مدیر تیم تراکتور اعتقاد دارد که تنها چاره برای واقعی کردن موفقیت ها و قهرمانی ها VAR است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عزت‌الله پورقاز مدافع میانی باتجربه هوادار شاید آخرین بازی خود را برای هوادار مقابل پرسپولیس برگزار کرد.
لوکادیا در این بازی روی پاس دانیال اسماعیلی فر توانست گلزنی و با این گل شروع درخشان خود در پرسپولیس آغاز کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی امروز بار دیگر از ترکیب اصلی خود مقابل هوادار در نیمه نهایی جام حذفی استفاده خواهد کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی امروز بار دیگر از ترکیب اصلی خود مقابل هوادار در نیمه نهایی جام حذفی استفاده خواهد کرد.
هواداران و طرفداران تیم پرسپولیس پس از برتری تیم پرسپولیس مقابل نساجی که منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و دوم شد به خیابان‌ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند. هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز پنجشنبه برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی قاطع و با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید؛ و عنوان قهرمان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. با این نتیجه، پرسپولیس ۶۶ امتیازی شد و بالاتر از سپاهان و استقلال جام قهرمانی را از آن خود کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از باخت به سپاهان به غیبت خود در نشستهای خبری پایان داد و گفت: کار برای قهرمانی سخت شد اما از بازیکنانم می خواهم تسلیم نشوند.
پرسپولیس بعد از آن شکست تلخ مقابل هوادار حالا به خوبی توانسته از بحران خارج شده و دوباره در قامت یک مدعی قدرتمند خود را مطرح کند.
هواداری‌ها پس از پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس با روحیه‌ای بالا و وصف نشدنی به تمرینات خود ادامه می‌دهند.
بعد از شکست مقابل هوادار، اکنون پرسپولیسی‌ها با پشت سر گذاشتن استراحتی یک روزه آماده دیدار آتی خود خواهند شد که باید برابر سپاهان به انجام برسانند.
پرسپولیس در بازی خانگی و در حضور تماشاگران خود با یک گل دیرهنگام مقابل تیم هوادار شکست خورد.
پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل صنعت نفت به دنبال حفظ جایگاه خود در کورس قهرمانی است.
پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل صنعت نفت به دنبال حفظ جایگاه خود در کورس قهرمانی است.
پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل صنعت نفت به دنبال حفظ جایگاه خود در کورس قهرمانی است.
هواداران پرسپولیس که در ابتدای سال باخت تیم‌شان در آزادی به آلومینیوم را دیده‌اند، زمانی به ورزشگاه باز می‌گردند که سرخ‌ها فقط به پیروزی نیاز دارند.
سرمربی فولاد درخواست کرد تا دیدار با پرسپولیس را در حضور تماشاگران اهوازی برگزار کند.
پرسپولیس در شرایطی که در تهران مقابل تیم هوادار قرار می‌گیرد یک روز دیر‌تر بازی خود را برگزار می‌کند و این سؤال برای استقلالی‌ها به وجود آمده که چرا درحالی که دو تیم شرایط مشابهی در اردوی تیم ملی داشتند و بازیکنان‌شان تیم ملی را در اردوی سخت ترکیه همراهی کرده‌اند، بازی استقلال ۲ روز بعد از بازگشت ملی‌پوشان از اتریش برگزار می‌شود، اما پرسپولیس با یک روز تأخیر در مقابل هوادار قرار می‌گیرد؟!
آمار دیدار پرسپولیس و هوادار نشان می دهد نتیجه را تیمی از آن خود کرده که مالکیت را به حریفش داده است.
سعید صادقی که بنیانگزار گل نخست پرسپولیس مقابل هوادار بود، با حرکتی انفرادی و زیبا در پشت محوطه جریمه و شوت به زاویه موافق گل دوم تیمش و اولیم گل خود در این فصل با پیراهن قرمز را به ثمر رساند
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه می‌خواهیم مقابل پرسپولیس بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم، گفت: قرارداد بازیکن خارجی پرسپولیس معادل بودجه یک فصل تیم هوادار است.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
احسان مرادیان مقابل هوادار دومین کلین شیت فصل خود با پیراهن صنعت نفت را ثبت کرد.
در روزی که مهاجمان سرخپوش کمترین میزان موقعیت را به دست آوردند، شاگردان یحیی گل‌محمدی برابر هوادار خود و مقابل تیم فولاد متوقف شدند.
شاگردان گل محمدی به دنبال اولین برد خود در این فصل و در مقابل تیم پرستاره فولاد خوزستان هستند.
در شرایطی که تیم استقلال فصل جدید مسابقات لیگ برتر را با باخت آغاز کرد، هواداران پرسپولیس در انتظار رونمایی از تیم جدید خود و تفکرات یحیی گل‌محمدی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ