل‌زاده یکی از بازیکنانی است که در لیست تیم ملی حضور دارد.
سرمربی تیم ایرانی اتحاد کلبا امیدوار است تا تیمش لیگ امارات را با برد آغاز کنند.
اردوی تدارکاتی تیم ملی پارادوچرخه‌سواری برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو با حضور چهار ورزشکار برگزار می‌شود.
سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان اسامی نفرات دعوت شده به اردو را اعلام کرد.
علی‌رغم شرایط خاص لیست حال حاضر پرسپولیس، وحدت حنانوف به تمرینات پیش فصل سرخ‌ها دعوت شده است‌.
حرف های اخیر میرسلیم، این پیرمرد پرحاشیه ، یادآور خاطره دوستی است که تعریف می کرد که در یکی از مساجد اصفهان، می خواستند آیاتی را دور محراب نوساز آن کاشیکاری کنند. هیات امنا، آیاتی را برای این کار در نظر داشت و روحانی مسجد، دوست داشت آیات دیگری دور محراب نقش ببندد. این که نهایتاً چه شد، مهم نیست؛ شاهد مثال ماجرا این است که در آن دعوا، روحانی مسجد برای این که حرف خود را به کرسی بنشاند، از رهبری هزینه می کرد! چگونه؟! این گونه: من منصوب رییس سازمان تبلیغات استان اصفهان هستم، او منصوب رئیس سازمان تبلیغات کشور و ایشان هم منصوب رهبری است. پس من با دو واسطه منصوب رهبری ام و این که می گویم فلان آیات باید نوشته شوند، همانند این است که رهبری چنین نظری دارند! بنابراین شما مخالف رهبری هستید!
کارشناس مسایل منطقه: وزیر خارجه عربستان دعوت‌نامه سفر رییس‌جمهور ایران به عربستان را در این سفر با خود همراه دارد، تصریح کرد: دعوت از روسای کشور‌ها نشانه‌ای است از اراده دو کشور برای گسترش روابط البته گاهی پروتکل‌ها و تشریفات مانع برداشتن گام‌های مفید و موثر می‌شود، تشریفات یک عنصر مهم در حفظ حرمت کشور‌ها و مسئولان است و حتما باید مورد دقت قرار گیرد و احترام به پروتکل‌ها ضروری است، اما اگر در جایی عبور از یک پروتکل در مقطعی بتواند منافع بزرگ‌تری فراهم کند، مشکلی نیست.
ساعتی پیش از ترک بیروت، امام موسی صدر در دیداری ویژه با اعضای دفتر سیاسی جنبش امل، اهداف خود از سفر به لیبی را تشریح کرد؛ مهمترین این اهداف عبارتند از: «۱. تبیین ماهیت حقیقی اندیشه تشیع و دعوت مصرانه به وحدت امت اسلام ۲. تشریح مواضع شیعیان در طول تاریخ و در زمان کنونی در قبال مسائل مهم جهان اسلام و در رأس آن‌ها قضیه فلسطین و روابط مستحکم با انقلاب فلسطین ۳. رفع ابهامات و سوءتفاهم‌های موجود درباره جنبش امل و رهبران آن، که در اثر جنگ تبلیغاتی گسترده در ذهن مسئولان لیبی شکل گرفته است.»
«رئیس جمهور آمریکا تاکنون دعوت نامه ای را برای نتانیاهو جهت سفر به این کشور ارسال نکرده و یا در شرایطی که اخیرا وزیر دارایی این رژیم در آمریکا جهت شرکت در یک کنفرانس به سر می برد، هیچ مقام دولتی آمریکایی حاضر به دیدار با وی نشده است. مسائلی که همه و همه از عمق شکاف و اختلافات جدی در روابط اسرائیل و آمریکا در شرایط کنونی حکایت دارند. با این حال، نکته مهم این است که این شکاف ها، عملا به مساله ایران و نوع رویکرد دو طرف به این موضوع نیز تسری پیدا کرده‌اند.»
رضا اسدی و میلاد زکی‌پور مزد بازی خوب‌شان در لیگ را با دعوت به تیم ملی در اولین لیست ایران پس از جام جهانی گرفتند.
روبرتو مارتینز دعوت از رونالدو به تیم ملی پرتغال را تصمیمی راحت عنوان کرد و گفت که سن رونالدو برایش مهم نیست.
سید ابراهیم رئیسی عصر امروز ۲۴ بهمن پیش از عزیمت به چین در فرودگاه مهرآباد درباره اهداف این سفر اظهار کرد: این سفر به دعوت رئیس جمهور جمهور محترم چین انجام می‌شود و در آن، اجرایی شدن سند راهبردی ۲۵ ساله که بین ایران و چین به امضاء رسیده، دنبال خواهد شد.
ورود رسمی شورای رقابت به حوزه خودرو، رای شورای عالی بورس به تداوم عرضه خودرو، ابلاغ شرایط برگشت ارز صادراتی و استفاده از رمزارز در حوزه تجارت تا پایان سال از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
نخست وزیر جدید عراق امروز (دوشنبه) به دعوت رسمی رئیس جمهور کشورمان به تهران سفر می‌کند و در این سفر پرونده‌های مهمی بین دو کشور مورد بررسی و گفتگو قرار خواهد گرفت.
با وجود دعوت قطری‌ها از چهره های سیاسی بزرگ جهان اما تعداد اندکی از آنها برای مراسم افتتاحیه به دوحه سفر کردند.
اطلاعیه مهم سازمان اطلاعات سپاه مبنی بر تماس‌های مشکوک برای دعوت به اغتشاشات و تخریب اموال عمومی از سمت سازمان تروریستی منافقین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
۴ خبر مهم برای ۴ نماد پالایشی در سامانه کدال منتشر گردید که می‌تواند برای سهامداران این نماد‌ها قابل اهمیت باشد. این اخبار از جمله زمان پرداخت سود سهام ؛ آگهی دعوت به مجمع عمومی، حضور در مزایده و .. می باشد، که در این مطلب به تشریح آن ها می پردازیم.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال طی نامه ای از مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر جهت بررسی کلیه درآمدهای مرتبط با برگزاری مسابقات دعوت به عمل آورد.
دبیرکل فدراسیون به جای دعوت از دو باشگاه پیکان و نصر فردیس کرج به عنوان دو تیم برتر لیگ فصل اخیر فوتسال بانوان، نام سایپا و پالایش نفت دو تیم برتر پارسال را به مجمع دعوت کرده!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ