سرخیو آریباس دیشب به محض ورود به زمین برای رئال گل زد و در رختکن از تمام هم تیمی هایش خواست که پیراهنش را امضا کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی اتحاد کلباء باورش نمی‌شد پیروزی تیمش مقابل شارجه از دست رفته است.
در رئال مادرید وضعیت دفاعی همچنان اسفناک است و بامداد امروز تیبو کورتوا از عملکرد مدافعان حیرت زده بود.
یکی از سورپرایز لیگ ملت‌ها انتخاب ارزشمندترین بازیکن مسابقات بود.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید از این که تیمش توانسته تنها با 20 روز صدرنشینی قهرمان لیگ برتر شود خوشحال است.
لوکاس هرادتسکی، کاپیتان لورکوزن، در آستانه دیدار با رم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا می‌گوید چند ماه پیش باورش نمی‌شد با لورکوزن در نیمه‌نهایی چنین تورنمنتی بازی کند.
روز گذشته ال‌چیرینگیتو ادعا کرد که لیونل مسی با الهلال به توافق رسیده و امروز فرانس پرس نیز آن را تایید کرد. برای مارکو فان باستن، اسطوره هلندی، این انتخاب مسی حیرت‌انگیز است.
باربد گفت: باور کنید من قصد کشتن راننده را نداشتم. او دست بردار نبود و مدام فحاشی می‌کرد. من برای او چاقو نکشیدم. چاقو در غلاف بود و قبل از دعوا آن را در دست داشتم. چاقو اصلاً از غلافش خارج نمی‌شد. وقتی دعوا بالا گرفت می‌خواستم با غلاف چاقو ضربه‌ای به‌صورت هاشم بزنم، اما او صورتش را کنار کشید و ناخواسته چاقو به گردنش برخورد کرد. چاقو غلاف را شکافته و تیغه آن به گردن هاشم برخورد کرد. من وقتی خون را دیدم متوجه ماجرا شدم و به سرعت با موتور فرار کردم.
رونالدو در ورزشگاه ملک عبدالله شب پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت. او که از شکست تیمش خشمگین بود، به تشویق شدن لیونل مسی توسط هواداران الاتحاد هم واکنش جالبی نشان داد.
رونالدو در ورزشگاه ملک عبدالله شب پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت. او که از شکست تیمش خشمگین بود، به تشویق شدن لیونل مسی توسط هواداران الاتحاد هم واکنش جالبی نشان داد.
کیلیان امباپه بعد از تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که هنوز راه درازی در پیش دارد.
فرانکی دی‌یونگ درک نمی کند چطور شب گذشته برابر آلمریا شکست خوردند و به رئال مادرید که از قهرمانی ناامید بود، شانس دوباره ای دادند.
سرمربی ناپولی واکنش جالبی به تمجید یک خبرنگار نشان داد و اعلام کرد که آن را باور نمی کند.
اول شوکه شده بودم، اصلاً باورم نمی‌شد چه اتفاقی برایم افتاده است. خیلی می‌ترسیدم. بعد موضوع را به یکی از دوستانم گفتم. او به من پیشنهاد داد شکایت کنم. دوستم به من گفت سیاوش دیگر به سراغت نخواهد آمد. بعد از آن روز سیاوش دیگر به تلفن‌های من جواب نداد تا اینکه تهدید کردم شکایت می‌کنم. خودش با من تماس گرفت و سعی کرد مرا آرام کند. وقتی دید موفق نمی‌شود تهدید کرد موضوع را به دکتر می‌گوید. با این حال من شکایت کردم.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، می‌گوید موضعش درباره پرونده دنی آلوز را به درستی توضیح نداده است.
ووت وخهورست، ستاره جدید منچستریونایتد، می‌گوید وقتی بعد از جام جهانی قطر مدیران این باشگاه انگلیسی با او تماس گرفتند باورش نمی‌شد مدیران یونایتد پشت خط هستند.
۵ ساعت با یک بیل و سطل در وسط بلوار مشغول کندن زمین بود تا لوله آسیب‌دیده را احیا کند. حمید عبدالله‌دخت، غرق در وجدان بود که تصاویر خدمت‌رسانی‌اش ثبت شد و بعد پخش. «من وقتی مشغول کار بودم یک نفر از من فیلم گرفته است. اصلا متوجه نشدم چه‌کسی فیلم را گرفته. وقتی کار تمام شد به خانه رفتم که مدیر اداره با من تماس گرفت. وقتی گفت فیلم را دیده شوکه شدم. باورم نمی‌شد به این سرعت فیلم پخش شده باشد.»
آلوارو رودریگز، مهاجم 18 ساله رئال، دیشب برای اولین بار با پیراهن تیم اول رئال به میدان رفت و در پایان گفت که این اتفاق را باور نمی کند.
علی اکبر ناطق نوری می‌گوید: سلطان قابوس ضیافت شامی – البته خصوصی بود – به احترام من برپا کرد. این‌ها وقتی می‌خواهند پذیرایی کنند عبا و عمامه را برمی‌دارند و با همان لباس سفید و شال بسته و خنجر پذیرایی می‌کنند. وقتی وارد حیاط شدیم، رئیس مجلس عمان به من گفت: این سلطان قابوس است. من دیدم خود سلطان قابوس هم مثل بقیه خدمه از نظر تشریفات در صف ایستاده است. واقعا باورم نمی‌شد، اما نگاه کردم و دیدم که خود اوست، چون از نظر لباس و ... هم شکل هستند، خیلی خوشم آمد و کمی خجالت کشیدم که متوجه نشدم او ایستاده است.
کولو موانی، ذخیره طلایی دیدیه دشان برای شکست مراکش، احساساتش بعد از درخشش در نیمه‌نهایی را غیرقابل توصیف خواند.
مهاجم نامدار مراکشی که چندسالی از تیم‌ ملی کشورش دور بود، امروز امید اول گلزنی شیرهای اطلس است.
زن ۲۴ ساله‌ گفت: با آن که باورم نمی‌شد او دست به چنین رفتار‌های زشتی بزند، اما هنگامی که از سرکار به خانه بازمی گشتم، مقابلم قرار گرفت و ادعا کرد اگر مبلغ ۳۰ میلیون تومان مهریه را بازنگردانم، او تصاویر و فیلم‌ها را در فضای مجازی منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد.
فرد، هافبک منچستریونایتد، می‌گوید حتی او هم از رفتار کریستیانو رونالدو در بازی برابر تاتنهام تعجب کرده است.
گابریل اسلونینا، گلر آمریکایی جدید چلسی، تصور می کرد اخبار انتقالش به چلسی شایعه هستند. اسلونینا حتی پس از تماس پتر چک هم فکر می کرد کسی در حال شوخی با او است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ