عیسی آل کثیر رسما بازیکن سپاهان است این خبری است که پرسپولیسی ها شروع به هضم آن کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، به شدت از عملکرد هری کین در اولین دیدارش با پیراهن این تیم در بوندسلیگا راضی است.
به خداوندی خدا به‌جای فرستادن هنرپیشه‌ها و سلبریتی‌ها نزد روانشناس، این موجودات را باید فرستاد پیش روان‌پزشک، روان‌شناس، متخصص اعصاب و روان و مشاور مسائل جنسی تا تکلیف‌شان مشخص شود. دست‌کم تا بیماری ویژه آن‌ها تشخیص داده شود، نسخه‌ای تجویز کنند که این موجودات در مصادر مهم مملکتی به‌ویژه فرهنگی تصمیم‌گیرنده نباشند. چه گیری کرده‌ایم ما از دست این پدیده‌های شگفت خلقت! برادر من! خواهر من! اگر شما ۲۴ ساعت به هیچ‌چیز دیگری جز سر و روی و موی خانم‌ها نمی‌اندیشی، باورکن همه مثل تو نیستند.
در میانه اخبار و شایعات درباره شرایط داوید دخیا و جدایی یا ماندگار شدنش در منچستریونایتد یک هوادار ویدیویی 2 ساعته تهیه کرده که تمام اشتباهات او با پیراهن شیاطین سرخ را نشان می‌دهد.
متهم درباره اتهام سرقت گفت: من اصلاً فکر نمی‌کردم ماجرای سرقت وسایل کارگاه همسایه به قتل ختم شود. من تصمیم داشتم بدون اینکه آسیبی به مهرداد برسد و در حالی که در خواب عمیق است وسایل کارگاهش را بفروشم، اما از شانس بدم مهرداد به هوش آمد و متوجه ماجرا شد.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید از این که تیمش توانسته تنها با 20 روز صدرنشینی قهرمان لیگ برتر شود خوشحال است.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید از اینکه رکورد گلزنی هموطنش رونالدو نازاریو در چمپیونزلیگ با پیراهن رئال را شکسته احساس غرور و افتخار می‌کند.
پدر ارلینگ هالند می‌گوید که هیچکس انتظار نداشت ارلینگ پس از درخشش برابر برنلی مصدوم شده و دو بازی ملی با نروژ را از دست بدهد.
ادرسون، دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی، از غیبت آلیسون بکر در لیست تیم ملی این کشور شوکه شده است.
فرانک کسیه، ستاره بارسلونا در دیدار برابر رئال مادرید، از این که توانسته در این بازی گلزنی کند ابراز خوشحالی کرد.
پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان، می‌گوید صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باورنکردنی است.
مجیدرضا حریری گفت: بنا به گفته مسوول تفحص مجلس، اتاق ۷ هزار میلیارد تومان در بانک سپرده دارد، بنا به صورت‌های مالی خودشان می‌گویند ۲ هزار میلیارد. خب از این ۲ هزار میلیارد که چندین میلیون دلار می‌شود مثلا ۵۰ هزار دلار خرج کنید و به اجلاس داووس بروید و ۵۰ هزار دلار دیگر خرج کن و در اجلاس‌های بین‌المللی برو و صدای بخش خصوصی باش. بگو من چرا نمی‌توانم کشتی روی آب داشته باشم و محموله‌ام را روی آب می‌گیرید؟ چرا حق ندارم کشتی‌ام را به عنوان کالای ایرانی بیاورم؟
کیلیان امباپه بعد از تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که هنوز راه درازی در پیش دارد.
معصومه ابتکار: امام (ره) از ابتدا با نگاه‌های سخت‌گیرانه به حجاب درگیر بودند/ همسرم از آمرین به معروف کتک خورد/، چون باورمان شده کسی هستیم، خطا می‌کنیم و عذرخواهی نمی‌کنیم/ آیا به مشکلات اقتصادی زنان همپای حجاب، توجه می‌شود؟ / پایه جهاد تبیین، گفتگو و درک حق اعتراض است/ اتفاقات ماه‌های اخیر، انباشت سال‌های طولانی مطالبات و اعتراضات زنان بود/ هیچ راهی نداریم جز اینکه اصلاحات مبنایی داشته باشیم
معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دولت دوازدهم، در برنامه «حضور» در حسینیه جماران گفت: در این سال‌ها نسبت به حفظ جایگاه زن در جامعه بی‌توجهی شده است، اما مسئله‌ای که فقط روی آن حساسیت وجود داشته، بحث پوشش و حجاب بوده است. آیا به آسیب‌های زنان مانند مشکلات اقتصادی، فشار‌های روانی که در خانواده‌ها وجود دارد و حتی مسائلی مثل طلاق یا زنان سرپرست خانوار، هرگز همپای مسئله حجاب توجه شده است؟
معصومه ابتکار: امام (ره) از ابتدا با نگاه‌های سخت‌گیرانه به حجاب درگیر بودند/ همسرم از آمرین به معروف کتک خورد/، چون باورمان شده کسی هستیم، خطا می‌کنیم و عذرخواهی نمی‌کنیم/ آیا به مشکلات اقتصادی زنان همپای حجاب، توجه می‌شود؟ / پایه جهاد تبیین، گفتگو و درک حق اعتراض است/ اتفاقات ماه‌های اخیر، انباشت سال‌های طولانی مطالبات و اعتراضات زنان بود/ هیچ راهی نداریم جز اینکه اصلاحات مبنایی داشته باشیم
سرخیو آریباس دیشب به محض ورود به زمین برای رئال گل زد و در رختکن از تمام هم تیمی هایش خواست که پیراهنش را امضا کنند.
هافبک استقلال نسبت به شایعه کم‌کاری برخی بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.
ووت وخهورست، ستاره جدید منچستریونایتد، می‌گوید وقتی بعد از جام جهانی قطر مدیران این باشگاه انگلیسی با او تماس گرفتند باورش نمی‌شد مدیران یونایتد پشت خط هستند.
احسان مهتدی، یکی از موسسان روستاتیش (موسسه کارآفرینی اجتماعی- اقتصادی) می‌گوید: تا شهریور امسال عدد‌های خوبی در بخش فروش محصولات روستایی به دست آورده بودیم و صعود قابل‌توجهی بعد از دوره کرونا داشتیم، اما به یک‌باره دچار افول شدیم. ما در سه ماه گذشته آنچنان ضربه دیدیم که باورمان نمی‌شود. فروش‌مان به یک‌باره صفر شد.
کولو موانی، ذخیره طلایی دیدیه دشان برای شکست مراکش، احساساتش بعد از درخشش در نیمه‌نهایی را غیرقابل توصیف خواند.
جرمین جناس، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، برخورد روزبه چشمی با هری مگوایر قطعا پنالتی بود.
رافائل پالادینو، سرمربی جدید مونزا، یک روز پس از پیروزی خیره کننده 1-0 تیمش مقابل یوونتوس، هنوز در شوک است.
ترامپ درباره جان کری گفت: «او فکر می‌کرد ایران خواهد گفت دست شما درد نکند ایالات متحده آمریکا، باورمان نمی‌شود که بین صد تا صد و پنجاه میلیارد دلار به ما دادید! اما نتیجه واقعی این بود که جسارت ایران بیشتر شود».
پدر گفت: ما در حال فراهم‌کردن مبلغ دیه بودیم که چند روز بعد از زندان تماس گرفتند و گفتند که بیایید برای آخرین ملاقات؛ باورمان نمی‌شد. آن شب باز در خانه مقتول رفتیم و هرچقدر که می‌توانستیم التماس کردیم، ولی فایده نداشت. حتی جلوی در زندان هم به پای‌شان افتادیم، اما راضی به گذشت نشدند. رفتند داخل زندان و یک ساعت بعد مأمور زندان خبر داد که سعید قصاص شده است. آن روز برایم چه جهنمی بود. خدا برای کسی نخواهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ