زهره الهیان عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ریاست کمیته حقوق بشر، ریاست فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد و ریاست فراکسیون طب سنتی را در مجلس یازدهم در کارنامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا می‌گوید که تامین جنگنده اف-۱۶ برای کی‌یف نه تنها اوکراین را نجات نمی‌دهد بلکه هم برای این کشور و هم برای بشریت تهدید است.
اگرچه دموکراتها تا قبل از برگزاری انتخابات میاندوره ای کنگره تنها یک هدف به نام مهار ترامپ و جلوگیری از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 را داشتند، اکنون مشخص شده است که ماجرا تا حدود زیادی با قبل از انتخابات تفاوت پیدا کرده است. دی سانتیس ، فرماندار فلوریدا در حال فتح سنگر به سنگر رای جمهوریخواهان در ایالات گوناگون آمریکاست.
عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی گفت: تنها گزینه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی برای ریاست مجلس شورای اسلامی آقای قالیباف است.
جورجینا رودریگس، نامزد کریستیانو رونالدو، در واکنش به شایعات اخیر درباره بحران در رابطه‌اش با کریستیانو گفت تنها احمق‌ها چنین شایعاتی را باور می‌کنند.
شریک جدید زندگی پیکه، تنها بعداز چندماه به او خیانت کرده! اما کسی که این دوست دختر پیکه با او وارد رابطه شده، کیست؟ باورش سخت است اما این زن با پپ مربی سابق پیکه رابطه برقرار کرده!!
رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال که تنها نامزد رای گیری برای انتخاب رئیس چهار سال آینده این فدراسیون بود، با کسب آرای اعضا برای سومین دوره متوالی رئیس فیفا ماند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا بر این باور است که جنگ اوکراین، تنها به تضعیف واشنگتن برابر پکن منجر می‌شود.
علیرضا سهرابیان تنها نامزد انتخابات فدراسیون قایقرانی خواهد بود.
مادر المیرا اظهار کرد: در نهایت فهمیدیم که حامد عکس‌های خصوصی المیرا را نه تنها برای بهزاد بلکه برای فامیل و دوست و آشنایان ارسال کرده است. دخترم وقتی از این ماجرا باخبر شد از شدت ناراحتی تا صبح نخوابید. صبح روز بعد هم با ناراحتی به محل کارش رفت، اما چند ساعت بعد به ما خبر دادند که او فوت کرده است. ما حامد را در مرگ دخترم مقصر می‌دانیم و از او شکایت داریم.
آیت‌الله هاشمی در خاطرات خود نوشته است: در انتخابات اخیر ریاست جمهوری که کشور به بن‌بست رسیده بود و اصولگرایان به پیروزی خود در ادامه راه احمدی‌نژاد مطمئن بودند. مردم و مراجع تنها راه را در نامزدی من می‌دانستند. من موافق نبودم. در شب روز آخر نام نویسی، احساس کردم که دچار استبداد نظر شده‌ام.
چفرین تنها نامزدی بوده که نام خود را برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست یوفا اعلام کرد.
کمیسیون انتخابات تونس اعلام کرد که مشارکت بسیار کم در انتخابات باعث شده که تنها ۲۱ نامزد در دور اول انتخابات پارلمانی پیروز شوند.
کمیسیون انتخابات تونس اعلام کرد که مشارکت بسیار کم در انتخابات باعث شده که تنها ۲۱ نامزد در دور اول انتخابات پارلمانی پیروز شوند.
فیفا تایید کرده است که جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا تنها نامزد انتخابات ریاست فدراسیون جهانی فوتبال است.
رئیس فراکسیون حزب حاکم محافظه‌ کار انگلیس امروز اعلام کرد که «ریشی سوناک» تنها نامزد نخست وزیری کشورش شده است.
رئیس فراکسیون حزب حاکم محافظه‌ کار انگلیس امروز اعلام کرد که «ریشی سوناک» وزیر دفاع اسبق این کشور تنها نامزد نخست وزیری شده است.
تنها یک سوم دموکرات‌ها و مستقلان متمایل به دموکرات در آمریکا، خواستار حضور جو بایدن، رئیس جمهور کنونی این کشور در کارزار انتخاباتی سال ۲۰۲۴ هستند.
تنها دو نامزد در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال باقی مانده اند و دبیر کل فدراسیون فوتبال هم در برنامه فوتبال برتر به این موضوع اشاره کرد.
با اعلام دبیر کل فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر به نظر می‌رسد تنها دو نامزد نهایی در گردونه انتخابات فدراسیون فوتبال باقی بمانند.
یکی از نامزدهای ریاست کمیته ملی از حضور در انتخابات برای این پست انصراف داد و تنها برای هیات اجرایی نامزد خواهد بود.
پاری‌سن ژرمن در نیمه اول دیدار امشب مقابل مون‌پلیه صاحب دو ضربه پنالتی شد اما تنها یکی از آنها را تبدیل به گل کردند.
حمید سجادی به شائبه ایجاد شده درباره حمایت وزارت ورزش و جوانان از یک نامزد تصدی صندلی ریاست فدراسیون پاسخ داد.
ساره بیات و محمد احسانی، مرتضی پورصمدی، بهرام توکلی، نیما جاویدی، سیدجمال ساداتیان و مصطفی کیایی پس از بازبینی 57 فیلم سینمایی، 16 فیلم در رشته‌های مختلف را برای نامزدی در بخش سودای سیمرغ اعلام کردند و سعید پوراسماعیلی، امیر توده روستا، محمدعلی فارسی، محمد کارت و سام کلانتری پس از بازبینی 31 فیلم مستند بلند و 38 فیلم کوتاه نامزدهای این دو بخش را اعلام کردند.
بسیاری از منتقدین و پخش کنندگان هالیوودی شانس فیلم تازه فرهادی را نه تنها برای نامزدی نهایی اسکار بهترین فیلم بین المللی، بلکه برای اسکار بهترین فیلمنامه ارجینال، اسکار بهترین طراحی صدا و اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد بالا می‌دانستند اما در هیچ یک از این رشته‌ها، قهرمان در لیست نهایی قرار نگرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ