اگر ایگو نتواند تضاد‌ها را حل کند، به شخصیت فرد لطمه می‌خورد و سلامت روانی او به خطر می‌افتد. همان‌طور که چنین اتفاقی برای بسیاری از افراد رخ می‌دهد؛ یا به‌شدت به سمت لذت‌جویی و لذت طلبی می‌روند یا سراسر ملامتگر و سرزنشگر ظاهر می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خشن‌ترین بازی هفته و شاید این فصل فوتبال ایران، 11 کارت زرد به همراه دو بازیکن اخراجی.
مطالعات نشان می‌دهد که مصرف گوشت قرمز در افزایش خطر ابتلا به سرطان سینه نیز نقش دارد. جایگزین‌های پروتئینی سالم برای گوشت قرمز عبارتند از: بوقلمون، مرغ بدون چربی، ماهی، لوبیا سیاه، لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، نخود، عدس و تخم مرغ.
تبریز-معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: باید متناسب با جنگ نرم دشمن، آرایش تهاجمی گرفت که رسانه ها به عنوان فرماندهان و افسران جنگ نرم، جایگاه و نقش تعیین کننده ای دارند.
وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر خارجه آفریقای جنوبی دیدار و تاکید کرد: شانگهای و بریکس می‌توانند در نظم جدید جهانی نقش مهمی ایفا کنند.
مفهوم‌شناسی منکر بسیار مهم است، مثلا تعدد زوجات به ویژه ازدواج در مورد افرادی که سن آن‌ها پایین است بسیار بحث‌برانگیز است. ما واقعا نمی‌دانیم که حضرت زهرا (س) در ۹ سالگی ازدواج کرده‌اند یا نه؟! تاریخ نسبی است. امروز با وجود اینکه دستگاه‌های ضبط صوت و تصویر وجود دارد، ولی وقتی رهبری صحبت می‌کنند، مطلب بیان شده با ده صورت گوناگون تفسیر و منتشر می‌شود و هر کسی چیزی نقل می‌کند.
رئیس گروه پارلمانی ایران در APA گفت: مجلس شورای اسلامی و مجلس بحرین به عنوان دو کشور تأثیرگذار، نقش مهمی در آینده مجمع مجالس آسیایی ایفا می‌کنند.
پریاموادا ناتاراجان، اخترشناس دانشگاه ییل در نیوهیون، کانکتیکات، می‌گوید: من به ویژه از دیدن ماهیت ماده تاریک و انرژی تاریک به عنوان سؤالات کلیدی بی‌پاسخ هیجان‌زده شدم.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: آموزش و پرورش در جهاد تبیین و آشکار کردن واقعیات در جامعه نقش بسزایی دارند.
شاید ریچارلیسون عجیب‌ترین و بدترین تتو را در بین بازیکنان لیگ برتر داشته باشد. او عکس چهره خودش را بین نیمار و رونالدو روی پشتش زده است.
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: لیدرها و تماشاگران نقش اساسی‌تری در پیروزی ما مقابل نساجی داشتند.
ژوزه مورایس شب گذشته شاید در تعیین کننده‌ترین مسابقه لیگ بیست و دوم قافیه را به یک مربی سختکوس و جوان واگذار کرد.
سمنان- مدیر امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی سمنان بابیان اینکه تولید آبزیان در استان مصرف ماهی را در منطقه افزایش داده است، گفت: آموزش در این افزایش سرانه مصرف نقش مهم داشته است.
ذخیره‌های پرسپولیس در یک نمایش پرگل موفق شدند حریف دسته دومی خود را با شش گل شکست دهد.
جیوه قرمز توسط بسیاری از مفسران توصیف شده است و ماهیت دقیق مکانیسم کاری فرضی آن در بین این توصیف‌ها بسیار متفاوت است. با این حال، به طور کلی، به نظر می‌رسد که هیچ یک از این توضیحات از نظر علمی یا تاریخی قابل پشتیبانی و تایید نیستند.
پرسپولیس برای اولین بار در فصل جدید با پیراهن مشکی رنگ خود به میدان خواهد رفت.
کوچه تاریخی ارباب جمشید که قبل از گسترش افسارگسیخته تهران، در نقشه عبدالغفار، معمار دوره قاجار، به نام آن اشاره شده است بخشی از باغ‌های ظهیرالدوله بوده متعلق به ارباب‌جمشید که کم‌کم به بافت مسکونی تغییر ماهیت می‌دهد.
مس رفسنجان در آخرین دیدار هفته بیست و یکم در خانه موفق به شکست ایفاسرام اردکان شد.
وزیر ارتباطات با اشاره به نقش و اهمیت فناوری اطلاعات در ارتقای بهره وری، گفت: استفاده از فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی و هوشمندسازی می تواند به ارتقای بهره وری بخش های گوناگون بینجامد.
آئین تکریم مقام زن همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) با حضور مدیرعامل،قائم مقام مدیرعامل،معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل در بیمه سینا برگزار شد.
صنعت نفتی ها بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال از سوی بیژن حیدری به شدت به این داور اعتراض کردند و این اعتراض با سوت پایان بازی هم ادامه داشت.
دروازه‌بان اسبق استقلال و پرسپولیس خط دروازه را به عنوان نقاط مطمئن هر دو تیم در دربی برشمرد.
وزیر خارجه چین در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با همتای روس خود دیدار و درباره تحولات اوکراین رایزنی کرد.
حساس ترین صحنه داوری اولین روز از رقابت های هفته دوم لیگ برتر در بازی سپاهان و نساجی رخ داد.
احمد وحیدی گفت: امروز نقش و مسئولیت خبرنگاران در شرایط جنگ ترکیبی دشمن، بسیار سنگین‌تر از گذشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ