متهم درباره اتهام سرقت گفت: من اصلاً فکر نمی‌کردم ماجرای سرقت وسایل کارگاه همسایه به قتل ختم شود. من تصمیم داشتم بدون اینکه آسیبی به مهرداد برسد و در حالی که در خواب عمیق است وسایل کارگاهش را بفروشم، اما از شانس بدم مهرداد به هوش آمد و متوجه ماجرا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، به شدت از عملکرد هری کین در اولین دیدارش با پیراهن این تیم در بوندسلیگا راضی است.
کارل رابینسون، دستیار سابق سم آلاردایس، درباره پشت پرده اظهارات جنجالی فصل گذشته او و مقایسه خودش با پپ گواردیولا و یورگن کلوپ توضیح داد.
سانتیاگو مورینیو، مدافع 21 ساله اروگوئه‌ای، ماه گذشته به اتلتیکو به توافق رسید و در اردوی پیش فصل این تیم حاضر خواهد شد.
گری نویل می‌گوید وضعیت فعلی سادیو مانه در بایرن مونیخ برای او شگفت‌انگیز است و نمی‌تواند درک کند که چرا انتقال این ستاره سنگالی به بایرن ناموفق بوده است.
ساپینتو با چهره ای درهم و در شرایطی که دستش را روی کمر گذاشته بود، بابت اینکه هنوز قراردادش تمدید نشده، ناراضی بود و اعلام کرد حتی الآن نیز برای برنامه ریزی فصل بعد دیر شده است.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید از اینکه رکورد گلزنی هموطنش رونالدو نازاریو در چمپیونزلیگ با پیراهن رئال را شکسته احساس غرور و افتخار می‌کند.
ادرسون، دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی، از غیبت آلیسون بکر در لیست تیم ملی این کشور شوکه شده است.
فرانک کسیه، ستاره بارسلونا در دیدار برابر رئال مادرید، از این که توانسته در این بازی گلزنی کند ابراز خوشحالی کرد.
پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان، می‌گوید صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باورنکردنی است.
گلر ملوان هنوز هم تساوی را باور ندارد و معتقد است در بازی دیروز تیم برتر میدان بودند.
فرانکی دی‌یونگ درک نمی کند چطور شب گذشته برابر آلمریا شکست خوردند و به رئال مادرید که از قهرمانی ناامید بود، شانس دوباره ای دادند.
آلوارو رودریگز، بازیکن جوان رئال مادرید، پس از تساوی 1-1 مقابل اتلتیکو، از گلزنی در این مسابقه ابراز خوشحالی کرد.
بارسلونا بهترین خط دفاعی لالیگا را دارد، ولی از لحاظ عملکرد تهاجمی مثل فصول گذشته کار نکرده تا برخی رسانه‌ها به ژاوی لقب مربی دفاعی را بدهند. او این لقب را دوست ندارد.
اول شوکه شده بودم، اصلاً باورم نمی‌شد چه اتفاقی برایم افتاده است. خیلی می‌ترسیدم. بعد موضوع را به یکی از دوستانم گفتم. او به من پیشنهاد داد شکایت کنم. دوستم به من گفت سیاوش دیگر به سراغت نخواهد آمد. بعد از آن روز سیاوش دیگر به تلفن‌های من جواب نداد تا اینکه تهدید کردم شکایت می‌کنم. خودش با من تماس گرفت و سعی کرد مرا آرام کند. وقتی دید موفق نمی‌شود تهدید کرد موضوع را به دکتر می‌گوید. با این حال من شکایت کردم.
فرانک لبوف، مدافع سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه چلسی، از منتقدان سرسخت مارک کوکوریاست و بار دیگر پیوستن او به چلسی را زیر سوال برد.
لیونل مسی یک ماه بعد از قهرمانی با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی قطر در اینستاگرام خود پیامی منتشر کرد و گفت هنوز که هنوز است نمی‌تواند آن اتفاق بزرگ را باور کند.
لوتار ماتئوس، ستاره سابق تیم ملی آلمان، از تصمیم توماس مولر برای ادامه حضور در این تیم ابراز تعجب کرد.
آلوارو رودریگز، مهاجم 18 ساله رئال، دیشب برای اولین بار با پیراهن تیم اول رئال به میدان رفت و در پایان گفت که این اتفاق را باور نمی کند.
کولو موانی، ذخیره طلایی دیدیه دشان برای شکست مراکش، احساساتش بعد از درخشش در نیمه‌نهایی را غیرقابل توصیف خواند.
ریچارلیسون، ستاره برزیل، از دیدن رونالدو نازاریو بسیار احساساتی شد و نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد.
جرمین جناس، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، برخورد روزبه چشمی با هری مگوایر قطعا پنالتی بود.
زن ۲۴ ساله‌ گفت: با آن که باورم نمی‌شد او دست به چنین رفتار‌های زشتی بزند، اما هنگامی که از سرکار به خانه بازمی گشتم، مقابلم قرار گرفت و ادعا کرد اگر مبلغ ۳۰ میلیون تومان مهریه را بازنگردانم، او تصاویر و فیلم‌ها را در فضای مجازی منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد.
جوان ۳۳ ساله گفت: مکالمه تلفنی آن قدر شیطانی و سریع رخ داد که هنوز هم باورم نمی‌شود چگونه به همین راحتی بیراهه سقوط را در زندگی ام انتخاب کردم. آن زن جوان که گویی طعمه خود را یافته بود، در حالی که نشانی منزلش را پشت خط بازگو می‌کرد، از من خواست مقداری مواد مخدر نیز برایش تهیه کنم. این بود که بلافاصله گوشی تلفن را قطع کردم و در پی تهیه مواد مخدر برآمدم.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، می‌گوید از تفاوت بسیار زیاد کیفیت بازی سیتی و یونایتد تعجب کرده و نمی‌تواند علت تفاوت عجیب و غریب بین دو تیم را هضم کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ