روزنامه اطلاعات ۱۹ مرداد ۱۳۱۲ در صفحه اول خود اطلاعیه‌ای از طرف نظمیه کل مملکت منتشر کرده که در آن از مردم خواسته شده از جاده شوسه چالوس که هنوز افتتاح نشده تردد نکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیم مین جائه در شروع نیمه دوم سوپرکاپ آلمان برای نظم بخشیدن به خط دفاعی بایرن مونیخ وارد زمین شد.
اسپید، هوادار دو آتیشه کریستیانو رونالدو، بعد از گل شگفت انگیز لیونل مسی برای اینتر میامی، هوادار او شد!
کیم مین جائه، خرید جدید بایرن مونیخ، پیش از اولین جلسه تمرینی با همبازیان جدیدش مورد استقبال توماس توخل قرار گرفت.
کیم مین جائه، مدافع کره ای، ساعتی پیش وارد مونیخ شد و به زودی انتقالش به بایرن رسمی می شود.
شب گذشته در ابتدای جاده کلات مشهد خودرو پرایدی که برای ماشین عروس آماده شده بود، تصادفی شدیدی داشت. وضعیت عمومی سرنشینان خودرو مشخص نیست.
سازمان جوانان ایران از دانش آموزان و دانشجویان برای تور یک روزه تماشای جاده هراز بعد از افتتاح، ثبت نام کرد.
اطلاعات آنلاین تصویری از آزادراه تهران-کرج منتشر کرد. این عکس از طبیعت بکر پیرامون جاده کرج به تهران در سال ۱۳۴۸ محدوده کنونی پل فردیس در آزادراه کرج - تهران گرفته شده است.
علت غیبت کیم مین جائه در اردوی تیم‌ ملی کره‌جنوبی، حضور او در خدمت سربازی است.
در لحظاتی که هواداران النصر در ریاض جان قهرمانی را از دست رفته می‌دیدند، هواداران الاتحاد جده مشغول برپایی جشن و سرور بودند.
رونالدینیو در یک بازی خیریه دریبل شگفت‌انگیزی زد که یادآور روزهای اوج او در بارسلونا بود، دوره‌ای که مدافعان تیم‌های رقیب را به وحشت می‌انداخت.
شواهد نشان می‌دهد که این خزنده بیشتر در نواحی گرمسیری (ساوانا) یافت می‌شود. امدادگران به دلیل جثه بزرگ این مارمولک، آن را «هیولا» نامیدند! و به دنبال یک متخصص برای مراقبت از این هیولا هستند.
مسابقات فرمول یک در جده عربستان به اوج هیجان رسیده است.
تصویری از تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان دربند، خرداد ۱۳۱۲ خورشیدی را می‌بینید. عکس از منظر جاده قدیم شمیران است و داروخانه دکتر پاپاریان (داروساز و مخترع ایرانی ارمنی‌تبار) در تصویر دیده می‌شود که بعد‌ها به جای آن ساختمان سلماس توسط محمدعلی شناور (بازرگانی که برق را به شمیران آورد) ساخته شد.
جاده شمیران، تا اواخر دوره قاجار و اوایل پهلوی جاده‌ای خاکی و البته مستقیم بود که دارالخلافه را به آبادی‌های خوش آب و هوای شمیران وصل می‌کرد؛ بنابراین در ساخت این جاده، رد پای شاهان و شاهزادگان بیشتر از هرکسی نمود دارد.
بازیکنان یک تیم فوتبال در سوپرلیگ زامبیا از بیم طلسم و جادو دست به اقدام عجیبی زدند.
لی جائه سونگ، مهاجم تیم ماینتس به عنوان بازیکن ماه این تیم آلمانی انتخاب شد.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه 95 توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی اس جی را به لیل بزند. تنها چند ثانیه برای بهترین بازیکن دنیا کافی بود تا ورق مسابقه را برگرداند.
رئیس باشگاه زمالک مصر با اتهامات عجیبی، تیم الاهلی را به استفاده از جادو و کمک گرفتن از اتفاقات ماوراء الطبیعی متهم کرد.
سرانجام بعداز دو هفته اخبار ضد و نقیض، النصر عربستان به رویای فوتبال آسیا جامه عمل پوشاند و بزرگترین خرید تاریخ فوتبال قاره را با امضای قرارداد کریستیانو رونالدو ثبت کرد.
مدافع مصدوم استقلال به نرم دوی در جاده تندرستی می‌پردازد تا به بهبودی نزدیک شود.
یکی از برندگان جوایز عکس طبیعت سال ۲۰۲۲ ؛ تصویری از برخورد پلنگ با موتور در راجستان هند است.
کیم مین جائه در ترکیب کره‌جنوبی برای دیدار با پرتغال حضور ندارد.
کیم مین جائه به دلیل مصدومیت در تمرین کره‌جنوبی شرکت نکرد.
بهرامعلی ظاهری گفت: توله یوزپلنگ ۱ ساله که شب گذشته در مسیر تردد جاده میامی_عباس آباد تلف شد، ۱۵ کیلومتر خارج از منطقه حفاظت شده بود و ۴۵ کیلومتر از منطقه‌های ریسک تلفات جاده‌ای که قبلا ۷ تلفات را در آن منطقه داشتیم، فاصله داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ