به دنبال انتشار خبری با عنوان رونمایی از موتور جت ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی هوایی، گروه مپنا ساخت موتور جت را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کوزۀ سفالی حاوی بقایای یک فرد جوانِ قربانی‌شده، اخیرا در یک سایت باستانی در مکزیک از زیر خاک بیرون آورده شده؛ یک حلقۀ یشمی نیز در این کوزه وجود دارد که معنا و اهمیت آن هنوز معلوم نیست.
مدیر عامل شرکت صنعتی مپنا گفت:کل سرمایه گذاری انجام شده توسط این شرکت سه و نیم میلیارد یورو بوده که در نیروگاه، انرژی‌های تجدید پذیر، حمل و نقل و صنایع انجام شده است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: علی آبادی مدیرعامل فعلی مپنا امروز به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی می‌شود.
مدیرعامل فعلی گروه مپنا به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی می شود.
مدیرعامل فعلی مپنا امروز به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی می‌شود.
پارسال ۲.۲ نفر اشتغال ناقص داشتند؛ به این معنا که در هفته کمتر از ۴۴ ساعت کار کرده اند که همین مساله موجب شده این افراد تقریبا از مزایای قانون کار محروم بمانند.
مصیب نعیمی، مدیرمسئول روزنامه الوفاق و تحلیلگر مسائل خاورمیانه معتقد است که نفوذ ایران در یمن چندان هم بالا نبوده است و این بهانه‌ای بود که عربستانی‌ها برای توجیه حمله به یمن ساخته و پرداخته کردند. نعیمی معتقد است که توافق ایران و عربستان به این معنا نیست که بحران یمن به‌طور کامل پایان یافته است و برآورده شدن خواسته‌های هر یک از طرفین مذاکرات بیشتری را می‌طلبد.
با حضور رئیس جمهور در شرکت مپنا موتور کاملاً ایرانی هواپیما ساخته شده در گروه صنعتی مپنا با موفقیت آزمایش شد.
همزمان با رویداد جهانی «ساعت زمین»، پل طبیعت و گنبد مینا خاموش می‌شوند.
امام جمعه موقت تهران تقوای الهی را ترک محرمات دانست و افزود: این مهم بدون ولایت معنا ندارد امروز کسانی که غیرت دینی دارند نباید در برابر کشف حجاب‌ها ساکت باشند نباید در برابر ظلم صهیونیست‌ها بی‌تفاوت باشند، کسانی که در برابر این اعمال سکوت می‌کنند مرزبان دین نیستند و اگر نماز شب هم بخوانند سکولار در عمل هستند.
تابلو مونا لیزا گران‌ترین اثر هنری داوینچی است، که ارزش ۸۰۰ میلیون دلار دارد و متعلق به دولت فرانسه است.
در نخستین جلسه عملیاتی کارگروه مشترک خودروهای برقی ایران‌خودرو و مپنا، گام های مهمی در راستای سیاست های کلان کشور در زمینه تولید نسل جدید خودروها برداشته شد و براساس آن مقرر شد۵۰ دستگاه تارا برقی از سوی ایران‌خودرو تولید و تجهیزات و زیرساخت‌های مربوط به آن نیز از سوی مپنا به عنوان گام نخست عرضه خودروهای برقی، تامین شود.
امروز مطالبی همچون این نمادها از یکشنبه حجم مبنا ندارند، پیش بینی مهم از بورس فردا، پالایش یکم باز هم رشد خواهد کرد؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا اول بهمن، خبری مهم برای نماد‌های پالایش، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، "غدانه" دوشنبه ۳ بهمن عرضه می‌شود، بورس در دی ماه ۱۴۰۱ چگونه بود؟، چرا معامله گران حاضرند سکه را گران بخرند؟، ، ؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یکی از برادران مونا می‌گوید: «مونا کلاس اول بود. اول آبان ماه ساعت ۶ و نیم صبح وقتی با یکی دیگر از خواهرنم به مدرسه می‌رفت این اتفاق برایش افتاد و یک تیر به «شاهرگ» مونا برخورد کرد. چون صبح زود بود کسی آنجا نبود. مدرسه‌شان شش، هفت کوچه با خانه ما فاصله دارد. وقتی این اتفاق افتاد خواهرم به ما خبر داد و ما هم او را به بیمارستان رازی رساندیم. مادرم فقط گریه می‌کرد. الان هم من و برادرانم کار می‌کنیم و مخارج خانه را می‌دهیم.»
به گفته محمد کشوری، کارشناس فضای مجازی؛ «چیزی که میلیون‌ها نفر از آن استفاده می‌کنند را نمی‌توانید ممنوع کنید. چه خوش‌مان بیاید چه نه!» وی توضیح می‌دهد: فیلتر کردن وقتی معنا دارد که برای تعداد خیلی زیاد انجام شود. به‌عنوان مثال در امارات سایت پورنوگرافی فیلتر است؛ چراکه یک درصد جامعه از آن استفاده می‌کنند. در جامعه ما همین است، هر کاری کنید باز یکی دو درصد ممکن است دنبال این سایت‌ها باشند. این را می‌توان فیلتر کرد، چون جلوی یک درصد از مردم می‌توان ایستاد، ولی اگر ۳۰ میلیون نفر کاربر فعال وجود داشته باشند، جلوی این تعداد نمی‌توان ایستاد.
امروز مطالبی همچون اختلاف دلار توافقی با بازار آزاد/ قیمت یورو توافقی به ۳۹ هزار تومان رسید، شرایط خرید دیگنیتی پرستیژ و پژو ۲۰۷ در بورس، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۴ دی ماه، مجمع فالوم ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، حجم مبنا از کدام نماد‌ها حذف می‌شود؟، بهترین سهام بورس امروز کدام نماد‌ها بودند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وعده رئیس جمهور برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در طول چهار سال است. این بدان معنا نیست که در یک ماه یا یک سال اول حتما باید مثلا یک میلیون مسکن احداث شده باشد
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وعده رئیس جمهور برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در طول چهار سال است و این بدان معنا نیست که در یک ماه یا یک سال اول حتما باید مثلا یک میلیون مسکن احداث شده باشد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وعده رئیس جمهور برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در طول چهار سال است. این بدان معنا نیست که در یک ماه یا یک سال اول حتما باید مثلا یک میلیون مسکن احداث شده باشد
وعده رئیس جمهور برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در طول چهار سال است و این بدان معنا نیست که در یک ماه یا یک سال اول حتما باید مثلا یک میلیون مسکن احداث شده باشد.
مدیرعامل گروه مپنا به همراه جمعی از مدیران این گروه صنعتی ضمن حضور در شرکت زامیاد و بازدید از خطوط تولید و محصولات جدید این شرکت در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل زامیاد شرایط افزایش تعامل و همکاری در حوزه تولید خودرو برقی را بررسی و تفاهم نامه همکاری فی ما بین زامیاد و گروه مپنا به امضا رسید.
طی تابستان امسال ۲.۱ نفر اشتغال ناقص داشتند؛ به این معنا که در هفته کمتر از ۴۴ ساعت کار کرده اند که همین مساله موجب شده این افراد تقریبا از مزایای قانون کار محروم بمانند.
مک‌دونالد، رستوران‌های روسیه را به اپراتور محلی می‌فروشد.
کوروش احمدی، تحلیلگر سیاست خارجی در تحلیل خود از اظهارات، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران مبنی بر اینکه «ما توانایی فنی ساخت بمب هسته‌ای را داریم، اما تصمیم به انجام چنین کاری نداریم»، می‌گوید که شاید هدف نشان دادن واکنشی به تحریکات ناموجه آمریکا و برخی کشور‌های عربی و رژیم اسرائیل و قضیه ائتلاف "دفاع هوایی علیه ایران" و مانند آن باشد. اما مسئله این است که وقتی می‌گوییم "توانایی ساخت سلاح هسته‌ای را داریم"، معنا و مفهومش این است که یک کشور "در آستانه ساخت بمب" هستیم. یعنی برای کسب توانایی‌های لازم با هدف ساخت سلاح هسته‌ای اقدام کرده و اسباب آن را فراهم کرده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ