چندی پیش خبری مبنی بر دزدیده شدن پیروز تنها توله یوزپلنگ ایران (یوز ماده در اسارت سمنان) پخش شد در حالی که علیرضا شهرداری تیمارگر حیات وحش که وظیفه حفاظت از پیروز را بر عهده دارد در ویدویی اعلام کرد که حال پیروز خوب است و اتفاقی نیفتاده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از ساعات پایانی شب گذشته روند تخلیه یک محموله نفت ایرانی که چند ماه پیش توسط آمریکا توقیف شده بود در ساحل تگزاس آغاز شده است.
یک شرکت کوچک خانوادگی موسوم به «ویلسون ارواسپیس» (Wilson Aerospace) مستقر در کلرادو، از شرکت «بوئینگ» (Boeing) به دلیل طیف گسترده‌ای از ادعا‌های مربوط به مالکیت معنوی به سرقت رفته در دو دهه گذشته شکایت کرده است.
اثر «نشسته روی پل» به علت نوع متریالش که از جنس برنز است، از ارزش مادی بالایی برخوردار است که همین امر اثر را به سوژه مناسبی برای سارقان بدل می‌سازد. با این حال گویا از این مجسمه که روی مسیل خیابان شهید مجتبایی (سیمرغ) در سیدخندان نصب شده بود، حفاظت خاصی صورت نمی گرفت و همین امر کار را برای سارقان راحت ساخته بود.
برای قفل کردن دستگاه Android خود، از دستگاه دیگری برای ورود به حساب Google خود استفاده کنید و Find My Device را فعال کنید. پس از ورود به سیستم، Secure Device را انتخاب کنید و سپس یک رمز عبور جدید برای صفحه قفل تنظیم کنید. همچنین می‌توانید از راه دور دستگاه خود را از صفحه Find My Device پاک کنید.
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران اعلام کرد که پس از دزدیده شدن مدارکش، تلاش می‌کند زودتر پاسپورت جدید بگیرد تا مسابقات قهرمانی جهان را از دست ندهد.
در دو‌ بازی اخیر، علیرضا منصوریان با اعتماد به مجتبی نجاریان، از او در سمت راست خط دفاعی فولاد استفاده کرده است.
سرپرست پرسپولیس که روز گذشته با حمله سه سارق و دزدیده شدن گوشی همراهش مواجه شده بود، به توضیح درباره این اتفاق پرداخت.
سرپرست پرسپولیس که روز گذشته با حمله سه سارق و دزدیده شدن گوشی همراهش مواجه شده بود، به توضیح درباره این اتفاق پرداخت.
شاید کمتر مربی‌ای مثل پاکو خمز چنین قاپ مالک ثروتمند تراکتور را دزدیده باشد.
سگی که توسط سربازان روسی دزدیده شده بود و به عنوان هدیه به رهبر چچن داده شده بود، در یک تبادل زندانیان در سال نو میلادی آزاد و به صاحبش بازگردانده شد.
اصفهان- مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با اشاره به وقوع ۳۰۰ سرقت در باغ رضوان طی سال گذشته، گفت: بالا بردن امنیت آرامستان با افزایش دوربین‌های مدار بسته سبب کاهش این معضل شد.
در این ویدیو می‌بینیم که یک مار گرسنه از درخت بالا می‌رود و جوجه پرندگان کمیاب را از لانه شان می‌دزد. اما خبری از پرنده ماده نیست تا از دزدیده شدن جوجه اش جلوگیری کند. در نهایت نیز مار بی رحم، جوجه‌ها را می‌بلعد.
در دقایقی که کره‌ای‌ها پس از پایان بازی‌شان چشم به ورزشگاه الجنوب دوخته بودند تا بازی اروگوئه را دنبال کنند سرنگون شدن کاوانی در محوطه نفس آنها را برای لحظه‌ای بند آورد.
علی کریمی درباره شایعه دزدیده شدنش توسط مهران مدیری توضیحاتی داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شهادت علیه متهم در دادگاه با قتل پایان یافت/ زندگی در وحشت!/ بچه‌ها را به دستور مادرشان دزدیدم!/ یک کشته بر اثر ورود لودر به یک منزل!/ رسیدگی به پرونده محیطبان کرمانی در دادسرای نظامی/ متهم به قتل دوباره محاکمه شد/ ماجرای هولناک شراب مرگ در جشن تولد!/ راز ناپدید شدن پدر با اعترافات پسر فاش شد
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان آدم‌ربایی پزشک سرشناس تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان آدم‌ربایی پزشک سرشناس تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان آدم‌ربایی پزشک سرشناس تهران خبر داد.
ارتش آمریکا تحت حمایت ائتلاف بین‌المللی، کنترل مرزهای عراق و سوریه به ویژه گذرگاه‌های مهم آن را در اختیار دارد و نفت خام سوریه با دخالت مستقیم نیروهای نظامی آمریکا به شمال عراق قاچاق می‌شود.
مادی کامارا، هافبک رم، جدیدترین قربانی سارقان ایتالیایی لقب گرفته است.
معترضان از یک کامیون شرکت پپسی دزدیده شده برای نفوذ به کاخ دادگستری در ایالت گوئررو مکزیک استفاده کردند و پس از ورود با استفاده از ترقه و سنگ کامیون را به آتش کشیدند. تظاهرکنندگان خواستار اجرای عدالت برای ۴۳ دانش آموزی هستند که در سال ۲۰۱۴ ناپدید شدند.
اپل در آیفون ۱۴ و به ویژه مدل‌های پرچمدار آن، تغییراتی را در پیش گرفته است که در خط تولید آیفون، اولین تجربه‌ها محسوب می‌شود، اما بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد که این تغییرات در اصل ویژگی‌هایی است که از اندروید کپی برداری شده است.
یکی از حواشی هفته اول لیگ آزادگان، به حضور بازیکنان شهرداری در نیمه دوم جدال با استقلال خوزستان با پیراهن‌های بدون شماره بود.
دونالد ترامپ در شبکه اجتماعی خود تحت عنوان «تروث سوشال» به دنبال‌کننده‌هایش گفت: «طی یورش اف‌بی‌آی به مارالاگو، ماموران سه گذرنامه من را که انقضا یکی از آن‌ها گذشته، به همراه چیزهای دیگر دزدیدند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ