یکی، دو روز قبل شایعات جدیدی درباره این بازیکن به راه افتاده که مربوط به شب قبل از دیدار فولاد و پیکان در لیگ برتر است. در این زمینه روایت‌ها متعدد است و عنوان شده که شب قبل از بازی، نیرو‌های امنیتی برای بازداشت وریا غفوری در اردوی تیم حاضر شده؛ ولی از این مورد صرف‌نظر کرده و آن را به روز‌های دیگر موکول کرده‌اند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورگن لوکادیا با انتشار یک استوری در اینستاگرام شایعه بازگشت به پرسپولیس را تکذیب کرد.
شهردار تهران در واکنش به انتشار شایعه استعفایش در فضای مجازی گفت: این افراد از آرزوی های خودشان می گویند.
چمران گفت: خوشبختانه آقای شربیانی در صحن شورا حاضر شدند و شایعاتی که در خصوص ایشان در فضای مجازی منتشر شده بود نشان داد که دروغ است. متاسفانه زمانی که جمعی در حال کار کردن هستند هجمه‌ها به سمت آن‌ها روانه می‌شود؛ لذا امیدوارم که در کار خودشان موفق باشند.
امیر آشتیانی در واکنش به شایعه تولید مشترک ناو با روسیه گفت: ما خودمان تولید کننده جنگنده و ناوشکن هستیم، اما ممکن است از دانش آن‌ها برای برخی مشکلاتی که در روند تحقیقات باشد، استفاده کنیم.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، پاسخی در مورد حضورش در تیم فوتبال استقلال تهران به عنوان سرمربی نداد.
محسن رضایی معاون اقتصادی رییس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سؤال خبرنگاران پیرامون شایعه رفتنش از دولت گفت: همان اطلاعیه‌ای که دفترمان داد، درست است.
گری نویل اعتراف کرد، شایعاتی که درباره پیوستن بازیکنان بزرگ به نیوکسل مطرح است، او را می‌ترساند.
سخنگوی دولت در واکنش به شایعه دستگیری ساداتی‌نژاد وزیر سابق جهاد کشاورزی اظهار داشت: آقای ساداتی‌نژاد استعفا دادند و استعفای ایشان پذیرفته شد. اکنون نیز یکی از معاونان سابق ایشان، سرپرست وزارتخانه هستند.
بهروز عطایی به شایعه ی جنجالی در مورد امیر غفور واکنش نشان داد.
لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی هرگونه شایعه درگیری لفظی با رافائل لیائو و پائولو مالدینی را رد کرد.
باشگاه اتحاد کلباء به احتمال پایان همکاری با کادر فنی تیم بعد از شکست برابر الوحده واکنش نشان داد.
نایب رئیس فدراسیون شطرنج گفت: امیدوارم که قبل از رفتن نخبه‌ها به فکرشان بیفتیم، چون بعد از آن دیگر فایده‌ای ندارد.
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «جام ۲۰۲۲» ضمن تکذیب تلویحی خبر دستمزد‌های نیم میلیاردی مجریان برنامه آن هم بابت هر قسمت، بیان کرد که این اعداد آنقدر خنده‌دار و دروغین است که نیازی به واکنش ندارد.
رئیس فراری ایتالیا به شایعه اخراجش از این تیم برجسته فرمول یک واکنش نشان داد.
دبیرکل AFC به سوالی در مورد وضعیت ایران در جام جهانی پاسخ داد.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ گفت هیچ خبر موثری درباره حذف ایران یا ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی نیست.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ گفت هیچ خبر موثری درباره حذف ایران یا ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی نیست.
در حالی که برخی رسانه‌های خارجی اعلام کرده‌اند درخواست‌های برای حذف ایران از جام جهانی به فیفا ارسال شده، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید هیچ خبر موثر درباره حذف هیچ یک از تیم‌های حاضر در این بازی‌ها نیست.
واکنش کریمی به شایعه اختلاس آجورلو در استقلال
کاوه رضایی طبق اعلام مسئولان تراکتور دیروز هم در تمرین تیم حضور داشته و به علت مصدومیت پا به توپ نشده است
رییس فدراسیون والیبال بازنشستگی‌اش و رفتن از فدراسیون والیبال را تکذیب کرد.
واکنش فدراسیون به شایعه استعفای میرشاد ماجدی
مائورو ایکاردی، ستاره PSG، گزارش رسانه‌های آرژانتینی درباره جدایی او و واندا نارا که همسر و مدیر برنامه‌هایش است را تکذیب کرد.
گرمای شدید هوا در تابستان سال جاری در بسیاری از مناطق کشور آمریکا نگرانی هایی را پیرامون امکان تأمین برق پایدار ایجاد کرده است و شرکت های توزیع کننده برق از احتمال بروز خاموشی های گسترده خبر می دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ