راجر یکی از نفرات مورد اعتماد کی روش است. این مربی در تیم ملی فوتبال مصر هم دستیار کی روش بود و سابقه کار در باشگاه‌های آفریقای جنوبی به عنوان سرمربی را هم دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار کارلوس کی‌روش ضمن تایید امضای قراردادش با تیم ملی فوتبال قطر، بر ماموریت مشترک در این تیم همانند دوره حضورش در تیم ملی ایران اشاره کرد و گفت: بازیکنان زیادی برای انتخاب وجود ندارد.
خبرنگار انگلیسی که اخبار و رویدادهای فوتبال آسیا را پوشش می‌دهد، با تاکید بر نیاز تیم ملی ایران به پوست اندازی، گفت: قطر با انتخاب کی‌روش به دنبال خارج شدن از گودالی است که در آن قرار دارد.
روزنامه نگار قطری با تاکید بر اینکه حفظ عنوان قهرمانی آسیا و صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ دو هدف بزرگ قطر با کارلوس کی‌روش است، گفت: می‌دانیم سبک کی‌روش دفاعی است و به این مربی خوشبین هستیم.
رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گویی که با رئیس فدراسیون قطر داشت، از توافق کی‌روش با عنابی‌پوشان با خبر شد.
چند رسانه‌ در قطر انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور را تایید کردند.
«حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی» رئیس فدراسیون این کشور در تازه ترین گفتگوی خود توافق با کی روش را تکذیب کرد اما مذاکره با او و سایر مربیان را مورد تایید قرار داد.
دستیار کارلوس کی‌روش حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی را تایید کرد.
سرمربی تیم ملی ایران در پایان بازی آمریکا در پاسخ به سئوالات خبرنگاران تاکید کرد ایران باید بازیهای بعدی خود را ببرد.
مهاجم تیم ملی ایران تاکید کرد کارلوس کی‌روش را در سمت خود نگه می‌دارد.
غیبت علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقابل ولز از سوی کارلوس کی‌روش تایید شد.
سرمربی تیم ملی در مصاحبه امروزش بار دیگر تاکید کرد بازیکنان دشمنان مردم نیستند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مجددا بر حاشیه‌سازی‌هایی که برایش تیمش صورت گرفته تاکید کرد و گفت: به آنهایی که تمرکز بازیکنانم را در دیدار برابر انگلیس بر هم زدند تبریک می‌گویم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد هدف تیمش در جام جهانی قطر خوشحال کردن مردم ایران است.
تکذیبیه‌ی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گویی حکایت از آن دارد که نظرات کارشناسی زیر مجموعه‌ی این وزارت خانه یعنی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در انتخاب طرح نهایی لباس تیم ملی فوتبال در نظر گرفته نشده است.
کارلوس کی‌روش اعلام کرد که مارکار آقاجانیان به کادرفنی او برای جام جهانی اضافه خواهد شد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد کارلوس کی‌روش لباس تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تأیید کرده است.
طرح مجدد نام جواد نکونام به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش در برنامه جمعه "شب‌های فوتبالی" با واکنش قابل انتظار باشگاه فولاد مواجه شد.
جواد نکونام در عرصه باشگاهی در سال‌های اخیر در فوتبال ایران موفق بوده و به طور حتم در صورت حضور در کادر فنی تیم ملی مورد تایید بازیکنان خواهد بود و می‌تواند تاثیر گذار باشد و از نظر شخصیتی هم شایسته احترام در کادر فنی تیم ملی است.
با توجه به برنامه ریزی انجام شده بعید است مشکلی برای برگزاری دربی پایتخت در هفته دوازدهم قبل از جام جهانی وجود داشته باشد.
خبرگزاری رویترز با تشریح آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال تاکید کرد که کارلوس کی‌روش ۱۶ بازیکن از جام جهانی روسیه را مجددا به اردوی ایران دعوت کرده است.
گرشاسبی تاکید کرد که نکونام در صحبتی که با او داشته است دستیاری در تیم ملی را نپذیرفته و تنها سرمربیگری تیم ملی پیشنهادی است که روی آن فکر می‌کند.
کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد.
سایت فدراسیون فوتبال کی روش را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کرد
خبرنگار مصری مذاکره باشگاه الاهلی با سرمربی سابق ایران را تایید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ